amlodipine

Syndroom van Raynaud (2 meningen)

16-08-2021 | Man | 68
amlodipine (10mg)

03-08-2021 | Vrouw | 71
amlodipine (5mg)
In het begin voelde ik me erg moe en energieloos. Nu na 2 maanden gaat het beter. Maar vooral het lang wakker blijven en niet goed in slaap kunnen komen en toch vroeg wakker worden is verschrikkelijk. Dat is nog steeds. Daar word je dus ook moe en depri van.

24-02-2022 | Man | 72
amlodipine (5mg)
Als aanvulling enalapril tegen hoge bloeddruk. Alleen maar negatieve effecten. Vooral hoge mate van oorsuizen groot probleem waardoor vermoeidheid, slapeloosheid, angstaanvallen, depressieve gevoelens et. Na 3 maanden in overleg huisarts gestopt met innemen. Nu 3 dagen geleden en oorsuizen lijkt sterk afgenomen, hopelijk blijft dat zo. Wat een troep is dit want alleen maar[lees meer...] vergaande bijwerkingen en geen effect waar het voor bedoeld is.

21-09-2021 | Vrouw | 72
amlodipine (5mg)
Ik heb Amlodipine 5mg naast Enalapril 20 mg, waar ik geen problemen mee heb anders dan in het begin iets duizelig aanvullend gekregen, toen ik een periode te hoge bloeddruk had door stress. Voelde mij direct heel ellendig. Met huisarts besloten 3 tot 4 weken te stoppen en daarna weer bloeddruk laten meten.

19-04-2022 | Vrouw | 82
amlodipine (5mg)
opgezette voeten en enkels en nu extreem droge jeukerige huid voeten en benen en slecht lopen vanwege zwelling tenen

14-04-2022 | Vrouw | 82
amlodipine (5mg)
Naast amlodipine 5 mg kreeg ik losartan 50 mg, dus 2x bloeddrukverlager, vanwege hartproblemen.

02-08-2021 | Vrouw | 82
amlodipine (5mg)
Gedurende de dag kreeg ik opgezette enkels/benen en ben overgegaan naar Lisinopril. De bijwerkingen daarvan zijn voor mij funest in de vorm van dag en nacht (kriebel)hoestbuien. Zeker in Corona-tijd is ieder kuchje verdacht.

08-11-2021 | Vrouw | 88
amlodipine (5mg)
sinds ik deze pil moet gebruiken, ben ik verward. slaapstoornissen. gespannen. emotioneel