Ervaringen met Condyline

podofyllotoxine

branderig gevoel gebied van rode huid

Condyloma (51 meningen)
Wratten (21 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (12 meningen)
Huiduitslag (0 meningen)

Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Zovirax (10 meningen)

23-05-2020 | Man | 26
Genitale wratten
Vorige week dit meegekregen van de huisarts omdat de wratjes die ik had te klein waren om weg te halen. Na het drie dagen twee keer per dag aangebracht te hebben met de bijgeleverde wattenstaafjes zijn inmiddels 5 van de 6 wratjes bijna helemaal verdwenenen! Zoals iedereen al aangeeft ben voorzichtig want het is wel heftig spul. Ik heb geen vaseline gesmeerd en de huid ron[lees meer...]dom de wratjes is nu een klein beetje geïrriteerd en geeft een klein beetje een branderig gevoel maar daar merk ik bijna niks van. Ik heb ook rustig aan gedaan omdat ik had gelezen dat je er pas na de derde dag echt iets van merkt. Uiteindelijk ben ik hier zeer tevreden over en heb spijt dat ik dit niet eerder gebruikt heb!

11-05-2020 | Man | 21
Genitale wratten
Condyline is enorm effectief, maar ook serieus spul. Het is een zuur dat zich door weefsel heen bijt, dus gebruik het ook zo. Stip de condyline zacht aan op de plekjes waar je het wil gebruiken, en smeer het niet over grote oppervlakken. Als je niet meteen resultaat ziet, ga dan niet meer gebruiken - heb geduld. Zelf heb ik het maar 3 dagen hoeven gebruiken, en in de[lees meer...] rustdagen gebeurde de rest van het werk. Ik heb nooit pijn ervaren en na het vervellen waren de plekjes zo goed als weg.

06-05-2020 | Vrouw | 28
Genitale wratten
Wat een drama in deze tijd.. Ik was onder behandeling in het ziekenhuis voor mijn gw. Ze werden met stikstof aangestipt. Dit was super effectief en helemaal niet zo pijnlijk. Helaas kwamen ze terug en vermeerderden zich snel. Door de Corona kon ik niet meer in het ziekenhuis terecht en moest ik maar wachten.. Binnen enkele weken zat het daar beneden helemaal onder! Ik was [lees meer...]zo verdrietig en ten einde raad. De ha schreef Veregen crème voor, wat voor geen meter werkte. Inmiddels was ik 2 maanden verder en die dingen bleven groeien. Toen de ha gebeld dat ik Condyline wilde proberen. Ik zag dat het heftig spul was, maar dat het wel effectief was. Ik had het er voor over. Dan maar al die bijwerkingen. Zolang die wratten maar weg gingen. EN ZE ZIJN WEG! Bij dag 3 begon het zeer te doen en de dagen daarna ging m’n huid open en stuk. Ik zacht echter wel de ene wrat na de andere wrat eraf vallen. Na ongeveer een week was mijn huid hersteld en was alles weg. Ik ben daarna nog een keer aan de slag gegaan omdat ik er zoveel had heb ik het in 2 etappes gedaan. Ook de tweede keer was succesvol! Alles is nu weg! Ja het gaat zeer doen en je loopt even moeilijk. Maar dat was het allemaal waard! Heel goed alleen de wratten aanstippen, waar het kan je goede huid beschermen en heel goed laten drogen voor je weer je slipje aantrekt en in beweging komt! Misschien komen ze weer terug. Maar nu kan ik het tenminste op tijd behandelen en wordt het niet zo’n groot oppervlak als voorheen. Ga als je ten einde raad bent voor dit spul! Het is even pijnlijk maar voor mij zeer effectief!

22-04-2020 | Vrouw | 19
Genitale wratten
Top spul, 3 dagen aangestipt en toen pauze genomen. Bij de 3e rustdag waren de wratten weg. Wel had ik er erg weinig en waren ze ook nog redelijk klein. Ik voelde de 1e 2 dagen geen/weinig pijn/branderig gevoel tijdens het aanstippen. Tijdens en na de 3e dag irriteerde het bij het zitten. Ik vond dit niet zeer pijnlijk maar ik heb ook een hoge pijngrens. Zeer effectief en [lees meer...]aan te raden!

