Ervaringen met Condyline

podofyllotoxine

branderig gevoel gebied van rode huid

Condyloma (51 meningen)
Wratten (21 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (12 meningen)
Huiduitslag (0 meningen)

Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Zovirax (10 meningen)

06-04-2013 | Vrouw | 31
podofyllotoxine
Condyline is bij mij is erg effectief. Meestal zijn wratjes na drie dagen (6x) aanstippen verdwenen. Mijn tip is wel om niet direct alle wratjes aan te stippen, maar te beginnen met twee in de eerste drie dagen. Als die weg zijn, kun je gedurende de volgende drie dagen twee nieuwe wratjes aanstippen, en zo verder. Het spul is namelijk vrij agressief (roodheid, zwelling, je[lees meer...]uk, wondjes) en door niet direct alles aan te stippen zijn de bijwerkingen veel beter te verdragen.

28-12-2011 | Vrouw | 23
podofyllotoxine
Ik gebruik nu een week condyline. De wratjes zijn voor zover ik nu kan zien al bijna weg (waren er ook niet veel). De pijn is bijna ondragelijk. De huid waar de wratjes zaten is open. Ook heb ik grote soort van blaren. Plassen, zitten etc doet erg zeer. Laten we hopen dat het de pijn waard is en het wegblijft. Als ik de behandeling moet herhalen zal ik het bij 1 ipv 2 x pe[lees meer...]r dag houden. Waarschijnlijk omdat ze zo klein waren is het spul veel te agressief bezig geweest en heeft mijn gezonde huid, ondanks de vaseline, volledig aangetast.

31-05-2011 | Vrouw | 22
HPV virus
Eerst het ik twee keer Wartec gebruikt, dat hielp voor geen meter. Later condyline gekregen en het werkte al tijdens de eerste week! ze waren supersnel verdwenen, helaas wel veel last gehad van zweren en wondjes dus smeer eromheen zoveel mogelijk met vaseline, en laat de stof goed opdrogen.Probeer de wratjes ook heel nauwkeurig aan te stippen.

29-09-2010 | Man
Genitale wratten
de huisarts gaf direct aan dat je het het beste met een wattestaafje kan aanbrengen. dit werkt prima. laat het daarna wel goed drogen voordat je ondergoed aantrekt anders kan je je op andere plekken weer besmetten. de bijwerkingen die ik op internet last vielen bij mij reuze mee. heb zeker geen pijn gehad. na de 3 dagen kuur is de huid wel rood en schraal en komt e[lees meer...]r op de wrat een korst. enkele dagen daarna is de wrat weg. vervelende van deze soa is wel dat als je denk dat alles weg is en je voelt daarna nog is erg nauwkeurig je er zo weer 1 of 2 kan ontdekken. je bent dus wel aardig wat weken zoet voordat je er hopelijk voorgoed vanaf bent.

31-07-2023 | Vrouw | 27
Wratten
Van de een op de andere dag voelde ik ineens een klein ‘bolletje’ bij de ingang van mijn vagina. Ik dacht zelf dat het een steelwratje was, maar toch maar laten nakijken bij de huisarts. Bleek een genitaal wratje te zijn. Huisarts schreef condyline voor. Meteen dezelfde dag gaan halen en begonnen met de kuur. Ik heb het wratje volgens de instructie drie dagen achter elkaar[lees meer...] 2x per dag aangestipt. Na de eerste dag was het wratje al wit van kleur geworden. Bij de derde dag wilde ik in de avond voor de tweede keer gaan aanstippen, maar toen zag ik dat het wratje al was verdwenen en er een wit plekje was overgebleven. Dit heb ik niet meer aangestipt. Ik heb ook geen vaseline gebruikt. Met het staafje kon ik precies alleen het wratje aanstippen en de gezonde huid niet raken. Ik heb verder dan ook nergens last van gehad, buiten een paar minuutjes een branderig gevoel vlak na het aanstippen. Geen open wonden, zweren of wat dan ook. Ik ben na 3 dagen al van het wratje af met dit middel dus ik ben zeer tevreden. Verbaas me een beetje over alle horrorverhalen die je hier leest.

