clomipramine

Obsessieve-compulsieve stoornis (1 mening)
Sociale fobie (1 mening)

03-11-2013 | Man | 50
Alcoholverslaving
Anafranil hielp goed tegen mijn obsessief compulsieve angststoornis maar vlakte al mijn gevoelens flink af zoals de meeste antidepressiva. Ik beleefde alles minder intens en dat deed afbreuk aan de kwaliteit van mijn leven.

31-07-2013 | Vrouw | 49

12-06-2013 | Man | 50
clomipramine
anafranil retard is een chemische castratie;er zal wel een erctie zijn maar geen zaadlozing,na een week zonder dit medecijn is alles terug normaal, je kunt constant sexen zonder klaarkomen

01-04-2013 | Man | 29
clomipramine
Hoi, Een vraagje, wat is het verschil tussen clomipramine en anafranil retard? Ik weet dat retard gereguleerd wordt afgegeven en verder?

24-03-2013 | Vrouw | 41
clomipramine
Heb dit middel (helaas) veel te lang geslikt. Het hielp me niet. Was erg suf, sliep minimaal 12-14 uur per dag en werd er ook niet minder depressief door. Het helpt wel beter tegen paniekaanvallen.

23-03-2013 | Vrouw | 26
clomipramine
Ik neem dit geneesmiddel voor 2 weken. Ziet het niet effect. Hebt u de ervaring van

10-03-2013 | Man | 25
clomipramine
Hoi, ik heb een vraag wat betreft de medicatie anafranil retard. Als je225mg slikt, dus drie tabletten per dag. Wanneer kan je dat het beste innemen?

14-01-2013 | Vrouw | 35
clomipramine
Jaren gebruikt, tevreden over werking.

25-11-2012 | Man | 41

25-11-2012 | Man | 55
clomipramine
Ik slik nu sinds 10 oktober 2012 anafranil 100 mg.Het lijkt wel of de paniek en de lusteloosheid erger is geworden.De psychiater zegt dat het middel pas aanslaat 4 tot 6 weken als de bloedspiegel goed is. Heeft iemand hier ervaring mee ? Ik ben de moed aan het verliezen.

09-11-2012 | Vrouw | 55
clomipramine
Na veel medicijnen te hebben gebruikt voor mijn angststoornis, merkte ik na twee weken anafranil een heel duidelijk verrschil. Daarna verschillende keren geprobeerd te stoppen, maar steeds kwamen de verschijnselen terug. De psychiater die ze ooit voorschreef zeftook: niet stoppen met dat middel.

03-10-2012 | Vrouw | 42
clomipramine
Ik heb juist een dringende vraag. Ik zit al na 1 maand opbouwen nu een week op 3x25mg 1x daags. De dokter zei neem maar 75mg 1x daags retard. Ik voel me nu zo ellendig. Ik ga morgen weer terug naar die 3x in 1x.. voelde me opknappen, maar de dokter zegt het werkt maar kort. Hoeveel kan ik innemen van die 25mg per dag? help me aub, ik heb al een fobie vanaf mn 16de en ben [lees meer...]nu 42.. ik wil ook een keer leven zonder angst.

12-09-2012 | Vrouw | 56

18-06-2012 | Vrouw | 42
clomipramine
Na een psychose heb ik 2 jaar dag en nacht onophoudelijke panische angst gevoeld. Bij een intake gesprek met een psychiater, liet de man de naam Anafranil vallen. Ik ben er toen zelf achteraan gegaan (Mijn ervaring is dat de geestelijke gezondheidszorg erg tekort schiet en dank zij mijn eigen gevoel constant te zijn blijven volgen ben ik er bovenop gekomen) en de Anafranil[lees meer...] sloeg direct aan. Helaas duurde het nog een jaar voordat ik de juiste hoeveelheid slikte (150mg). Daarnaast ben ik ook nog het natuurlijke L-tyrosine gaan slikken (niet tegelijk nemen!!!) en toen pas ging het ECHT veel beter met me! Ik ben t levende bewijs dat chemisch en natuurlijk elkaar weldegelijk kunnen ondersteunen mits apart geslikt (het ene s morgens, het andere s avonds). Ik heb nagenoeg geen bijwerkingen van de Anafranil. Slik nu na 5 jaar nog 75 gram hoewel vorig jaar zelfs de helft. Ik vind het een geweldig medicijn!

07-05-2012 | Man | 20
clomipramine
Ik heb anafranil gekregen omdat ik waarschijnlijk een milde vorm van nacrolepsie zou hebben. Sinds ik hiermee gestart ben heb ik last van veel bijwerkingen, veel hoofdpijn, erg moe, negatieve gedachten, misselijk. Vooral de hoofdpijn is niet vol te houden ik neem al bijna 3 weken pijnstillers. In overleg met de huisarts gaan we toch proberen om de anafranil te stoppen en [lees meer...]dan afwachten of ik de "aanvallen" nog krijg. Zijn er nog mensen die narcolepsie hebben en hiervoor medicatie nemen?

01-05-2012 | Vrouw | 44
clomipramine
Heb 20 jaar lexapro geslikt, dacht een paar maanden geleden dat ik het niet meer nodig had..dus gaan afbouwen....kwam tot de conclusie dat ik het dus écht wel nodig heb...nu heeft huisarts me anafranil voorgeschreven...voel me nog ellendiger dan voor ik anafranil had....wil toch maar weer aan de lexapro...iemand slechte ervaringen met anafranil?

Thyrax Duotab (856) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (564) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (519) - Antibiotica - penicillines breedspectrum