12-09-2019 | Man | 32
Genitale wratten
Van mijn kant een positief bericht over dit geneesmiddel. Ik liep al een tijdje rond met wratten omdat mijn oude huisarts had gezegd dat t niks was. Mn nieuwe huisarts constateerde meteen geniatle wratten. Eerst kreeg ik Aldara crème voorgeschreven maar dit hielp helemaal niks. Ik werd er alleen erg moe van elke dag. Na wat zoeken op internet kwam ik op Condyline uit. Aan [lees meer...]mijn huisarts gevraagd of hij dit kon voorschrijven. Ik moet zeggen dat de wratten niet na 1 week verdwenen waren, maar dat het wel 4-5 weken heeft geduurd. Nog steeds zijn er een paar wratten die hardnekkig zijn, maar de meeste zijn verdwenen. Het middel heb in gebruikt zoals in de bijsluiter aangegeven en heb er geen enkele bijwerking van gehad. De wratten verschrompelden en verdwenen daarna vanzelf. Tip is om de wratten heel nauwkeurig aan te stippen, maar wel goed nat te maken met de vloeistof. Dit werkt veel effectiever. Overigens heb ik geen vaseline of iets gebruikt om de huid eromheen te beschermen. Tot slot wil ik iedereen in dezelfde situatie adviseren om direct voor dit middel te gaan.

23-07-2019 | Man | 26
Genitale wratten
Na 3 dagen aanstippen en 3 dagen rust zijn de meeste weg of zit er een korstje op. Na de rustdagen sloegen ze wit uit. Tip; breng vaseline aan op de gezonde huid en stip de wratjes aan met een eigen wattenstaafje. Deze maakt de wratjes wat beter nat. Zolang het maar niet eraf loopt en op je goede huid komt. Vervolgens 20 min laten drogen. Mijn bijwerkingen waren minimaa[lees meer...]l. Het branderige gevoel kwam overeen met een schaafwondje op mijn arm. Heel goed te doen en sporten etc ging allemaal nog.

22-07-2019 | Vrouw | 24
podofyllotoxine (200mg/g)
Genitale wratten
Zelf ook vrij roekeloos te werk gegaan omdat ik gewoon zsm wilde weten of het medicijn aan zou slaan. Twee weken gejankt maar het helpt wel! Ik kan iedereen aanraden het te relativeren want het komt echt goed, die weken dat je je ongelukkig voelt krijg je helaas niet meer terug. Na 2 weken zag ik resultaat en was bijna alles weg. Mega veel pijn gehad maar het is het zeker [lees meer...]waard, hou vol!

27-05-2019 | Man | 29
Genitale wratten
Naast alle nare berichten hier ook een bericht dat het allemaal mee valt. 3 dagen aanstippen en dan rustig wachten. Huid werd iets rood om de wratjes heen maar stelde weinig voor.

21-03-2019 | Vrouw | 23
Genitale wratten
Laat je niet bang maken door de mensen op deze pagina!! Als je onbenullig je hele vagina vol gaat smeren krijg je inderdaad overal blaren, maar als je het aanbrengt volgens de aanwijzingen dan verdwijnen de wratjes snel. Tenminste, dat is mijn ervaring. Op de laatste dag smeren voelde ik waar de wratjes zaten, niet echt pijn maar eerder lichte irritatie. Ik kon nog lopen, [lees meer...]fietsen en zitten. Na 1x vier dagen smeren waren ze weg. Geef het een kans... EN LEES DE BIJSLUITER!

08-03-2018 | Vrouw | 22
Genitale wratten
Ik las dat veel mensen last hadden van het medicijn. Pijn, zweren, amper kunnen zitten enz.Ik heb totaal geen last en de wratjes zijn al bijna weg. Laat je niet gek maken, succes!

17-09-2017 | Man | 30
podofyllotoxine (200mg/g)
Genitale wratten
Nadat ik 4 bobbeltjes achter mijn voorhuid te hebben ontdekt, besloot ik maar naar de huisarts te gaan. Hij bevestigde mijn vermoedens: genitale wratten. Omg, beschamend, maargoed meteen begonnen. De eerste 2 keer kietelt het spul een beetje, maar dan word het wat pijnlijker (voor mij dan) maar wel dragelijk. Voorvel licht opgezwollen. De laatste keer van de 3e dag zag i[lees meer...]k wel dat 2 wratjes al verdwenen waren, die plek heb ik dus maar overgeslagen met aanstippen. Nu 4 dagen rust. Ben benieuwd. Oja ik dacht eerst dat de wratjes misschien eraf zouden vallen, maar dat gebeurt niet, ze verdwijnen gewoon. Best goei spul.

10-07-2017 | Man | 22
Genitale wratten
GW.. ik kon het herinneren van de biologie les van zo een tien jaar geleden, het verschrikkelijkste dat je kon overkomen? Na de constatering van 3 kleine bultjes op de voorhuid van mijn penis begon ik toch te twijfelen, het zal toch niet dat....... Na 2 maanden gewacht te hebben tot het weg ging ben ik toch maar naar de dokter gegaan. En ja, inderdaad.. De dokter consta[lees meer...]teerde 3 kleine genitale wratjes. Ik schaamde me kapot maar durfde het uiteindelijk toch aan mijn vriendin te vertellen. Gelukkig vatte zij het goed op en vond het helemaal niet vies! De zelfde dag ben ik meteen begonnen met de Condyline behandeling. 2 keer per dag 3 dagen lang. Na de eerste aanstip dag ging ik toch even googelen wat de ervaringen waren van mijn mede slachtoffers. Ik schrok me dood. Pijn, zwellingen, branden etc. Ik dacht even dat ik gek werd. Ik besloot gewoon door te gaan met de behandeling en niet te letten op de verhalen van andere. Nu inmiddels op mijn 2e rustdag en alles is weg. Geen een wratje meer te vinden en geen pijn, geen zwelling en geen branderig gevoel gehad! Wel is mijn huid wat verkleurd op de plaats waar de wratjes zaten maar dat ziet er al weer beter uit als gisteren. Ik verwacht dat dit de komende dagen weer goed komt.

