Ervaringen met Bisoprolol

bisoprolol

Bij  HartfalenX

Hoge bloeddruk (45 meningen)
Hartklachten (21 meningen)
Hartinfarct (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

27-10-2020 | Man | 73
bisoprolol (1,25mg)

01-04-2019 | Man | 64
Hartfalen
Krijgt U ook net als mij benauwdheid aanval halveer de medicijn door eerste week halve tablet nemen daar proberen hele lukt het neem weer contact met U specialist ik had 2,5 mg kan ook met 1,5 mg of U moet een sterker medicijn je heb ook 5 mg of 7,5 max 10 mg bij zeer slechte hartfslen zeer slechte hartpomp

01-05-2015 | Man | 58
Hartfalen
heb 3 stents, moest 7 medicijnen nemen, kon niets meer, heb op een dag alles gestopt en kon op reis gaan, nu moet ik een operatie ondergaan en heb hartritmestoornissen. Neem opnieuw Emconcor 2.5 mg, kan weer niet meer, slapeloosheid, ga die pil opnieuw stoppen, heb al aan de apotheker gevraagd of dit medicijn bedoeld is om mensen de dood in te jagen, heb jaren niets genome[lees meer...]n voor het hart en kon alles doen wat ik maar wou, weer aan de pillen en ben een wrak, is gedaan, kom niet nog aan één pil, zelfs geen bloedverdunners, maken ons gewoon kapot, hou daar aub rekening mee. Heb het al genoeg tegen mensen gezegd, stop met die brol, maakt je gewoon ziek. Ze mogen kwaad zijn die cardiologen, het is mijn leven en ik beslis dat ik die brol niet meer neem , aan allen het beste.

02-12-2019 | Vrouw | 73
Hartfalen
al 20 jaar. koude handen en armen tot elleboog.In de nacht trekkingen in benen. af en toe hoofdpijn en inderdaad veel aangekomen.10 kilo . Gelukkig lees ik nu komt het door de medicijnen.

06-08-2017 | Vrouw | 73
Hartfalen
de ergste bijwerking, mijn groei staat stil en echt genezing is er niet. wel allerlei zogenaamde levensverlengende middelen, ik heb liever een hart met littekens van het leven, dan littekens van medisch ingrijpen.

21-07-2016 | Vrouw | 39
Hartfalen
Ik gebruik dit medicijn sinds 2011. 1.25mg, zeer lage dosis. Ik heb verschillende verschillende fabrikanten die bisoprolol produceren geprobeerd, maar bij allemaal had ik erge bijwerkingen zoals, neerslachtigheid en vooral zeer enstige nachtmerries waar je niet uit kon ontwaken. Bij Sandoz had ik de minste bijwerkingen. Nu hebben ze in 2014 de samenstelling verandert en nu[lees meer...] heb ik weer nare levendige dromen. Tevens ben ik prikkelbaar en soms erg moe. Er is een groot verschil tussen verschillende bisoprolol medicatie. Ze gebruiken andere hulpstoffen waar iedereen anders op kan reageren. Nu moet ik weer op zoek naar een ander alternatief want met die dromen valt moeilijk te leven.

01-09-2015 | Vrouw | 60
bisoprolol (10mg)
Hartfalen
Moest overgaan van selokeen naar bisoprolol in sept. 2014. Kreeg veel bijwerkingen en met mijn cardioloog overlegd halvering van tablet ivm koude voeten en handen.. Bleef erg moe en depressief, heb het ziekenhuis gebeld en kon bij een andere cardioloog terecht, niet dat mijn cardioloog slecht is, maar hij was er gewoon niet. Heb mijn klachten doorgenomen, en kon gelijk st[lees meer...]oppen met de bisoprolol. Nu na 2 mnd. niet zo moe en depressief meer en ook geen koude handen en voeten. Heb nog wel last van bijwerkingen van andere medicijnen, maar dit had ik echt niet verwacht dat dit middel zoveel bijwerkingen gaf. Ben wel doorgestuurd naar longarts en heb een puffer gehad en heb een goed vertrouwen in de longarts.