valproinezuur

Bij  EpilepsieX

Bipolaire stoornis (37 meningen)
Oogmigraine (2 meningen)
Manische episode (1 mening)

19-03-2018 | Man | 50

28-02-2018 | Man | 63
Epilepsie
werkt zeer goed, alleen de vervelende bijwerking van het trillen van de handen is extreem vervelend

05-11-2017 | Man | 38
Epilepsie
Hoi, Ik gebruik ook depakine vanwege insulten die ik de laatste paar jaar heb. Ik zie dat iedereen er vermoeid van wordt, maar daar heb ik helemaal geen last van... Ik heb helemaal geen insulten meer gehad sinds ik het gebruik en drink er gerust nog ff wat biertjes bij zonder ergens last van te hebben. Ik vind het de perfecte oplossing!

13-01-2017 | Man | 59
valproinezuur (750mg)

19-09-2016 | Man | 41
valproinezuur (100mg)
Epilepsie
Gedurende mijn jeugd en jong volwassenheid, heb ik een leuke waslijst aan anti epileptica geslikt. Op aanraden van diverse Specialisten, een mishandelende vader en dito broer. Jammerlijk, is mijn broer tevens huisarts. De gehele lijst, heb ik ervaren als een martel methode, als epilepsie dat al niet op zichzelf is, in welke vorm dan ook. Zo heeft de gehele lijst identiek[lees meer...]e bijwerkingen en al is mijn laatste ervaring met een ander middel, met Depakine had precies hetzelfde kunnen doen: +/- 21 uur slapen per dag, op de voorgeschreven dosis. Natuurlijk neemt het de insulten weg, maar in welke lage dosering dan ook, je bewustzijn verandert in dat van een zombie (mijn ervaring). Elke specialist, zal bij de diverse diagnoses het volgende hebben gezegd: "Gebruik geen Alcohol" en verder zal hij zijn pillen pushen. Hij zal je niet vertellen wat Alcohol werkelijk is of hoe het ontstaat: Gist of gisting. Als levenslang epilepsie slachtoffer, blijk ik een Gist intolerantie te hebben en heb mijn dieet daarop aangepast en ben nu minimaal 10 jaar insult vrij zonder medicijnen. Echter, indien ik mijn dieet regels (zwaar overtreed) kan ik binnen twee weken weer een insult krijgen. Grote voordelen: Ik leef bewuster dan onder invloed van big farma, belangrijker, in blijheid en boosheid kan ik mij nu veel meer laten gaan, waar dat voorheen werd afgestraft met een insult. Verliefdheid, heb ik nog niet uitgeprobeerd, omdat dat, epilepsie technisch, een spreekwoordelijke hel is. De eerste is stap is een verwijzing naar een diëtist en die te vragen naar een anti histamine dieet. Het uiteindelijke dieet zal niet bestaan uit room en taartjes, dus je zal er veel voor moeten laten staan en krijgt vanzelf een Dautzen Kroes figuur of erger. Vanzelfsprekend, gebruik je het huidige medicijn de komende jaren nog als back up, als je de verleiding van een broodje kaas, blikje RedBull, kopje koffie, een biertje of een van die vele gistende voeding middelen niet kunt weerstaan.

06-09-2016 | Man | 39
Epilepsie
ik voelde mij daar goed bij

14-08-2016 | Man | 32
valproinezuur (1000mg)
Epilepsie
hallo ik ben de moeder en verzorgster van arjan downsyndroom. Arjan had in het begin haaruitval, maar dat is weer terug. Maar hij heeft veel last van anaalfisuur, van alles geprobeerd om er vanaf te komen, maar ik krijg heel vaak te horen das jammer. Is er hier iemand die weet wat ik moet doen? Want dat probleem geeft weer nachtelijke epileptie. nu zit arjan 1 week aan de [lees meer...]diazepam 5mg, gaat een stuk beter nu, maar het probleem anaalfisuur is nog niet opgelost.

28-07-2016 | Man | 32
Epilepsie
Omdat ik epilepsie heb en het middel Depakine Grono 500 gebruik(te). En in de bijsluiter stond dat je door dit middel overgewicht kon gaan krijgen. Zij mijn neuroloog op een geven moment tegen mij, wil je Topamax een keer proberen? Daar krijg je geen overgewicht klachten van (soms kun je daar zelfs van afvallen). Ik wilde dat wel eens proberen en na 4 en halve maand was ik[lees meer...] weer thuis. Maar werd door het minste of geringste boos, en later kwamen er ook stemmen in mijn hoofd. Hier door raakte ik in een GGZ instelling en daar kozen ze weer voor Depakine Grono 500.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (422) - Antibiotica - penicillines breedspectrum