Byetta

exenatide

Diabetes type 2 (16 meningen)
Diabetes type 1 (8 meningen)
Afslanken - overgewicht (1 mening)

Metformine (535 meningen)

27-06-2016

Diabetes type 1

21-08-2012

Diabetes type 2

Ik gebruik nu 6 maanden Byetta in het begin misselijk maar gaat over.Wel moet je 6 uur tussen de byetta in spuiten nemen. Anders had ik er last van. Het bevalt nu prima en ben 20 kilo kwijt met een hele goede suiker spiegel. Heelerg tevreden
07-08-2012

Diabetes type 2

Gebruiker sinds =/- 2 jr. ,al dat gezeur over misselijkheid en niet veel meer kunnen eten,het laatste is waarschijnlijk al 1 van de redenen dat je suikerziekte hebt gekregen,LEES de BIJSLUITER byetta zorgt voor een vertraagde afgifte van de maaginhoud[vol is vol] als je blijft proppen wordt je beroerd 1+1=2 ,maar 2a'3 aardappels 2 flinke scheppen groentte stuk vlees gaat e[lees meer...]r nog makkelijk in,dus ik begrijp niet wat deze mensen voor hoeveelheden wegstouwen.
14-02-2012

Diabetes type 2

Verklaart diabeet in 1995, controle bij een diëtist en langzaamaan onder behandeling. Verschillende behandelingen geprobeerd tot 2008, ik weigerde insuline te gebruiken, mijn diabetesspecialist stelde me Byetta voor. Eerst 5microgram daarna 10, nieuwe behandeling op de markt, alleen verkrijgbaar op recept via de apotheek. Ik bleef 5 gebruiken, met 10 te misselijk. 20kg ver[lees meer...]loren en bloedsuiker onder controle en eigenlijk wel normaal.
10-10-2011

Diabetes II

Geweldig middel, was met andere medicijnen niet goed instelbaar meer. Resultaten verbluffend!!! Sinds 9-12-2009 50 kilo afgevallen, ik ben herboren. Ik heb ook last gehad van misselijkheid, soms nog wel [als ik te vet gegeten heb], maar ik hoor helemaal niemand over kou. Ik heb het vreselijk koud. Als de mussen van het dak vallen loop ik met een vestje. Vond het vreemd d[lees meer...]at ik dat niet eerder las. Ik weet zeker dat het van Byetta komt, ik heb meerdere malen geëxperimenteerd met een dagje niet spuiten en dan had ik nergens last van......
12-07-2011

Diabetes type 2

Ik heb de eerste 30 dagen 5 mg. gebruikt zonder bijwerkingen. Wel daalden mijn suikerwaardes enorm. Van waardes tussen de 14 en 24, naar waardes tussen de 8 en 12. Nu gebruik ik sinds 2 weken 10 mg., mijn suikers zijn nu bijna normaal maar ik heb nu wel de bijwerkingen. Ik zit snel vol en wordt na de maaltijd erg misselijk. Dat duurt zeker een paar uur. Dat ik nu minder e[lees meer...]et vind ik prima, ben al een paar kilo afgevallen, de misselijkheid is natuurlijk minder. Al met al vind ik het een wondermiddel. Ik was zo ziek van mijn hoge suikers dat er iets moest gebeuren, en aan de insuline wilde ik niet. Ik ben heel erg tevreden met de byetta!
08-05-2011

Diabetus II

Gebruik het nu 3 weken en ben al 6 kilo afgevallen. Ik vind het een prettig middel. Alleen laatst een lichte allergische reactie, maar ik weet niet of het door Byetta komt of door iets anders. Het is plotseling opgekomen. Kan ook door het verandernde weer komen.
08-11-2010
Vrouw

Diabetes

Na een zeer slechte periode , (moeilijk instelbaar) werd in mijn woonland Zweden Byetta voorgeschreven toen het in Nederlnad nog niet verkrijgbaar was. Ik gebruik het nu bijna 2 jaar , ik heb nauwelijks bijwerkingen gehad wel een verminderde eetlust maar dat ervaar ik als erg prettig en ben een aantal kilo`s afgevallen zonder hongergevoel. De diabetes is prima gestabilis[lees meer...]eert en ik voel mij een ander mens.
04-11-2010
Man

Diabettes

Goed en makkelijk te gebruiken bijwerkingen zijn minimaal
14-12-2009
Man

Suikerziekte 2

doordat ik steeds dikker werd van al de medicijnen en afvallen gering was ben ik op eigen verzoek aan betta begonnen eerst 5mg nu 10 mg het werk als volgt er wordt door het medicijn een soort bal in je maag gelegd zodat je bij de hoofdmaaltijden minder eet eet je te veel dan heb je de hele avond er last van

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum