Imipramine

imipramine

Psychische klachten (1 mening)

Imipramine

Bojan Nikolik (15-04-2015)

14-03-2018

Imipramine (imipramine)

Werkt goed direkt rust .alleen naar 2 uur erg lui en moe goed om tot rust te komen niet te hoog doseren is mijn mening
30-01-2016

ADD

17-11-2014

Imipramine (imipramine)

heb geen aanvallen meer met 1 tablet tofranil 10mg heb zonder geprobeerd, kreeg terug aanvallen van evenwichtsstoornissen maar is nu in belgië niet meer verkrijgbaar
22-09-2014

18-12-2013

ADD

Sinds kort ben ik gestopt met Strattera en Wellbutrin voor mijn ADD. Ondanks dat ik merkte dat mijn concentratie beter was, was mijn libido erg laag en kwamen angstgevoelens weer terug. Ik kreeg het gevoel dat Strattera de drang naar afzondering versterkte. Ik zit dan ook veel thuis. Door deze klachten wilde ik een ander medicijn proberen. Mijn specialist zat te [lees meer...]twijfelen tussen dexamfetamine en Imipranine. De doorslag om Imipranine te kiezen, waren mijn depressieve klachten. Imipranine slik ik nu 5 dagen. Vanaf het begin dat ik dit middel gebruik, voel ik me erg moe. Ben niet vooruit te branden en heb maar weinig zin om iets te doen. Daarnaast zie ik wat wazig en voelt het alsof ik licht stoned ben. Al met al niet prettig en hoop dat er snel verandering komt.
24-05-2013

ADHD

Gebruik het nu een poosje samen met 40 mg dexamfetamine werk prima alleen de bij werking van enorme warmte aan vallen zweten dan niet normaal .maar verder prima hoor.afz johny.
25-08-2012

Imipramine (imipramine)

Imipramine samen met 900 mg depakine hebben als combinatie goed gewerkt nu begint de gewenning dat het niet meer optimaal werkt. (Ik heb eerst Lithium efexor gehad dat was een groot drama.) Nu het wat minfer gaat werken heb ik er 100 mg seroquel bij gekregen het gaat wel beter maar ik wil toch langzaam van al die medicijnen af. Maar mijn psychiater zegt dat ik weer [lees meer...]in het zelfde gat val , maar bij mijn volgend bezoek ga ik hem dit toch voorstellen
16-06-2011

Imipramine (imipramine)

Ik gebruik 300 mg per dag en het helpt niets. Ik heb al vele medicatie gehad en geen enkele heeft effect. Psychiaterie in Nederland is bedroevingswaardig en kan beter helemaal weg gaan.Kost alleen maar geld en heb er geen baat bij.Straks krijg ik Litium en ik denk dat dat ook niet helpt.
07-02-2020

Imipramine (imipramine)

imapraine is een hele goede werkende medicijn in tegentelling tot de rest vooral samen met topiromaat hebben deze een goede effect op de klachten afbouwen is mij gelukt slik geen troep
07-02-2020

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Ja, eindelijk weer een prettig middel waar ik goed en fijn van slaap zonder die vreselijke nachtmerries. En overdag weer gewoon normaal functioneer.
19-12-2019

Dysthymie

Na 18 jaar overleven met lexapro en escitalopram en veel GGZ therapie die meestal niet hielpen, wilde mijn vrijgevestigde psychiater mij wel helpen met andere medicatie. Gelukkig is hij mijn behandelaar sinds november 2016 Volgens de GGZ zouden er geen andere middelen zijn die mij konden helpen. Ik moest er maar mee leren.leven. zo erg! Nog steeds geen energie om een k[lees meer...]lacht in te dienen of gesprek aan te vragen met de GGZ arts can Heerhugowaard en van de.kliniek in hoorn. Zowel de Nortrilen als de imipramine zorgen ervoor dat ik niet meer heel erg depressief ben en vaak suïcide gedachten heb. De bijwerkingen zijn wel erg. Vreselijke obstipatie, heel erg droge.mond, zonder waterflesje wil ik de deur niet uit. Nu zuig ik op Ricola of soortgelijke snoepjes. Dat zorgt voor wat meer speeksel. Duizeligheid, slaperigheid, het is niet fijn. Helaas durf ik niet te stoppen want ik ben veel te bang dat ik weer terug val in depressiviteit en heftige huilbuien vanwege trauma's en vermoedelijk erfelijke belasting van vaders kant.
16-10-2019

Imipramine (imipramine)

Bij de 1ste inname had ik het gevoel of er een ijzeren band om mijn hersens zat. En zeer gemene hoofdpijn met steken in mijn hoofd. En 1 jaar lang iedere dag hoofdpijn.
06-09-2018

22-08-2017

Chronische depressie

Na 15 jaar seroxat te hebben gebruikt, werkte het niet meer. Ben met een psychiater met een ander medicijnen begonnen. Ik heb er zoveel gehad die niet werkten en zit nu in een fase dat ze mao remmers adviseren (trycidal). Ik zou zo graag willen weten wie deze mao remmers slikt en hoe de overgang ging van de oude naar de nieuwe medicijnen.
18-04-2017

Chronische depressie

Slik nu al een jaar imipramine. Het is voor mij niet effectief dus de psychiater wil nu overgaan op parnate. Heeft er iemand de ervaring ermee met het stoppen van je antidepressiva en het beginnen aan parnate. Want je slikt 2 weken niks tot je aan de parnate gaat. Wil graag weten hoe dat is gegaan.
22-12-2016

Psychische klachten

Opname met psychose en depressie. Forse dosis nodig ivm snelle afbraak.

Thyrax Duotab (846) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (530) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (492) - Antibiotica - penicillines breedspectrum