Adviezen farmacogenetisch testen

Ezetrol (150 meningen)

Cholesterolverlagers - nieuwe richtlijn

29-05-2012 | Vrouw | 63
Hoog cholesterol
Na galblaasverwijdering bijna 2 jaar aan het martelen geweest. Constant diarree en ontzettend misselijk. Dokter dacht dat het tussen de oren zat, tot ik bij de specialist zei dat mijn galblaas was verwijderd en toen kreeg ik Questran. Direkt resultaat. Ben heel tevreden en vind het innemen geen probleem. Verdunnen met veel water en je neemt het makkelijk in.

21-02-2012 | Vrouw | 55
Cholesterol
Na een galblaasoperatie kreeg ik ernstige diaree wat erg vervelend was, gebruikte een diareeremmer als ik uit ging maar had vervelende bijerkingen van Loperamide. Via de huisarts kreeg ik Questran 4g per sachet mengen met 150 ml voeistof maar waarschuwde hij, het is niet smakelijk. Nu, hij had gelijk net behangselplak. Maar er ging een wereld voor mij open na het eerste[lees meer...] zakje al veel minder buikrampen geen rennen meer naar het kleine kamertje niet bang hoeven zijn om uit te gaan ik ging zelfs maaltijden overslaan. Nu kan ik weer normaal eten zonder bang te zijn voor de (heftige) buikrampen en diaree. Een zakje behangselplak per dag heb ik er wel voor over. Ga ik een dag niet uit dan neem ik geen Questran en dat gaat ook goed.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (508) - Antibiotica - penicillines breedspectrum