Clomid

clomifeen

Vruchtbaarheid (12 meningen)
Onvruchtbaarheid vrouw (12 meningen)

06-04-2012

Clomid (clomifeen)

de clomid 50 heeft niet aangeslagen bij mij. De 100 wel maar het eitje groeide niet. Nu ga ik beginnen aan de 150. Heb enkele bijwerkingen gehad bij de 100, misselijk, hoofdpijn, steken bij eierstokken.
24-03-2012

Clomid (clomifeen)

Waren 1 jaar bezig zwanger te raken, maar dit lukte niet. Er werd PCO geconstateerd. Ik heb Clomid 50mg gehad maar die sloeg niet aan, heb vorige week Clomid100mg geslikt. Moet a.s maandag terug om te kijken of deze nu wel aanslaat. Heb soms last van opvliegers (warmteaanvallen) soms buikpijn, last van rugpijn, steken bij eierstokken.
14-03-2012

Clomid (clomifeen)

Mijn eisprong kwam veel te laat. Daardoor in Januari begonnen met Clomid. Zit nu in de 3de maand. De enige bijwerkingen die ik heb is lage rugpijn, veroorzaakt door vergrootte eierstokken. Een mooi eitje op dag 19/20. Nog geen zwangerschap tot gevolg maar daar is het misschien ook nog te kort voor. Verder wordt ik er huilerig van, maar dat kan ook in combinatie van de [lees meer...]mislukte kans zijn. Ben er zeer tevreden over, al had ik graag de eisprong wat eerder gehad, maar waarschijnlijk wordt de dosis verhoogd naar 100MG
02-03-2012

Hoofdpijn

Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met het innemen van Clomid. Vooralsnog heb ik nauwelijks bijwerkingen (beetje hoofdpijn). Of het effect zal hebben weet ik nog niet... ik hoop het wel!
20-01-2012

Clomid (clomifeen)

Ik heb 7 maanden clomid gebruikt en zwanger geworden!!! 10 jaar daarvoor nooit zwanger geweest. Echt super medicijn!!!!!!!!!!!!!
23-12-2011

Clomid (clomifeen)

Wij zijn een jaar bezig geweest met ons 2e kindje nadat ik bij de gyn ben geweest heb ik clomid 50 mg gekregen na 2 maanden was het raak, helaas heb ik de zwangerscap moeten afbreken met 20 weken omdat ons dochtertje anecefalie ( onbreken van schedelkap) had. Nu 3 maanden later ben ik weer begonnen met de clomid. Ik hoop dat het dit keer weer zo snel gaat, en goed natuurli[lees meer...]jk
03-12-2011

Clomid (clomifeen)

Na een jaar proberen om zwanger te raken zijn wij bij een gyneacoloog geweest. Ik bleek pcos te hebben. Ik ben toen begonnen met clomid. Gelijk de eerste keer (dus 1x 5 dagen slikken) was ik zwanger! Ik heb totaal geen last gehad van bijwerkingen of ongemak.
07-11-2011

PCOS

Heb Clomid geslikt bij mijn 1e kindje. Nadat we de dosis goed hadden (moesten een paar keer proberen) werd ik in 1 keer zwanger. Nu ben ik er voor de 2e keer aan.
14-10-2011

Om zwanger te worden

ik wordt er erg somber van, bijna depressief voel ik me gedurende drie weken.
29-08-2011

Clomid (clomifeen)

We zijn twee jaar bezig geweest met zwanger worden. Oorzaak waardoor het niet lukte is niet gevonden ( mijn man zijn zaad was niet super). Een maand clomid gebruikt en zwanger!
21-02-2011

Vruchtbaarheids problemen

Met Clomid was ik 2 dagen onuitstaanbaar voor mijn man en we moesten daar toch wel om lachen, ik werd echt boos om niets. Tijdens de cyclus had ik 5 folikels, maar helaas geen zwangerschap. Wel moet ik nu een maand overslaan omdat er volgens de arts nog een folikel of cyste zit die eerst weg moet zijn. Deze maand dus weer gewoon "natuurlijk" proberen....
17-12-2010

Clomid (clomifeen)
Geen regelmatige cycles en eisprong

Ik heb dit medicijn 5jaar gebruikt, en pas na 5 jaar kwamen ze erachter dat mijn baarmoederslijmvlies te dik werkt waardoor er geen zaadcellen door konden komen, dit medicijn heeft voor mij geen baat gehad. Bij mij heeft dit medicijn niks gedaan, alleen maar tegen gewerkt.
24-09-2010

Pcos

ik slik de clomid nog niet zo heel lang. ik ben begonnen met 1 maal dags 1 tabletje. na een aantal keer terug gekomen te zijn bij de gyno, bleek dat het niet werkte. ik ga nu 1 maal dags 2 tabletten slikken. ik merk dat ik 's nachts vaak eruit moet om te plassen. voorheen had ik dat nooit. kan dit met de medicatie te maken hebben? ik weet het niet. ik hoop wel dat alles go[lees meer...]ed gaat.
23-09-2010

PCOS

Ik ben net nieuw in deze gebeurtenissen. Heb eenmalig primulot geslikt en daarna eenmaal daags 50 mg clomid. Na drie bezoekjes aan de gyno kwam er bij mij uit dat het niet aansloeg. Ik moet nu 1 weekje provera slikken en daarna weer clomid, maar dan 2 maal daags 50 mg clomid. Heeft iemand goede ervaringen??
22-09-2010

Geen eisprong

Een erg vervelend medicijn met veel bijwerkingen. Bij mij vooral zéér emotioneel en somber en haaruitval! De eisprong kwam wel direct weer op gang, dus wel zeer effectief.
16-05-2010

PCOS

Gebruik de clomid nu sinds 3 maanden. Begonnen met 50 mg waarop weinig resultaat, toen geen bijwerkingen. Nu naar 100 mg per dag gegaan met resultaat, wel tijdens het gebruik veel last van wazig zien, verder geen tot weinig bijwerkingen Ik gebruik het middel wel in combinatie met medicijnen tegen epilepsie; keppra en lamictal. Het lijkt wel dat door deze middelen de clo[lees meer...]mid niet heel goed werkt (langzaam)

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (539) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (497) - Antibiotica - penicillines breedspectrum