Ervaringen met Bisoprolol

bisoprolol

hartklopping

Hoge bloeddruk (45 meningen)
Hartklachten (21 meningen)
Hartinfarct (8 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

11-03-2024 | Vrouw | 70

hartklopping

19-11-2021 | Vrouw | 43
Hartkloppingen
Het dit medicijn voor overslagen, maar heb dagelijks last van niet goed kunnen diep ademhalen..ik had dit in het begin nooit. Gebruik het nu een jaar ongeveer. Het is vaak maar een uurtje en dan zakt het weer af. In stress volle periodes werkt de bisoprolol niet. Mijn cardioloog wil me nu op de verapamil zetten maar ik twijfel nog een beetje. Ik lees dat meidoorn capsul[lees meer...]es ook goed werken bij overslagen. Iemand hier ervaring mee?

02-08-2020 | Vrouw | 48
bisoprolol (1,25mg)
Hartkloppingen
Na een 3tal weken zijn de hartkloppingen fel verminderd. Wel een drukkend gevoel op de borst en ademhalingsmoeilijkheden. Ook meer heosten met slijm. Weet niet of dit normaal is, maar soms lijkt het of ik een hartstilstand krijg en vooral bij het slapen op linkerzij. Dokter zegt dat dit niet kan en dat het hyperventilatie is door de angst wat ik heb.

18-02-2015 | Vrouw | 40
bisoprolol
Hartkloppingen
Ik heb twee weken geleden Bisoprolol gekregen, omdat ik al 3 weken hartkloppingen had. Na een week kreeg ik er behoorlijke jeuk van (armen, rug, borst). Dit was niet vol te houden, dus heeft de huisarts Metoprolol voorgeschreven 1x daags 50 mg. Daar kreeg ik diezelfde jeuk van. Heb ik de tablet een paar dagen gehalveerd, maar het mag niet baten. Ik stop er nu mee, hopende[lees meer...] dat de hartkloppingen weg zijn.

15-04-2014 | Man | 68
Hartkloppingen
Door de frequenter jicht aanvallen en de bijkomende ontstekingen, ben ik door mijn huisarts naar de reumatoloog gestuurd. Deze specialiste heeft me, na een uitgebreid onderzoek, als chronische jicht patiënt verklaard. Ik heb mijn vermoedens geuit dat dit waarschijnlijk bijwerkingen waren van bepaalde medicijnen. Zij vond het prima, maar ondanks alles moest ik een nieuwe[lees meer...] kuur, dagelijks Allopurinol en Colchicine gedurende drie maanden gebruiken. Ik heb deze kuur niet gevolgd en ik ben verder gaan zoeken op het Internet naar soortgelijke gevallen. Zeer snel heb ik gevonden dat de antidiureticums, plaats medicijnen genoemd, de aanmaak van urinezuur konden verhogen, de bron van jicht! Na een lange lijdendsweg ben ik achter gekomen dat de frequente jicht aanvallen waren door deze medicijn veroorzaakt. Sinds dat ik met Bisoprololfumaraat ben gestopt zijn geleidelijke de jicht aanvallen verwijderd.