Amlodipine

amlodipine

Syndroom van Raynaud (2 meningen)

17-06-2019

Amlodipine (amlodipine)

amlodipin besilaat sandoz mg met zanidep mg tegen bloeddruk ,dit neem ik in & pijnlijke spieren in benen en knieen, gezwollen enkels s'avonds, smorgens enkels terug normaal, ik leg ijsblok op de pijn , dit helpt iets of wat maar pijn komt terug, soms reparil gel ,met zanidep alleen had ik geen nevenwerkingen, wie kan me helpen deze nevenwerken te stoppen , dank en grts[lees meer...] Christina
17-05-2019

Amlodipine (amlodipine)

Eindelijk een middel dat mijn bloeddruk verlaagt, helaas nu na 2 maanden opgezwollen enkels en vooral rechter onderbeen...... HELP! Wat wordt mij nu geadviseerd???
05-05-2019

Amlodipine (amlodipine)

hele hete bovenbenen, rood gezicht met vlekken, naar hulppost ziekenhuis op zondag op verdenking van trombosebeen, advies steunkousen, gestopt met medicijn en na al 2 dagen slinking van enkels en been, nu na 10 dagen slanke enkels en been.
01-05-2019

Amlodipine (amlodipine)

Niet gebruiken vanwege vervelende bijwerkingen. Doet meer slecht dan goed!
27-04-2019

Amlodipine (amlodipine)

Gestart ivm hoge bloeddruk, vooral bovendruk moest lager worden. Deze is lager, op dit moment 130.
02-04-2019

Hypertensie

Ik krijg deze tabletten niet geslikt, ze zijn te ruw en blijven in mijn keel steken. Helaas is er geen gecoate versie. Ik kreeg ook talloze puntbloedinkjes rond mijn enkels. Dat is niet pijnlijk en naar het schijnt niet gevaarlijk, maar ik vertrouw het niet. Kan niet gezond zijn.
06-03-2019

Amlodipine (amlodipine)

sinds 2011 anti depressivia (Citolapram), sinds decemer 2017 Lisinopril 5mg, vanaf 29-12-2018 hydrochloorthiazide 12,5 mg erbij (negatief advies apotheker) maar na 6 weken gestopt vanwege bijwerkingen en geen resultaat. Nu dan mogen genieten van Amlopidine hetgeen direct misging. Door voorlichting verpleegkundige huisartsenpraktijk en huisarts alle vertrouwen verloren e[lees meer...]n ga op zoek naar andere weg.
06-03-2019

Amlodipine (amlodipine)

Thyrax Duotab (846) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (530) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (491) - Antibiotica - penicillines breedspectrum