21-10-2014 | Vrouw | 46
podofyllotoxine
Ik had zeker 40/50 wratten, verspreid over schaamlippen en richting anus. Het aanstippen viel dus niet mee omdat het er zoveel waren, vooral richting anus. Ik heb er dus een wattenstaafje voor gebruikt, en niet de aanstip staafjes die erbij zaten. Echt vreselijke last gehad, ik kon amper nog zitten, en lopen voelde ook niet erg prettig. Op de schaamlippen zaten grote w[lees meer...]itte stinkende plakkaten, hier heb ik de apotheek voor gebeld, ze vertelde me dat dit normaal is omdat de huid als het ware afsterft. In de 4 rustdagen sudocreme gesmeerd om de boel een beetje te verzachten. Vandaag met aanstip sessie 2 begonnen (3 dagen aanstippen, 4 dagen rust) en wonder boven wonder zag ik in de spiegel dat bijna alle wratten al weg zijn! :) Alleen bij mijn anus nog wat kleintjes die al verschrompeld zijn. Kortom, het is even door de zure appel heen bijten, maar deze vloeistof werkt voor mij super!

12-06-2013 | Man | 19
podofyllotoxine
Ik gebruik al een jaar Humira ( immun suppressiva ) wegens een zeldzame reuma aandoening. Mijn weerstand is daardoor drastisch verlaagd. Hierdoor konden vele virussen en bacteriën verschijnen die mijn afweer normaal gesproken kon doden. Een voorbeeld was dat ik plotseling binnen 1 week verschrikkelijk veel ( 50-100 ) genitale wratten rondom de anus kreeg! Ik schrok me te p[lees meer...]letter en ging naar de soa centrum. Deze verwees me naar een dermatoloog en kreeg condyline. De dermatoloog was niet echt optimistisch dat de wratten zouden verdwijnen, maar ik moest toch proberen om 2 maande lang condyline te gebruiken, en als ze niet verdwijnen zou ik voor een middag op de operatie tafel moeten liggen om alles weg te snijden :S Nou dames en heren... 95% van de wratten verdwenen na 3 dagen!!!! 2 maanden was helemaal niet nodig! Het doet nu wel heel erg zeer, en gebruik lidocaine ter verdoving , maar mijn huid ziet er gwn tamelijk normaal uit! Geen littekens niets! Ik sta gewoon verstelt... ik had gewoon echt misschien wel 100 wratten (met een paar echt mega groot :S ) en ze verdwenen gewoon allemaal! Ik was zo bang dat conyline niet zou helpen... ik kreeg een soort wattestaafje bij om de wratten "aantestippen", maar als je rond de honderd wratten hebt is dat nogal moeilijk... Ik maakte mijn vinger top met wat condyiline nat en wreef gewoon op alle gebieden met wratten. het prikt wel even, maar liever even prikken en pijn voelen dan als een freak lopen! Dit was heeeeel effectief. Pff ik kan mijn vreugde gewoon niet verworden nu haha

02-06-2013 | Man | 44
podofyllotoxine
Nooit ergens last van gehad tot... genitale wratten. Wacht niet af en ga naar arts. Via GGD recept gekregen en overig advies. Gebruik goede handhygiene en washandjes ed alleen voor deze toepassing. Eerst zuiver maken, insmeren met vaseline (muv wratten) dan aanstippen, goed laten drogen. Op ochtend 3e dag kwamen wratjes los en is eigenlijk ook het velletje weg. Last van ma[lees meer...]tige zwelling en licht schrijnend gevoel, maar dit is na week over. Zeker 2 weken helemaal geen sex hebben en voorzichtig zijn ivm verspreiding op eigen lichaam en om herstel te bevorderen. Even vaseline blijven gebruiken voor bescherming, dit middel (condyline) is meestal 1e keus voor dit soort gevallen. Bij normale gezondheid grote kans dat het wegblijft.

17-10-2012 | Man | 28
podofyllotoxine
Goed medicijn waarvan de werking prima is. De aandoening is lastig, je wilt er snel vanaf. Dit betekent niet dat je rijkelijk moet gaan smeren met de vloeistof! Ik heb geluisterd naar mijn eigen lichaam. toen de huid schraal begon te worden ben ik gelijk gestopt. De wratjes zijn nu ook weg,

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum