Ervaringen met Rivotril

clonazepam

Restless legs syndrome (rusteloze benen) (22 meningen)
Beenkrampen (11 meningen)
Slapeloosheid (9 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)

24-05-2018 | Vrouw | 67
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Ik gebruik Rivotril omdat ik rusteloze benen heb ( restless leg syndrome ) het helpt bijzonder goed, je ziet de bewegingen in de benen nog wel maar je hebt er geen last van. Ik kan niet slapen als ik de Rivotril niet heb ingenomen, ook al zie ik s'morgens pas dat ik de avond ervoor mijn medicijn vergeten heb, dan bedenk ik o, daarom kon ik niet slapen.

01-09-2023 | Vrouw | 68
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Wordt ge toch dikker van en zeker buik

26-09-2019 | Vrouw | 68
clonazepam (0,5mg)
angstaanvallen, hyperventilatie tot 25 aanvallen per dag sinds ik rivoltril gebruik heb ik evenwicht in mijn leven gevonden

10-12-2014 | Vrouw | 69
clonazepam
Ik neem al 14jaar Revotril twee maal één halve per dag, heb rugoperatie en nek operatie achter de rug. Mijn manule therapeut wil dat ik afbouw voor die spierpijnen die constant blijven? rapper gezegd dan gedaan wil het ook wel sedert 3 weken ben ik stilletjes bezig met afbouwen niet te doen echt een ramp had er nooit mogen mee beginnen en raad het ook iedereen af om met d[lees meer...]it te beginnen. Heb ook wel vragen kan ik het ooit afbouwen weet dat ik veel geduld zal moeten hebben en het langzaam moet doen? Kan er mij iemand soms raad gegeven hoe ik het verder moet doen of wat te doen in de plaats.

18-01-2023 | Vrouw | 70
clonazepam (2mg)
Ik ben al 6 keer in mijn rug geopereerd .nu is mijn rug volledig vastgezet.ik heb nog veel pijn.voor ik ga slapen neem ik 1 rivotril in van 2mg.ik voel na ongeveer 15 min.dat ik meer ontspannen ben.dus ik slaap redelijk snel in.

18-03-2016 | Vrouw | 70
Tinnitus
Zware allergische reactie op slechts 0,25 mg. Zware hoofdpijn, zeer rode huid onderarm, hart- en oorkloppingen die tot op heden voortduren. Wat een gevaarlijk spul is dit. Ik las ergens op internet dat 5% van de gebruikers een allergische reactie hebben.

13-02-2021 | Man | 71
clonazepam (2mg)
Zeer verslavend , kan er niet meer zonder. Zou willen afbouwen , maar is zeer moeilijk. Als ik ze vergeten ben dan begin IK te zweten . Zou willen stoppen en vervangen door een ander medicijn of natuurproduct.of witproduct.

02-02-2023 | Vrouw | 72
clonazepam (2,5mg/ml)
Rivotril is niet meer te krijgen helaas. Ik heb nu clonazepam 0,5 mg tabletten maar die werken veel minder goed. Ik heb veel meer pijn en slaap slecht.

29-12-2022 | Vrouw | 72
clonazepam (0,5mg)
Ik heb ook rivotril gebruikt,dit was niet meer te krijgen. Kreeg daarvoor inlaatspruitstuk clonazepam. Na drie dagen gebruik hiervan ging het licht uit en kwam ik in een hel terecht,een enorme angst spanning nerveus trillen overspoelde me. Ik dacht echt dat ik knetter gek werd. Ben in allerijl naar de huisarts gegaan deze schreef me diazepam voor. Doodziek ben ik gewe[lees meer...]est. Nu is het allemaal wat rustiger geworden,maar zit nu wel aan de diazepam. 16 januari moet ik terug naar de huisarts. En wat dan. Ik wil nooit meer doormaken waar ik doorgegaan ben. Een hel is het.

26-12-2022 | Vrouw | 72
clonazepam (0,5mg)
Rivotril niet meer te krijgen,clonazepam gekregen. Dacht dat ik gek werd,hevige angst en paniek,zweten niet meer slapen doodnerveus. Wist me geen raad meer,naar de huisarts gegaan. Hij heeft de rivotril vervangen voor 2x5mgr diazepam. Na een maand werdt alles een beetje rustiger. Dacht echt dat ik gek werd,het was een hel.

14-04-2023 | Man | 75
clonazepam (0,5mg)
Vanaf 1990 gebruik ik het voor pijn onderdrukking en heb een buursstimulator In mijn rug en in sept 2022 was er geen rivotril meer kfeeg clonazepan vreselijk middel ben nu nog ziek van de bijwerkinge en slapelooosheid heb nu 4 2023 weer rivotril ben benieuwd hoelang ik nog een zieke zombie ben is een goed middel voor je huwlijk

23-12-2022 | Man | 75
Misselijkheid
Na een uur niet meer misselijk. De misselijkheid ontstond na een CVA. Een jaar in het ziekenhuis.

29-04-2020 | Man | 75
clonazepam (1mg/ml)
Dystonie
Positief,misschien iets vermoeider dan met lorazepam,Verdergeen klachten.

27-01-2023 | Vrouw | 76
Ziekte van Parkinson
Ik heb sinds 2010 Parkinson. Gebruik o.a. Rivotril van 0 ,5mgr 2× daags. Sinds september niet meer verkrijgbaar. Krijg nu clonazepam. Heeft voor mij totaal andere werking ( De grondstof is wel dezelfde maar de toevoegingen niet) Voel me ook veel slechter. Mijn conditie is beboo achteruit gegaan . Voornamelijk bij het lopen. (..) /// Red mijnmedicijn.nl - Let op: de[lees meer...]ze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd. In de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.////

26-06-2015 | Vrouw | 77
Gewrichtspijn
Denk aan alles maar denk nu dat het van dit medicijn komt. Alles blijkt verder in orde. Laat niemand ajb dit medicijn nemen. Alle pammen zijn voor mij uit den boze. Hoelang duurt dit. Duizelig, pijnen terug.

15-02-2015 | Man | 82
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Na 3 jaar minder last maar toename van vreemde bijwerkingen , geen zin meer drift toch regelmatig last van krampen . Ga in overleg met huisarts middel afbouwen