ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 7 van 7

22-04-2012

Valdoxan (agomelatine)

Na gestopt te zijn m et effexor (geen enkele seksuele bevrediging meer, hoewel deze zonder het antidepressivum wel bevredigd was), overstapt op stablon (zonder enkel effect) en nu valdoxan. Met 25mg helpt het tegen de depressie, maar mijn seksuele functioneren is maar een beetje hersteld, met 50mg, geen enkele libido zoals met alle serotonineheropnameremmers. Vermijd dit m[lees meer...]edicijn te nemen! Vooral quasi-continu!!! Zoek een goede psycholoog voor het te laat is, zoniet dan verwoest u uw leven.
14-04-2012

Valdoxan (agomelatine)

Ik ben op 30maart overgestapt van citalopram naar valdoxan.Even voor de duidelijkheid ik gebruikdit medicijn om mijn wisselende stemmingen stabiel te houden....wat echt erg goed gaat!!Dus niet omdat ik depressief ben.Ik slaap nu veel dieper waardoor ik ook echt s'morgens uitgerust mn bed uit kom.Helaas heb ik een vervelende maar zeldzame bijwerking....rode huid en jeuk...[lees meer...].galbulten.Zijn er meer gebruiker/sters die deze bijwerking hebben en zoja werd dit minder naarmate je het middel langer gebruikte??Verders eigenlijk geen noemsenwaardige bijwerkingen bij dit middel.
06-04-2012

Valdoxan (agomelatine)

na een ernstig trauma (het overlijden door een ongeluk van mijn kinderen en echtgenoot) en na verschillende antidepressiva en anxiolytica geslikt te hebben, slik ik na meerdere pogingen nu valdoxan, nuctalon en lorazepam, en heb ik eindelijk weer een beetje een behoorlijke nachtrust. Valdoxan helpt om weer melatonine aan te maken en ik heb bijna geen bijwerkingen, buikpijn[lees meer...] in het begin en geen gewichtstoename zoals bij de andere antidepressiva.
05-04-2012

Valdoxan (agomelatine)

Mijn psychiater heeft me Valdoxan voorgeschreven tegen een depressie als gevolg van een neurologische aandoening (chorea). Vanaf dat ik begonnen ben met Valdoxan innemen, slaap ik beter met rare dromen. Na 5 dagen behandeling, begon de misselijkheid, meer rare bewegingen die passen bij mijn neurologische aandoening, opkomen van puistjes op mijn gezicht, gevoel van warm en [lees meer...]koud hebben, hoofdpijn, verward, moeilijkheid met concentreren, misselijk. Mijn psychiater heeft me na 1 maand laten stoppen en me op effexor gezet. Ik wacht nog steeds tot de bijwerkingen van valdoxan verdwijnen..
13-03-2012

Valdoxan (agomelatine)

Sinds enkele jaren heb ik last van depressiviteit, met regelmatig stemmingsschommelingen die gaan van zeer negatief tot euforische momenten. De tussenfase is eerder een "apatische fase", waarin ik noch vrolijk noch triest ben, maar eerder niets me nog kan boeien. Dit ging gepaard met angststoornissen, die willekeurig opdoken. Zo kon ik overdag plots bijzonder nerveus of r[lees meer...]onduit bang worden, of zag ik 's nachts dingen die er niet waren. Twee jaar geleden ben ik hiervoor sipralexa beginnen nemen. Hier kwam ik al snel 12kg van bij, kreeg ik ontzettende hoofdpijn en voelde ik me slechts zelden veel beter. Na deze negatieve ervaring wou ik van geen medicatie meer weten, tot mijn psy Valdoxan voorstelde. Aanvankelijk had ik drie weken bijwerkingen, waarbij ik vooral last had van serieuze maagkrampen, een aanhoudend gevoel van misselijkheid en oncontroleerbare eetbuien. De eerste nachten sliep ik goed, maar daarna werd ik ook onrustig wanneer ik in bed lag. In totaal heeft het ongeveer een maand geduurd voor deze symptomen geleidelijk aan weer verdwenen. Ondertussen neem ik al zeven maanden Valdoxan, en moet ik zeggen dat de effecten op mijn slaapritme zeer goed zijn. Ik val quasi onmiddellijk in slaap na het genomen te hebben, en slaap ook veel dieper door. Enkel 's ochtends heb ik wel relatief veel tijd nodig om goed wakker te worden. Wat ik wel merk, is dat ik overdag vaak verstrooid ben, regelmatig dingen vergeet en een verminderde concentratie heb. De depressieve gevoelens worden gestabiliseerd: geen uitzonderlijk diepe dalen of euforische momenten meer, maar eerder een neutraal gevoel.
10-03-2012

Depressief

Nauwelijks bijwerkingen. Geen maag of darmklachten gehad. Misschien iets meer moeite met opstaan. Voorheen stortte ik 's-nachts regelmatig in. Slaap er nu heerlijk op. Vooral in de eerste weken van het gebruik, zat ik heerlijk te dromen.
24-02-2012

Valdoxan (agomelatine)

Na een maand gebruik van valdoxan, ergere depressies met constante suïcidale gedachten, permanente agressiviteit, constante huilbuien, permanent een lage eigendunk, in biologisch opzicht, lichte stijging van transaminases, huiduitslag in mijn decolleté en op mijn borsten. Na medisch advies ben ik gestopt met de behandeling en de dag erna ging het al veel beter, geen suïcid[lees meer...]ale gedachten meer, valdoxan is vervangen door effexor 75
22-02-2012

Valdoxan (agomelatine)

Ik ben kort geleden gestopt met Effexor vanwege migraine. Mijn arts heeft het vervangen door Valdoxan en sindsdien heb ik last van duizeligheid en misselijkheid en in de avond heb ik het koud en warm. Omdat ik het nog maar net een week gebruik, ga ik er mee door en als de bijwerkingen blijven, dan ga ik er mee stoppen. Sinds ik met effexor gestopt ben, heb ik gewicht verlo[lees meer...]ren.
Pagina 7 van 7

Mirena (2034) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (832) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (439) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (437) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (360) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!