Imipramine

imipramine

Psychische klachten (1 mening)

Imipramine

Bojan Nikolik (15-04-2015)

20-09-2010

Imipramine (imipramine)

Een middel dat best wel onschuldig lijkt maar je raakt er aan verslaafd. ik neem 4 x per dag 3 stuks. zou er nooit meer aan beginnen.
31-05-2010

31-05-2010

18-04-2010

Imipramine (imipramine)

ik gebruik dit middel al 18 jaar eerst voor angora fobie heb het toen lang gebruikt 6stuks per dag hielp goed daarna had ik het afgebouwt naar 3 per dag kreeg 3jaar terug paniek aanvallen dosis weer naar 6 pd ging weer goed weer terug naar3 per dag ging goed kreeg hevige overgangs klachten gepaard met angst en depresieve gevoelens hup weer naar 6 per dag gebruik ze samen m[lees meer...]et lexotanil en probeer nu phytofemme imipramine werkt goed alleen zijn in het begin als je de dozis verhoogd niet pretig ongeveer 2 weken tevens is het zo dat je iedere keer de dosis verhoogd de bijwerkingen anders zijn voor de verschillende klachten
05-01-2010

Angststoornis / eetstoornis

- Bijwerkingen zijn voornamelijk opgetreden bij het starten van de behandeling: droge mond en blozen - Korte termijn geheugen is verminderd - Over het algemeen zeer goed verdragen - Medicatie wordt genomen in de avond
26-07-2016

Imipramine (imipramine)

In 3 weken tijd opgebouwd naar 4x 25mg per dag. Eerste tijd veel last van droge mond, spierverslapping, tintelingen. Daarna alleen nog een droge mond en als gevolg daarvan regelmatig ontstekingen in m'n mond (maar dat blijkt met dagelijks spoelen met zout te voorkomen). Klachten depressie zeer verminderd. Afbouwen blijkt erg lastig, klachten komen snel weer terug.
14-04-2012

Imipramine (imipramine)

Twee jaar niet naar buiten geweest toch maar medicatie heb brainscan laten doen om te kijken welk medicijn beste bij mij past imipramine ...... Ben helemaal opgeknapt doe alles weer ga overal heen en kan alles weer relativeren !!!!!!!! Zit nu nog op 3 pilletjes ben langzaam aan het afbouwen neem daar echt de tijd voor !!!! Succes iedereen die het moeilijk heeft !!!!
14-04-2012

19-12-2013

Imipramine (imipramine)

Ben sinds gister inmiddels met 3 dragees verder gegaan i.p.v. 1. Ik zit nu op 75 mg. Was drie uur later zo moe als ik weet niet wat en kon mijn ogen amper open houden. Ik heb wel rustiger geslapen en had het idee dat de pijn in mijn lichaam veel minder was dan daarvoor. Vandaag wat gespannen spieren en beetje oppervlakkige ademhaling. Volgende week maandag moet ik op[lees meer...]hogen naar 150 mg.
16-12-2013

Imipramine (imipramine)

Ben er pas vijf dagen geleden mee gestart, dus weet uiteraard niet hoe het zal aflopen verloop van tijd. Ik ben nu nog angstig, heb last van mijn maag en darmen, ben duizelig, heb hoofdpijn, vreselijk gespannen spieren, bloedingen en ik adem niet juist. Maar dit kan uiteraard ook allemaal komen door de switch van mijn medicatie en angst.
24-05-2013

ADHD

Gebruik het nu een poosje samen met 40 mg dexamfetamine werk prima alleen de bij werking van enorme warmte aan vallen zweten dan niet normaal .maar verder prima hoor.afz johny.
07-11-2015

ADHD

Net een week begonnen en de voornaamste bijwerking is dat ik mij erg sloom voel en steeds erg moe ben. Ook word ik steeds 's nachts wakker. Hopelijk neemt dit snel af. Mijn huilbuien zijn wel verdwenen.
21-09-2011

Depressie/stemmingsstoornis

Heb het een maand of 4 geslikt. Darmen raakten helemaal van slag, kon niet meer naar de toilet met alle gevolgen van dien. Het middel werkte niet omdat ik een hoog antibolisme heb. Mijn lever brak de stof te snel af.
18-12-2013

ADD

Sinds kort ben ik gestopt met Strattera en Wellbutrin voor mijn ADD. Ondanks dat ik merkte dat mijn concentratie beter was, was mijn libido erg laag en kwamen angstgevoelens weer terug. Ik kreeg het gevoel dat Strattera de drang naar afzondering versterkte. Ik zit dan ook veel thuis. Door deze klachten wilde ik een ander medicijn proberen. Mijn specialist zat te [lees meer...]twijfelen tussen dexamfetamine en Imipranine. De doorslag om Imipranine te kiezen, waren mijn depressieve klachten. Imipranine slik ik nu 5 dagen. Vanaf het begin dat ik dit middel gebruik, voel ik me erg moe. Ben niet vooruit te branden en heb maar weinig zin om iets te doen. Daarnaast zie ik wat wazig en voelt het alsof ik licht stoned ben. Al met al niet prettig en hoop dat er snel verandering komt.
16-06-2011

Imipramine (imipramine)

Ik gebruik 300 mg per dag en het helpt niets. Ik heb al vele medicatie gehad en geen enkele heeft effect. Psychiaterie in Nederland is bedroevingswaardig en kan beter helemaal weg gaan.Kost alleen maar geld en heb er geen baat bij.Straks krijg ik Litium en ik denk dat dat ook niet helpt.
12-08-2015

Imipramine (imipramine)

In 2000 heb ik een burn-out gehad door diverse oorzaken. Ik zat zo diep in de put dat ik er zelf niet meer uitkwam. Ik heb diverse medicatie gehad, maar dit middel werkte het beste. Mijn psych heeft dit middel gevonden voor mij. Ik zit aan 12 stuks per dag van 25 mg per stuk. Ik gebruik het al jaren. Nu ben ik aan het afbouwen heeeel voorzichting. Ik zit nu op elf stuks. D[lees meer...]it houdt in 25 mg per dag minder. Ik krijg wel afkickverschijnselen: levendig dromen, zweten, moe, misselijk en duizelig. Als het goed is duurt dit 6 weken. Ik zit nu in weer vier. In het verleden al meerdere keren geprobeerd om af te bouwen maar dat lukte toen niet. Kijken hoe het nu verder gaat.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (509) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum