valproinezuur

Bij  EpilepsieX

Bipolaire stoornis (37 meningen)
Oogmigraine (2 meningen)
Manische episode (1 mening)

19-11-2019 | Man | 48
valproinezuur (1000mg)

13-01-2017 | Man | 59
valproinezuur (750mg)

14-08-2016 | Man | 32
valproinezuur (1000mg)
Epilepsie
hallo ik ben de moeder en verzorgster van arjan downsyndroom. Arjan had in het begin haaruitval, maar dat is weer terug. Maar hij heeft veel last van anaalfisuur, van alles geprobeerd om er vanaf te komen, maar ik krijg heel vaak te horen das jammer. Is er hier iemand die weet wat ik moet doen? Want dat probleem geeft weer nachtelijke epileptie. nu zit arjan 1 week aan de [lees meer...]diazepam 5mg, gaat een stuk beter nu, maar het probleem anaalfisuur is nog niet opgelost.

28-07-2016 | Man | 32
Epilepsie
Omdat ik epilepsie heb en het middel Depakine Grono 500 gebruik(te). En in de bijsluiter stond dat je door dit middel overgewicht kon gaan krijgen. Zij mijn neuroloog op een geven moment tegen mij, wil je Topamax een keer proberen? Daar krijg je geen overgewicht klachten van (soms kun je daar zelfs van afvallen). Ik wilde dat wel eens proberen en na 4 en halve maand was ik[lees meer...] weer thuis. Maar werd door het minste of geringste boos, en later kwamen er ook stemmen in mijn hoofd. Hier door raakte ik in een GGZ instelling en daar kozen ze weer voor Depakine Grono 500.

24-08-2021 | Man | 42
valproinezuur (150mg)
Epilepsie
Nadat ik een (Flits) van een fotograaf, kreeg met 1.1/2 jaar. Een vermoedelijke tijdens buiten spelen, zomaar in slaap vallen. En met ogen open slapen. midden op de dag. EEG scan in 1980-1982 bleek de testjes op beeldscherm televisie met lichtjes en geluidjes, mijn hersens ALLES perfect te werken. IKZELF kreeg gevoel alsof ik van afstand [De Wereld] zag, en Mij Niet [lees meer...][In De Wereld bevind] Depakine van 3x per dag afbouwend in 3.5 jaar naar 1x per dag. ben ik geheel van epilepsie af gekomen. Enige wat over gehouden heb.. De Therapie, die zich uit [Gek Zijn Op disco Flitslichten] Flits en zwaailampen van Autoś ed. Disco house muziek ook. De Depakine zorgde ervoor dat ik meer in het leven ben .. dan na afstand kijk,. Mijn toen ¨Jeugdarts¨ is volledig arts geworden en vlak voor hij met pensioen ging, heb ik hem verteld dat bij mij PDD-nos geconstateerd is. De CommunicatieStoornis(PDD-NOS) is een onderdeel van de epilepsie. IK kijk zelf na mensen die nu in epliepsie zitten, en herken direct het missende oogcontact. Zodra die energie waarneming weg is, gaat een beginnend aanval bij andere vaak te zien zijn. Wat mij opvalt, zijn huidige arts/huisarts, die wel 20-30 medicijnen hebben voor epilepsie ETC. en dat terwijl met juiste mg met 1-DEPAKINE alle 20 pillen overvloedig zijn. (..) (RED. mijnmedicijn: Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd. Medicijngebruik en dosering dienen via een voorschrijvend arts plaats te vinden.)

28-02-2018 | Man | 63
Epilepsie
werkt zeer goed, alleen de vervelende bijwerking van het trillen van de handen is extreem vervelend

05-11-2017 | Man | 38
Epilepsie
Hoi, Ik gebruik ook depakine vanwege insulten die ik de laatste paar jaar heb. Ik zie dat iedereen er vermoeid van wordt, maar daar heb ik helemaal geen last van... Ik heb helemaal geen insulten meer gehad sinds ik het gebruik en drink er gerust nog ff wat biertjes bij zonder ergens last van te hebben. Ik vind het de perfecte oplossing!

06-09-2016 | Man | 39
Epilepsie
ik voelde mij daar goed bij

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum