amlodipine

Syndroom van Raynaud (2 meningen)

02-08-2021 | Vrouw | 82
amlodipine (5mg)
Gedurende de dag kreeg ik opgezette enkels/benen en ben overgegaan naar Lisinopril. De bijwerkingen daarvan zijn voor mij funest in de vorm van dag en nacht (kriebel)hoestbuien. Zeker in Corona-tijd is ieder kuchje verdacht.

18-05-2022 | Man | 57

08-05-2022 | Man | 58
amlodipine (10mg)
Slecht ervaringen ik wist niet waar al die klachten die ik heb beschreven bij bijwerkingen vandaag komen tot dat ik mensen tegen kwam via internet en die ik prive kenden de zelfde klachten hadden toen wist ik dit is troep, ik ben er meteen mee gestop , en kreeg van iemand te horen moringa te gebruiken en dat helpt mij goed. mijn bloed druik is nou rond 140/90 som nog lager[lees meer...] zelfs

07-05-2022 | Man | 63
amlodipine (10mg)
Bloeddruk onder controle, Maar ik vind de bijwerkingen echt lastig! (Impotentie)***

24-02-2022 | Man | 72
amlodipine (5mg)
Als aanvulling enalapril tegen hoge bloeddruk. Alleen maar negatieve effecten. Vooral hoge mate van oorsuizen groot probleem waardoor vermoeidheid, slapeloosheid, angstaanvallen, depressieve gevoelens et. Na 3 maanden in overleg huisarts gestopt met innemen. Nu 3 dagen geleden en oorsuizen lijkt sterk afgenomen, hopelijk blijft dat zo. Wat een troep is dit want alleen maar[lees meer...] vergaande bijwerkingen en geen effect waar het voor bedoeld is.

31-10-2021 | Man | 43
amlodipine (10mg)
Ik gebruikte dit middel al een lange tijd, echter ineens heb ik problemen er mee. Een aantal uur na inname word ik licht in m'n hoofd.

29-08-2021 | Man | 68
amlodipine (10mg)
Gebruik Enalapril 5 mg dit is naar twee gegaan bloeddruk was altijd met 1 Enalapril rond de 140 80 maar bloeddruk was het afgelopen jaar gaan stijgen tussen 150 en 160 dus Enalapril naar 10 mg dit gaf niet de nodige veranderingen dus kreeg ik Emlodipine 5 mg voor 6 weken ben de twee 5 mg Enalapril 'smorgens tussen 08.00 en 09.00 uur gaan slikken en 's.vondts de Emlodipi[lees meer...]ne 10 mg tot ik na 2 weken merkte vocht in scheenbenen . Heb dit aan plaats vervangende huisarts gemeld waardoor ik die zelfde dag nog een afspraak bij hem had de dag hierna bloed wezen prikken de resultaten waren goed en heb daarna contakt gehad met assistent huisarts om te melden dat ik zou stoppen en ben gestopt met Emlodipine assistent heeft toen met huisarts gesproken en belden later terug met de mededeling dat huisarts mij de volgende dag om 09.00 uur zou terug bellen. Die arts die zou terug bellen heeft niet gebeld maar een collega om 11.55 uur met hem de afspraak gemaakt dat mijn eigenlijke huisarts op 6 -9-2021. Mijn bloeddruk was 15974 zonder pillen en na innamen anderhalf uur later 165 74 dit 29-08-2021 . Is nu afwachten wat mijn eigenlijke Arts gaat doen of ik andere pillen ga krijgen.

16-08-2021 | Man | 68