Ervaringen met Aldara

imiquimod

spierpijn stemmingswisselingen gewrichtspijn koorts vermoeidheid

Condyloma (14 meningen)
Huidkanker (10 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (10 meningen)
Wratten (7 meningen)

11-09-2010 | Man
Genitale Wratjes (beginstadium)
3x per week aangebracht, ben nu net bezig aan tweede kuur. (2de pakket van 12 zakjes). bij de eerste kuur open wondjes aan de eikel, zeer veel jeuk en veel last om naar wc te gaan. Wratjes verdwenen wel vrij snel, aar wondjes op eikel genezen vrij traag. Na eerste kuur gewacht tot alles was genezen, nu na 2 keer smeren reeds zeer veel jeuk en open wondjes. (volgens mij [lees meer...]komt dit omdat je de creme moet wegspoelen na 7-10 uur, en ik was dit vergeten, dus de creme heeft er een hele nacht en hele dag opgezeten) Momenteel ben ik halfweg tweede kuur, maar ga terug even pauzeren omwille van open wondjes. Sex hebben (met condoom :-( )is ook geen pretje, en stelt je pijngrens af en toe serieus op de proef. Naast deze bijwerkingen, moet ik zeggen dat het wel snel resultaat oplevert

30-07-2010 | Vrouw
Genitiale wratten
De eerste 4 weken gingen prima, merkte vermindering. Terug naar dokter, vervolgens weer een kuur van 4 weken gekregen en dit valt zwaar. De eerste week had ik griepverschijnselen (zonder koorts) maar heel veel pijn in mijn spieren. Tweede week kreeg ik open wonden, wat niet echt fijn is met naar de wc gaan en douchen. Op aanraden dokter gestopt tot wonden geheeld waren. Be[lees meer...]n deze week weer begonnen en de open wonden komen weer terug en het griepgevoel is ook ernstig. Enige voordeel wel is, dat de wratten zo goed als weg zijn, en daar gaat het blijbaar om.

08-06-2010 | Man
Genitale wratten
Ik had al diverse Condyline kuurtjes gedaan, maar hiermee gingen de wratten niet weg. Bovendien was de behandeling uitermate pijnlijk (grote, diepe wonden) en bleven er met name aan de buitenkant op de schacht niet zulke mooie littekens achter. Op de eikel zelf viel dat gelukkig mee. Nu na 2 weken smeren met Aldara zijn de wratten al zo goed als verdwenen! In het begin [lees meer...]wel enigszins last van jeuk en een klein beetje grieperig gevoel (misschien toeval) en lichte wonden (vergelijkbaar met kleine schaafwondjes) op mijn eikel. Maar dit is NIETS vergeleken met de Condyline! Ik ben zó blij dat ik er eindelijk vanaf raak!!!! Bovendien is er geen littekenvorming.

25-04-2010 | Man
Genitale Wratten
Gebruik het 3 x per week gedurende 10weken maar nog steeds geen effect. de wratten verdwijnen niet ze worden niet eens kleiner.

16-04-2010 | Vrouw
Baso
de bijwerkingen zijn n°1 zwaar vermoeide armen n°2 kortademig n°3 behoorlijk moe n°4 naarmate de weken is na zalfgebruik de vlek erg pijnlijk

07-04-2010 | Vrouw
Vaginale wratjes
erg pijnlijk en heel veel jeuk

01-12-2009 | Man
Genitale wratten
na 4 weken verkleinden de wratjes nog steeds niet, toen overgestapt op Condyline. Dit werkte vrij agressief, maar wel effectief.