01-05-2023 | Man | 39
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)
Normaal gesproken geef ik geen review als mijn ervaring positief is, zoals de meeste mensen. Vandaar dat je allemaal rampverhalen hier leest. Dus bij deze toch mijn positieve ervaring. Ik had een wratje op de schacht van mijn penis en de huisarts stelde een genitale wrat vast. Dus hij schreef condyline voor. Ik heb de bijsluiter gelezen en vervolgens: -2x per dag, 3 dagen[lees meer...] achter elkaar, aanstippen van de wrat met de bijgeleverde plastic staafjes. (lees: aanstippen! niet smeren) -De huid om de wrat rijkelijk ingesmeerd met vaseline voordat ik ging aanstippen -geen bijwerkingen. Geen pijn of wat dan ook. -Ik zag de wrat wel wat opzwellen. -Op mijn eerste rustdag (dag 4 dus) zag ik dat mijn wrat zwart was verkleurd. -Op dag 5 viel de wrat van mijn schacht met daaronder een klein open wondje. -Klaar is kees. Geen bijwerkingen of pijn gehad.

09-04-2023 | Vrouw | 47
Wratten
Ik had een GW binnen mijn schaamlippen. Wachtte 1 maand voordat ik naar HA ging en maakte mij ernstig zorgen er over. Deze middel werkt heel effectief. 2 weken gebruikt en het is helmaal weg. Geen vaseline gebruikt gezien dat het binnen mijn schaamlip en een moeilijk plek was. Heel voorzichtig aangestipt en geen problemen ervaren.

07-10-2022 | Vrouw | 30
Wratten
Doordat ik HPV drager ben 2 zeer grote wratten ontwikkelt die zo groot werden dat ze in elkaar over liepen. Door schaamte in eerste instantie niet naar HA gegaan. Toch over de schaamte heen gezet. Eerst hier gaan lezen en erg geschrokken van alle reacties! Ik durfde bijna niet meer te gebruiken, maar dacht: liever pijn en dat ding weg dan het achterwege laten en met dat mo[lees meer...]rmel blijven lopen. Ik heb de huid er omheen ingesmeerd met sudocreme, ook de plekken die andere huid aanraakte als ik weer zou gaan bewegen. Heel voorzichtig aangestipt. Ik merkte niet eens dat er iets op zat. Vervolgens 5 minuten blijven zitten met de beentjes wijd haha! Ik dacht na 4x aanstippen dat er niets gebeurde. Alles zag er hetzelfde uit en ik voelde helemaal NIKS! Geen tinteling, geen pijn, niks. Toen ik voor de 5e keer wilde gaan aanstippen, zag ik dat 80% van de wrat ineens weg was! Lijkt er spontaan af te zijn gevallen! Zonder enige pijn of wat dan ook! Huid er onder is wat rood, maar zeker niet pijnlijk! Ik ben ZO blij! Laat je aub niet afschrikken door de reacties, bescherm de gezonde huid goed en ben niet bang dat je te weinig er op doet! Dan werkt dit spul als een tiet!

14-06-2022 | Vrouw | 22
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)
Helaas ook ik was getroffen met deze vervelende HPV soa. Toen ik erachter kwam dat ik GW had kreeg ik erge paniek en dacht ik dat ik hier 2 jaar mee opgescheept zou zitten. Ik las online dat het vanzelf weg zou gaan dus ik had een maandje gewacht. Helaas kwam ik erachter dat ze ondertussen steeds groter werden en er ook steeds meer bij kwamen. Ik heb toen ook aan mijn vrie[lees meer...]nd verteld dat ik dit had want je kon ze niet goed zien omdat het echt bij mijn vagina mond zat. Hij reageerde er heel gerust op omdat je er ook niet ziek van kan worden en hij vond het vooral erg vervelend voor mij. Toen ik bij de huisarts geweest was kreeg ik de bevestiging dat ik GW had en kreeg ik condyline voorgeschreven. Ik had overal horror verhalen gelezen over heftige brand wonden etc maar zelf heb ik hier geen last van gehad. Doordat ik het slecht kon zien heb ik geen vaseline gebruikt omdat ik bang was dat ik dit op de GW ging smeren en ben ik heel voorzichtig omgegaan met het aanstippen. Ik deed niet teveel op het stokje en ging er voorzichtig mee te werk. Ik heb nu pas 3 dagen aangestipt en zit nu in mijn 2e rustdag en de plekjes zijn al bijna helemaal weg!! :) dit is erg bijzonder omdat ze ondertussen al groot waren geworden. Ik heb alle vertrouwen in het spul en denk dat als ik klaar ben met de 2e week ik overal vanaf ben! Het viel mij dus reuze mee. Mijn conclusie: Als je denkt dat je GW hebt. Ga dan naar de huisarts laat je onderzoeken en vraag specifiek naar condyline. Ga voorzichtig te werk met het product en doe niet teveel product op je stokje en laat de tijd zijn werk doen. Het helpt echt! Je bent niet vies het kan gebeuren, je hebt het nu eenmaal en met dit medicijn kan je er ook snel vanaf zijn. Voor degene die het zouden willen weten omdat ik mij dit zelf ook af vroeg; ik heb seks kunnen hebben tijdens de behandeling en dat deed geen pijn.

04-04-2022 | Man | 21
Wratten
5 maanden geleden merkte ik een wit plekje op mijn eikel, ben hierdoor naar de huisarts gegaan en mij werd verteld dat dit herpes was en dat dit na 3 weken weg zou gaan.. Niet dus, het plekje werd steeds groter en voelde me hier erg naar bij. Na 5 maanden eindelijk (opnieuw) naar de huisarts gegaan en hier kreeg ik dit middel voorgeschreven, toen ik thuiskwam ben ik gelijk[lees meer...] online gaan zoeken. Maar tering, wat werd ik bang, zoveel horrorverhalen. Ik ben met veel vaseline te werk gegaan en de in totaal 4 plekjes aangestipt (degene op mn eikel was behoorlijk groot geworden). Na het aanstippen zo’n 20/30 minuten laten drogen en dit 3 dagen lang 2x per dag. Deze dagen geen last gehad en ik bereidde me voor op de rustdagen (ik was bang joh). Eerste rustdag voorbij, totaal geen last en het grote plekje op mn eikel valt er zojuist vanaf, geweldig!! Bij goed gebruik echt geweldig spul, spijt dat ik dit niet eerder heb gebruikt

15-11-2021 | Man | 31
Wratten
Let goed op met aanbrengen en wees geduldig. Je denkt al snel dat je er te weinig op doet. Gewoon aantippen is voldoende! Na 4-5 dagen waren de wratten dood of al verdwenen. Op één stuk zaten er meerdere bij elkaar en was ik te fanatiek met het aanbrengen van het middel. Met een soort branderige schaafwond op de gezonde huid als gevolg. Nogmaals, wees geduldig en er is hee[lees meer...]l weinig van dit spul nodig voor een top effect.

19-09-2021 | Vrouw | 28
Wratten
Het begon met dat ik dacht scheerbultjes te hebben, tot ik zo ver was, waren de wratten rond mijn schaamlippen tot aan de anus. Van de huisarts condyline voorgeschreven gekregen. Ik was sceptisch door verschillende reacties hier maar ik moet zeggen dat ik vanaf ongeveer week 2 verschil begon te merken. In totaal ben ik 5 weken bezig geweest en zijn nu de wratten weg. I[lees meer...]k heb geen verschrikkelijke pijn gehad maar meer soort van jeuk en een rode huid.

02-08-2021 | Man | 28
Wratten
Tot mijn schrik voor het eerst een genitale wrat ontdekt. Gelukkig was ik er vrij snel bij en kon ik na 1,5 week na het constateren met Condyline beginnen. Eerste 2 dagen 2x aangestipt. De eerste dag heb ik aardig wat op de wrat gedaan, dit gaf een heel licht brandend gevoel, wat ik niet als storend heb ervaren en ook snel weg was. Op de tweede dag lag de wrat al op[lees meer...]en en na de ervaringen hier te hebben gelezen ben ik zinkzalf rondom gaan gebruiken. Op de 3e dag 1x de overgebleven randjes van de wrat aangestipt. 4e dag hele wrat is weg. Het is nu alleen nog een zweertje. (Zinkzalf op je eikel is niet ideaal. Het vervelendste was om de zalf weg te krijgen.)

01-07-2021 | Vrouw | 40
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)
Ook ik las behoorlijk wat verschrikkelijke verhalen vóór gebruik van dit middel. Maar het is me 100% meegevallen. Ik had last van genitale wratten, een aantal rondom de anus en enkele bij de schaamlippen. Ik ben begonnen met het smeren van vaseline rondom de wratjes om ze vervolgens aan te stippen. Echter merkte ik na 2/3 dagen gebruik nog vrijwel niets, waardoor ik ging [lees meer...]vermoeden dat de vaseline de werking tegenhield. Immers, het is vrij lastig om met de vaseline de wratjes zélf niet te raken. Ik ben toen met de vaseline gestopt en heb gewoon heel erg gelet op het alléén aanstippen van de wratjes. Bij mij werden de wratjes in de rustdagen eerst wit, waarna ze vervolgens gewoon verdwenen. Omdat er nog enkele aanwezig waren (ook eerder onontdekte) ben ik na 4 rustdagen opnieuw begonnen en nu zit ik in de rustdagen van de 2e 'kuur'. Ook nu worden de aangestipte wratjes weer wit. Ik zie nu op de plekken waar de wratjes weg zijn rode huid, en soms wat witte huid. Ik denk dat dit gewoon nog verder moet genezen. Ik heb alleen een licht brandend gevoel ervaren, en het afvegen was gevoelig. Maar voor mij valt dit te verwaarlozen, pijn kun je het niet noemen. Ik ben dus erg tevreden over dit product, had het verschrikkelijk gevonden om alleen 'tijd' z'n werk te laten doen en er maanden mee te moeten hebben gelopen. Ik ga nu door tot ik niets meer zie, uiteraard rekening houdend met de maximale behandeltijd van 5 weken.

03-08-2020 | Man | 39
Genitale wratten
Dit is echt een wonder middel. Bij mij waren ze gelukkig nog van die kleine bultjes. Na drie dagen aanstippen zijn ze gelukkig wel weg. Helaas komen ze naar een paar weken op andere plekken weer terug. Ja, bij de rust dag merk ik wel dat mijn huis brand. Maar dat is hooguit maar 2-3 dagen. Stip echt op de plekken waar nodig is. Niet smeren! Heb geduld in de rust dagen zi[lees meer...]e ik heel duidelijk dat ze langzaam verdwijnen. Suc6 iedereen.

26-05-2020 | Man | 22
Genitale wratten
Mijn vriendin en ik allebei de klos. We weten niet van wie het af komt maar we wisten wel dat we het zo snel mogelijk weg wilden hebben. Gelukkig was het er bij mij maar 1 kleine. Mijn vriendin had er wat meerdere. Allebei gebruik gemaakt van condyline. Nou, ik had van te voren deze horrorverhalen gelezen. Vandaar dat ik nu zelf mijn reactie achterlaat. Wanneer iets slecht[lees meer...] ervaren wordt, wordt er ook eerder iets over geschreven! Dus voor nu dus een goede ervaring! Bij mij was die na de eerste week al weg. Bij m’n vriendin duurde het wel wat langer en kwamen er soms ook wat extra bij tussendoor. Na 4 weken toch helemaal vrij. Ik heb geen last gehad van brandend gevoel, sterker nog: ik voelde niks en dacht dat ik het fout deed. Maar toch begon die te verdwijnen. M’n vriendin gaf aan dat het af en toe wat brandde bij het aanbrengen. Voor de rest viel het over het algemeen wel mee. Zo kan het dus ook gaan!

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum