Ervaringen met Primolut N

norethisteron

opgezette buik buikkrampen duizeligheid buikpijn

09-10-2019 | Vrouw | 48
Uitstellen van menstruatie
Ik heb 10 dagen 3x per dag deze pillen geslikt voor mijn menstruatie uit te stellen vanwege vakantie .De 4de dag na het stoppen kwam de menstruatie heel heftig met veel pijn en veel bloedverlies ik kreeg er ook heftige buikpijn bij .Na 1week met veel pijn te hebben gelopen en ook geen eetlust meer te hebben ben ik opgenomen in het ziekenhuis waaruit de scan en echo’s ble[lees meer...]ek dat me poortader naar me lever verstopt zat , en dat ook de aders naar me darmen dicht gingen zitten en af gingen sterven . Al met al 9 dagen in het ziekenhuis gelegen en nu weer thuis met nog steeds en poortader die dicht zit . De artsen zijn nog volop in onderzoek maar gaan er voor 95% vanuit dat dit komt door gebruik van Primolut in combinatie met vliegen. Ik mag dit middel nooit meer gebruiken en hoop dat het allemaal weer goed gaat komen op dit moment zit ik aan de bloedverdunners om alle andere aders open te houden en te hopen dat de stolling in de poortader langzaam verkleint .

15-08-2019 | Vrouw | 33
Uitstellen van menstruatie
Ik heb Primolut gebruikt om mijn ongesteldheid uit te stellen, wat perfect heeft gewerkt. Na 3 dagen werd ik ongesteld. Ik heb geen last gehad van vocht vasthouden, hoofdpijn, moeheid en heb ook geen zwaardere mensturatie gehad dan normaal.

14-08-2019 | Vrouw | 32
Uitstellen van menstruatie
Primolut gebruikt om menstruatie uit te stellen in de vakantie. Dit heeft prima gewerkt! Na het stoppen werd ik 4 dagen later ongesteld, maar een paar druppels ipv verwachte hevige 'ontrekkingsbloedingen' zoals beschreven en verteld door de huisarts. Ik raad het zeker aan! NB: met gebruik van de pil ook altijd weinig klachten gehad, wellicht reageer ik niet anders op ee[lees meer...]n hormoon waardoor ik nauwelijks klachten heb ervaren. Ik denk dat dit in vergelijking valt.

13-08-2019 | Vrouw | 46
Uitstellen van menstruatie
Geen menstruatie op vakantie, geen bijwerkingen ervaren. 3 keer per dag innemen, had mijn wekker op mijn telefoon 3x per dag gezet, na het eten innemen. Afgelopen zondag gestopt (nu is het dinsdag) tot op heden alleen nog wat krampjes, maar nog geen menstruatie. Die zal nog wel komen.

10-08-2019 | Vrouw | 37
Uitstellen van menstruatie
Het stelde inderdaad keurig mijn ongesteldheid uit maar na 11 dagen begon ik toch door te breken en nu lig ik krom van de buikkrampen. Ik doe dit nooit meer. Mijn buikkrampen zijn nu veel heftiger dan normaal. Ik word er nu s nachts gewoon wakker van.

04-08-2019 | Vrouw | 40
Uitstellen van menstruatie
Vanwege vakantie wilde ik mijn menstruatie uitstellen. Ik was niet aan de pil. Dit was een goede oplossing leek me. 10 dagen 3x per dag een tablet. Tijdens die periode nergens last van gehad. Geen bijwerkingen. Na het stoppen kwam de menstruatie na 2 dagen. Helaas ging dit een dag of 3 met enorm veel menstruatiepijn, buikpijn, rugpijn en veel bloedverlies.

08-07-2019 | Vrouw | 32
norethisteron (5mg)
M'n huisarts schreef deze kuur voor omdat mijn menstruatie heel lang duurde en niet op regel wou komen na m'n zwangerschap. Ik was drie maand ongesteld, toen vier week niet. En toen weer drie week ongesteld. Na het beginnen met de kuur stopte m'n menstruatie na twee dagen. Na het stoppen van de kuur werd ik na drie dagen ongesteld. Nou zo heftig ben ik nog nooit ongesteld [lees meer...]geweest. En wat een krampen. Ik moest elk half uur naar het toilet en nog lekte ik regelmatig door. Ik was gigantisch chagrijnig, moe, haar uitval. Had al niet veel meer over na het ontzwangeren. En nu drie weken later voel ik me nog steeds depressief. Niet om aan te raden.

27-06-2019 | Vrouw | 22
norethisteron (5mg)
Ik zou voor drie dagen naar een dorp gaan on te werken. In het dorp zijn er niet volop sanitair vandaar ik voor dit koos. Ik kreeg verschrikkelijke buikkrampen tijdens gebruik. Nu al 4e dag niet gebruikt, menstruatie is er nog steeds niet en de pijnen zijn nog steeds zo erg.

25-06-2019 | Vrouw | 28
Onregelmatige menstruatiecyclus
Echt een verschrikkelijke ervaring gehad met dit medicijn en ik raad het sterk af. Op advies van de huisarts om een menstruatie op te wekken die al jaren uitblijft. 10 dagen lang, 3 tabletten per dag. Bij start meteen last van enorme benauwdheid (heb astma), last van het hart (ging heel snel kloppen/hyperen), bultjes op de buik, misselijkheid, duizelig, hoofdpijn, opge[lees meer...]blazen buik, heel veel kramp en buikpijn. Kreeg last van haaruitval rond dag 5. Ook kreeg ik veel last van ongewenst haargroei, vooral op de kin en hals. Ging ook heel veel vocht vasthouden, was wel 3 kilo zwaarder dan normaal. Ook veel steken rechts onder in de buik. Kon vaak de deur niet meer uit door de pijn en de klachten. Na het stoppen werd het nog niet beter. Toen werd ik nog meer misselijk, enorm duizelig, heel erg hoofdpijn en ik kreeg opeens heel veel acne. Tijdens gebruik (en normaal gesproken) geen last van, maar opeens hele hoofd vol met puistjes. Stekende pijn bij de eierstokken, niet te doen - ze waren en zijn ook heel opgezet, dit gaat ook maar niet weg Moest ook heel veel huilen de hele tijd. Heel erg (menstruatie)kramp. Zo moe dat ik de hele dag op bed moest blijven liggen, kon staand in slaap vallen behalve dat ik niet kon slapen door deze pillen en door de pijn. 4e dag na het stoppen is een bloeding begonnen, maar heel erg licht en duurde maar een paar dagen. Binnenkort naar de gynaecologe. Maar dit echt nooit meer, ben er zo vreselijk ziek van geweest en ben nu meer dan een week geleden gestopt en ik voel me nog lang de oude niet, ben helemaal van het padje. Die stekende pijn bij de eierstokken/boven de liezen gaat ook maar niet weg. Een keer en nooit weer!

15-05-2019 | Vrouw | 27
Onregelmatige menstruatiecyclus
Wat een troep! Heel veel bijwerkingen: huilbuien, moodswings, elke ochtend wakker worden met hoofdpijn, soms opeens misselijk en duizelig, paar keer bijna flauwgevallen door opeens heel licht in mijn hoofd te worden. Zit niet lekker in mijn vel. Heel geïrriteerd en depri. Onhandig dag je het 3x per sag moet nemen. Eens maar nooit meer!! Ik reageerde veel beter op Provera, [lees meer...]en dat hoef je maar 1x per dag te slikken.

15-03-2019 | Vrouw | 34
Uitstellen van menstruatie
Na 6 dagen gestopt. Dan maar toch de menstruatie. Mijn gezicht is glad en niet zo behaard. Ik heb het geweten hoor! Puistjes op mijn voorhoofd en langs mijn mond. Lange haartjes in t gezicht. Nooit meer!

14-01-2019 | Vrouw | 30
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Vanwege PCOS heb ik een onregelmatige cyclus (60 dagen). Om te kunnen starten met Chlomid werd eerst een kuur van 5 dagen 3x per dag Primoluut voorgeschreven. De eerste dag had ik weinig bijwerkingen. De 2e dag werd ik misselijk (ik het ook PDS), en had ik een opgeblazen buik. Tegelijkertijd had ik constant honger en kon ik blijven eten. Ik hield de dagen erna veel vocht [lees meer...]vast. Ook werd ik duizelig en had ik last van hoofdpijn. Deze klachten hielden nog zeker 2-3 dagen aan toen ik gestopt was. 6 dagen na het slikken van Primolut werd ik ongesteld.

29-07-2018 | Vrouw | 37
Uitstellen van menstruatie
Met een regelmatige cyclus 3 dagen voor verwachtte menstruatie begonnen en een kleine week gebruikt. Eerste en tweede dag wat misselijk. 3 dagen na het stoppen ongesteld geworden.

17-07-2018 | Vrouw | 44
Uitstellen van menstruatie
Ik was sceptisch en durfde het middel eerst niet te gebruiken vanwege alle slechte ervaringen die ik las op internet. Ik heb 0 bijwerkingen gehad.geen pukkels.mijn huid is van nature slecht maar geen 1 pukkel.geen vocht vast houden.prima stemming.ik was blij dat ik mijn menstruatie op een festival kon uitstellen door primolut

23-06-2018 | Vrouw | 32
Uitstellen van menstruatie
Gebruikt voor het uitstellen van mijn menstruatie tijdens de vakantie. Ondanks dat ik erg huiverig was voor de bijwerkingen die ik oa hier had gelezen helemaal nergens last van gehad. Enige nadeel is dat je 3 maal daags 1 tabet in moet nemen dus je moet er wel steeds aan denken dat je hem optijd in neemt.

22-06-2018 | Vrouw | 18
Menstruatiepijn
Ik begon met dit medicijn naar aanleiding van een zeer lange ongesteldheid. Mijn lichaam hield meteen al het vocht vast en ik leek 10 kilo zwaarder. Ook had ik de heletijd een opgeblazen gevoel. Later kreeg ik ook stemmingswisselingen. Hopelijk trekt dit weer een beetje weg. Ik gebruik het medicijn nu 2 maal daags 2 tabletten.