Exelon

Bij  AlzheimerX

Dementie (3 meningen)
Geheugenverlies (1 mening)

Tavonin (16 meningen)
Ginkgo biloba (10 meningen)
Reminyl (6 meningen)
Ebixa (1 mening)

Biogen legt experimenteel medicijn voor Alzheimer ter goedkeuring voor aan registratie-autoriteiten

Na de stopzetting van EMERGE en ENGAGE kwamen aanvullende gegevens uit deze onderzoeken beschikbaar, resulterend in een grotere dataset, met in totaal 3.285 patiënten, van wie 2.066 de gelegenheid had de volledige 18 maanden van behandeling te voltooien. Nieuwe analyse toonde aan dat aducanumab de klinische achteruitgang verminderde bij patiënten met de vroege ziekte van Alzheimer zoals gemeten aan de hand van de vooraf gespecificeerde primaire en secundaire eindpunten.

Op basis van gesprekken met de FDA is het bedrijf van plan om begin 2020 een aanvraag voor een biologische vergunning in te dienen Biogen wil aducanumab aanbieden aan (in aanmerking komende) patiënten die eerder waren ingeschreven voor klinische studies

Biogen persbericht (28-10-2019)

02-02-2013

Alzheimer

mijn echtgenote heeft ernstige vorm van dementie (LBodies) Ondanks het gebruik is ze in t begin toch achteruitgegaan tot volledige afhankelijkheid. Ik ben na overleg met de neuroloog toch doorgegaan met de pleisters. Het resultaat is vermoedelijk een nagenoeg stabilisatie van de situatie.Binnenkort ga i, de situatie evalueren met de huisarts omdat ik vermoed dat er een ove[lees meer...]rdaad aan speeksel gevormd wordt
22-05-2015

Alzheimer

Bij mij is bensons syndroom vastgesteld, een zeldzaam voorstadium van Alzheimer. Voordat ik exelon gebruikte, traden dagelijks wanen op, deze verdwenen na opplakken van exelon. Ik kreeg wel ook dagelijks diarree. Met gebruik van dr Vogels tormentavena verdween ook die diarree. Exelon zou de progressie van de ziekte remmen, dat is voor mij moeilijk te beoordelen.
29-09-2014

Alzheimer

Exelon pleister werkte goed, tot mijn vader heftige uitslag kreeg van de lijm op de pleister. Nu zijn we over op Galantamine pillen, die nog veel beter blijken te werken dan Exelon. Mijn vader heeft ook diabetes, dus mogelijk was de opname door slechte bloedcirculatie via de pleister minder efficiënt dan via de pillen.
29-11-2012

Alzheimer

mijn man krijgt Exelon als pleister - geen bijwerkingen - ik merk wel degelijk verbetering, hij is alerter, minder gespannen

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum