Ervaringen met Condyline

podofyllotoxine

branderig gevoel gebied van rode huid

Condyloma (51 meningen)
Wratten (21 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (12 meningen)
Huiduitslag (0 meningen)

Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Zovirax (10 meningen)

21-02-2023 | Man | 23
Wratten
WAT EEN SLECHT PRODUCT NOOIT MEER DOEN HEEL VEEL PIJN HELE HUID OPEN ALSOF IK ZUUR OP ME HUID HEB GEDAAN

03-02-2022 | Man | 33
Wratten
Dit middel voorgeschreven gekregen voor wratjes. Na 3 dagen de wratjes 2 keer per dag aanstippen veranderden mijn eikel in een open wond, m’n halve eikel is weggebrand: Het is gaan ontsteken, en er komt veel geel vocht uit. Ook is de penis erg dik en pijnlijk. Ik snap niet dat dit middel zo maar voorgeschreven mag worden en er zo slecht gecommuniceerd wordt over de bij[lees meer...]werkingen. Ik mag maar hopen dat dit goed geneest, anders moet ik naar de plastisch chirurg. Zijn er mensen die in het zelfde schuitje zitten?

17-12-2019 | Man | 21
podofyllotoxine (1,5mg/g)
Wat een gevaarlijke medicijn .... ik begon hier vorige week donderdag mee en het is inmiddels dinsdag. Ik zit dus in mijn 3e rust dag. Maar ik ga dit nooit meer gebruiken.... ik kan al 2 dagen ; niet lopen, niet staan, niet liggen, niet eten, niet slapen kortom ik kan niks ( en dan druk ik het nog zacht uit ) 2x bij de spoedpost geweest 1x bij de huisarts en er word nik[lees meer...]s gedaan... MIj is niet verteld dat ik voor het aanbrengen van dit spul, de rest van mn lichaam eromheen met vaseline moet insmeren. Dus ik heb mn wratjes ingesmeerd 1 voor 1. Dag 3 rust dag : Mn hele huid op paar plekken is helemaal weggebrand en het is helemaal grijs / verbrande plekken ... kortom NIET AAN DIT BEGINNEN . Ik denk dat de dood beter zou voelen

02-11-2019 | Man | 36
Genitale wratten
Wat een ellende deze wratten al 2 jaren zijn we er al mee bezig om die krengen uit te roeien. Adara zalf en andere smeerseltjes van de huisarts werken niet. Nu al ruim een jaar bezig met aanstippen met Condyline. Ook dit helpt niet eerst dachten we dat sommige wratten wat losser waren geworden maar komen gewoon weer terug. en het worden er steeds meer. Zelfs weken met app[lees meer...]elazijn bezig geweest om te kijken of dit werkt. We weten het gewoon niet meer. We worden er moedeloos van. Ik zelf heb ze niet mijn partner wel. Al bijna 2.5 jaar geen seks meer vanwege de wratten. Het is de kop komen opsteken toen mijn partner met medicatie is begonnen die de weerstand naar beneden brengt. Mijn partner schaamt zich enorm om weer terug te gaan naar de huisarts. De Condyline wordt overigens wel steeds weer op herhaling uitgeschreven. Ik vraag me af er wordt gesuggereerd dat wratten na 2 jaren uit zichzelf verdwijnen, maar worden alleen maar erger. Ze veranderen ook van kleur van roze rood naar bijna zwart.

23-05-2019 | Vrouw | 51
Genitale wratten
Ik heb maar 1 wrat. Maar als ik het erop doe brandt het totaal niet. Ik gebruik die kleine watten staafjes. Dienin het doosje zatten. Doe ik iets verkeerd

27-09-2018 | Man | 21
Genitale wratten
Dit is nu de tweede keer dat ik dit medicijn probeer. De eerste keer mocht ik van mijn huisarts niet langer dan 6 weken aanstippen. Toen ik toendertijd klaar was met mijn kuur bleef er 1 klein wratje over; die volgens de arts vanzelf weg zou gaan. Ik had de eerste keer maar een aantal wratjes, vrij overzichtelijk, nog steeds erg ongemakkelijk. Na een tijd kwamen ze INE[lees meer...]ENS terug. En ditmaal; 10x zoveel. En ik heb het idee dat het telkens door bleef gaan en er steeds maar nieuwe bijkwamen. Dus een nieuwe huisarts verder; ben ik weer opnieuw begonnen met dit vreselijke middel. Ik zou dit mijn ergste vijand niet aandoen. De vorige keer was het niet "Heel" erg, maar nog steeds zwaar kut. Maar ditmaal.... Ik zit in mijn derde week van max. 8 weken. En ik ga KAPOT. Ik ben net een opa die slecht ter been is. Ik kan niet normaal meer lopen, zitten, liggen of slapen van de constante, vervelende, irritante pijn! Elke seconde van elke dag heb ik steken en staat alles in brand! De grootschaaligheid van de pijn wordt gekenmerkt door zijn frequentie. Alles is aan het zweren; alles is kapot, alles is pijnlijk en alle huid is weggegbrand...BEHALVE DE WRATTEN. Ik wens de gebruikers (mijn lotgenoten) van dit middel onwijs veel sterkte en succes. Het breken van mijn neus, knie, arm en mijn hersenschudding, longontsteking en niersteen BIJ ELKAAR was NIKS vergeleken bij dit achterlijke middel. Ik word gek... Een SOA die je kunt krijgen ookal heb je veilige sex...moet ik net hebben....

21-07-2017 | Vrouw | 69
podofyllotoxine (5mg/ml)
Het ergste vind ik dat het kleurloos is zodat het moeilijk is te doseren. Geeft jeuk en pijn.

21-05-2010 | Man
podofyllotoxine
Aanvankelijk werd de wrat wel kleiner, maar kwam na verloop van tijd terug en verspreidde zich over een nog groter gebied. De onderliggende en omringende huid wordt na verloop van tijd steeds sneller dunner (ik gebruik het nu al langer dan een jaar in een cyclus van 3 dagen op en 4 dagen af). Ik krijg vrij grote en diepe open wonden in het omringende gebied van ondanks dat[lees meer...] ik deze bescherm met vaseline. De wonden zijn zeer pijnlijk. Ik ga nu Aldara proberen ...

29-02-2024 | Man | 21

gebied van rode huid

Ik gebruik nu 2 dagen condyline en voor mij gevoel kan ik de wrat niet goed aanstippen met het staafje . Als ik met het staafje in het potje ga pakt voor mij gevoel het staafje geen vloeistof . Ook als ik hem aanstip voel of zie ik geen vloeistof.

30-01-2022 | Man | 25
Wratten
LAAT JE GOED INFORMEREN! Laat je goed informeren voordat je dit middel gebruikt. In mijn enthousiasme om de wratjes op en rondom mijn geslachtsdeel te verwijderen stipte ik teveel het wratje aan met Condyline. Met als gevolg dat ik na de drie dagen van aanstippen met grote open wonden en zweren mijn dagen doorkom. Ik zag niet goed of het middel dat op de wrat aanbracht [lees meer...]bleef zitten waardoor ik tijdens mijn eerste week de wrat per keer meerdere malen aanstipte. Dit is tot op heden de grootste fout van mijn leven geweest. Wees heel voorzichtig met dit spul en stip minimaal de wrat aan. Ik kan amper lopen, slapen en bewegen.

23-11-2021 | Vrouw | 20
podofyllotoxine (5mg/ml)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)

01-06-2021 | Man | 28
Wratten
Dacht eerst heb een moedervlek/fibroom. Toen nog 1, en na scheren zag ik er nog paar in de schaamstreek. Had direct door dat dit GW zijn. Oei. Op naar de huisarts voor medicijnen. Op fora overal gelezen over dit medicijn, allemaal horrorverhalen over open wonden en bloedingen. Maar ook dat het heel effectief is. Ik heb het vervolgens precies zo aangewend als in de bijsl[lees meer...]uiter. Dag 1 zag ik niks, dag 2 ook niks, dag 3 ook helemaal geen verandering. Nada. Dus dacht doe ik nog halve dag erbij. Zit nu in de 3e rustdag, naast dat het beetje jeukt gebeurt er niks. Of ik ben letterlijk resistent voor dit medicijn, want ik heb dat halve potje inmiddels over me heen gegoten, of het komt doordat het bij mij niet op de slijmvliezen zit, maar daar waar schaamhaar zit en begin van de penis. In ieder geval ben ik helemaal verbaasd dat ik zo een andere ervaring heb, had liever dat het ff pijn deed en dat ze wel weg waren...

09-01-2021 | Man | 18
Genitale wratten
Maanden terug eerste keer last gehad van genitale wratten. Heb een vaste vriendin en sindsdien kreeg ik na een paar maand last van wratten. Naar huisarts geweest en condyline mee gekregen. Rustig aanstippen en na aantal weken was het weg. Helaas kwam het na een maandje ongeveer weer terug. Nu is het echt verschrikkelijk erg veel en het doet niet normaal veel pijn. Hele hui[lees meer...]d blijft openscheuren als ik deze naar achtertrek.

03-11-2020 | Man | 22
Genitale wratten
Effectief, zeker. Breng het niet te veel aan. Ik heb al geen voorhuid, en nu is de rest van mn huid ook weggebrand. Ik heb 1 terugkomende wrat, en na herhaaldelijk aanstippen, heb ik een schaafwond op mijn penis. Niet prettig. Werkt wel erg goed. Hier en daar komt er een enkel wratje/bultje bij rondom mijn schaamstreek, maar die zijn vaak snel wegz

12-05-2020 | Man | 25
podofyllotoxine (5mg/ml)
Zoals voorgeschreven, 3 dagen 2 keer dagelijks aanstippen en 4 dagen rusten.. Eerste dag een beetje extra gedaan omdat ik er niets van voelde en dacht dat t niet echt goed werkt ¿ Tweede dag.. Begin beetje rood te worden en gevoelig te raken, beetje rustig ter werk gegaan.. Derde dag.. Godsamme ik weet niet hoe sommigen geen bijbewerkingen hebben maar lopen/lig[lees meer...]gen/staan als er al iets tegen aan komt doet het onzettend pijn! Het is rood en wit om de wrat zelf heen, waarschijnlijk door dag 1 na het extra aanstippen pff.. Vandaag is het de eerste rustdag, week 1 van de 5, wratten zijn er nog. Wel een klein beetje kleiner. Hoop maar dat het de aankomende weken effect geeft na dat helse pijn!

24-03-2020 | Man | 29
Genitale wratten
Aanbrengen lijkt makkelijk maar de kunst is contact met gezonde huid vermijden. Ik had last van meerdere kleine wratjes waardoor het ondoenlijk was om eerst met vasaline te gaan smeren. Je wil immers niet de wratten zelf beschermen. Na ervaringen gelezen te hebben wel geprobeerd om zo voorzichtig mogelijk aan te stippen. Blijkbaar is dat niet gelukt, heel mijn geslachts[lees meer...]deel heeft vanaf de eerste rustdag zeker 3 tot 4 dagen gezweerd. Ik was blij dat ik vanwege corona al thuis werkte want een onderbroek dragen ging niet. Op advies van een verpleegkundige heb ik de zweren ingesmeert met nestosyl wondgel, dat deed wonderen. Nu is alles weer genezen maar er is vrij veel littekenweefsel ontstaan. Naast dat dit de boel ontsiert merk ik ook dat het tijdens de seks pijnlijk is. Alle wratten zijn weg maar indien ze terugkomen ga ik nooit meer zelf met dit spul aan de slag.