Imipramine

imipramine

Psychische klachten (1 mening)

Imipramine

Bojan Nikolik (15-04-2015)

19-12-2013

Imipramine (imipramine)

Ben sinds gister inmiddels met 3 dragees verder gegaan i.p.v. 1. Ik zit nu op 75 mg. Was drie uur later zo moe als ik weet niet wat en kon mijn ogen amper open houden. Ik heb wel rustiger geslapen en had het idee dat de pijn in mijn lichaam veel minder was dan daarvoor. Vandaag wat gespannen spieren en beetje oppervlakkige ademhaling. Volgende week maandag moet ik op[lees meer...]hogen naar 150 mg.
16-12-2013

Imipramine (imipramine)

Ben er pas vijf dagen geleden mee gestart, dus weet uiteraard niet hoe het zal aflopen verloop van tijd. Ik ben nu nog angstig, heb last van mijn maag en darmen, ben duizelig, heb hoofdpijn, vreselijk gespannen spieren, bloedingen en ik adem niet juist. Maar dit kan uiteraard ook allemaal komen door de switch van mijn medicatie en angst.
14-04-2012

Imipramine (imipramine)

Twee jaar niet naar buiten geweest toch maar medicatie heb brainscan laten doen om te kijken welk medicijn beste bij mij past imipramine ...... Ben helemaal opgeknapt doe alles weer ga overal heen en kan alles weer relativeren !!!!!!!! Zit nu nog op 3 pilletjes ben langzaam aan het afbouwen neem daar echt de tijd voor !!!! Succes iedereen die het moeilijk heeft !!!!
14-04-2012

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum