Imipramine

imipramine

Psychische klachten (1 mening)

Imipramine

Bojan Nikolik (15-04-2015)

06-09-2018

25-08-2012

Imipramine (imipramine)

Imipramine samen met 900 mg depakine hebben als combinatie goed gewerkt nu begint de gewenning dat het niet meer optimaal werkt. (Ik heb eerst Lithium efexor gehad dat was een groot drama.) Nu het wat minfer gaat werken heb ik er 100 mg seroquel bij gekregen het gaat wel beter maar ik wil toch langzaam van al die medicijnen af. Maar mijn psychiater zegt dat ik weer [lees meer...]in het zelfde gat val , maar bij mijn volgend bezoek ga ik hem dit toch voorstellen
16-06-2011

Imipramine (imipramine)

Ik gebruik 300 mg per dag en het helpt niets. Ik heb al vele medicatie gehad en geen enkele heeft effect. Psychiaterie in Nederland is bedroevingswaardig en kan beter helemaal weg gaan.Kost alleen maar geld en heb er geen baat bij.Straks krijg ik Litium en ik denk dat dat ook niet helpt.
31-05-2011

Stress

Ben onmiddelijk .dit wordt in verband gebracht met een verhoogd risico op borstkanker
07-11-2015

ADHD

Net een week begonnen en de voornaamste bijwerking is dat ik mij erg sloom voel en steeds erg moe ben. Ook word ik steeds 's nachts wakker. Hopelijk neemt dit snel af. Mijn huilbuien zijn wel verdwenen.
21-09-2011

Depressie/stemmingsstoornis

Heb het een maand of 4 geslikt. Darmen raakten helemaal van slag, kon niet meer naar de toilet met alle gevolgen van dien. Het middel werkte niet omdat ik een hoog antibolisme heb. Mijn lever brak de stof te snel af.
22-08-2017

Chronische depressie

Na 15 jaar seroxat te hebben gebruikt, werkte het niet meer. Ben met een psychiater met een ander medicijnen begonnen. Ik heb er zoveel gehad die niet werkten en zit nu in een fase dat ze mao remmers adviseren (trycidal). Ik zou zo graag willen weten wie deze mao remmers slikt en hoe de overgang ging van de oude naar de nieuwe medicijnen.
18-04-2017

Chronische depressie

Slik nu al een jaar imipramine. Het is voor mij niet effectief dus de psychiater wil nu overgaan op parnate. Heeft er iemand de ervaring ermee met het stoppen van je antidepressiva en het beginnen aan parnate. Want je slikt 2 weken niks tot je aan de parnate gaat. Wil graag weten hoe dat is gegaan.
22-12-2016

Psychische klachten

Opname met psychose en depressie. Forse dosis nodig ivm snelle afbraak.
30-01-2016

ADD

22-09-2014

19-12-2013

Imipramine (imipramine)

Ben sinds gister inmiddels met 3 dragees verder gegaan i.p.v. 1. Ik zit nu op 75 mg. Was drie uur later zo moe als ik weet niet wat en kon mijn ogen amper open houden. Ik heb wel rustiger geslapen en had het idee dat de pijn in mijn lichaam veel minder was dan daarvoor. Vandaag wat gespannen spieren en beetje oppervlakkige ademhaling. Volgende week maandag moet ik op[lees meer...]hogen naar 150 mg.
18-12-2013

ADD

Sinds kort ben ik gestopt met Strattera en Wellbutrin voor mijn ADD. Ondanks dat ik merkte dat mijn concentratie beter was, was mijn libido erg laag en kwamen angstgevoelens weer terug. Ik kreeg het gevoel dat Strattera de drang naar afzondering versterkte. Ik zit dan ook veel thuis. Door deze klachten wilde ik een ander medicijn proberen. Mijn specialist zat te [lees meer...]twijfelen tussen dexamfetamine en Imipranine. De doorslag om Imipranine te kiezen, waren mijn depressieve klachten. Imipranine slik ik nu 5 dagen. Vanaf het begin dat ik dit middel gebruik, voel ik me erg moe. Ben niet vooruit te branden en heb maar weinig zin om iets te doen. Daarnaast zie ik wat wazig en voelt het alsof ik licht stoned ben. Al met al niet prettig en hoop dat er snel verandering komt.
16-12-2013

Imipramine (imipramine)

Ben er pas vijf dagen geleden mee gestart, dus weet uiteraard niet hoe het zal aflopen verloop van tijd. Ik ben nu nog angstig, heb last van mijn maag en darmen, ben duizelig, heb hoofdpijn, vreselijk gespannen spieren, bloedingen en ik adem niet juist. Maar dit kan uiteraard ook allemaal komen door de switch van mijn medicatie en angst.
20-09-2010
Vrouw

Imipramine (imipramine)

Een middel dat best wel onschuldig lijkt maar je raakt er aan verslaafd. ik neem 4 x per dag 3 stuks. zou er nooit meer aan beginnen.
16-10-2019

Imipramine (imipramine)

Bij de 1ste inname had ik het gevoel of er een ijzeren band om mijn hersens zat. En zeer gemene hoofdpijn met steken in mijn hoofd. En 1 jaar lang iedere dag hoofdpijn.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum