categorie

Jeuk

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Jeuk

24-08-2021 | Vrouw | 66
Jeuk
Van kinds af aan (66 jaar)naar volle tevredenheid, nestosyl zalf gebruikt. Vroeger werd het in Maassluis gefabriceerd, waarna het adres meerdere keren veranderd is en daardoor de samenstelling van Nestosyl. Helaas naar volle ONtevredenheid, omdat er niets meer over is van de vroegere ingrediënten, waardoor het niks meer doet bij jeuk/insectensteken!

13-01-2020 | Vrouw | 50
Gordelroos
Eerst veel pijn (dacht gestoten) daarna jeukende pijnlijke bulten (dacht beestje gebeten) ik heb 2x daags de zalf op de plek gesmeerd. Geen pijn geen jeuk. Wel de huid eromheen wat rood geïrriteerd. Dacht misschien ontstoken ga naar dokter blijkt gordelroos te zijn. Had ik het maar eerder geweten omdat mijn moeder veel pijn heeft gehad van de gordelroos. Ik raad het ieder[lees meer...]een met gordelroos aan! Heel dun erop kloppen en 5 minuten erna weg pijn en jeuk en na 2 dagen waren alle blaasjes al ingedroogd. Daarna wel stoppen met de zalf zei de dokter. Top spul.

01-12-2019 | Man | 19
Brandwonden
Een tijdje terug heb ik dmv een olielamp een aantal brandwonden opgelopen. Het genezen ging erg moeizaam tot ik begonnen ben met Nestosyl. Het verkoelt direct en binnen een korte tijd begint de huid al met genezen! Top spul!

Lidocaine-Levomentholgel

22-11-2018 | Vrouw | 53
lidocaine/levomenthol
Gordelroos
Wegens ernstige pijn in mijn linkerzij die op een avond ondraaglijk wed, ben ik naar de HAP gegaan. Daar werd gordelroos geconstateerd. Ik kreeg o.a. Licodaïne 2% voorgeschreven. Bij de apotheek was deze niet voorradig en moest besteld worden. Kosten 40 euro. De Licodaïne 1% met menthol was er wel. Kosten 21,66. De apotheek adviseerde mij deze zalf te nemen, was ook goed e[lees meer...]n werkte verkoelend. Bij mij werkte het echter ernstige pijn in de hand, ik schreeuwde het uit van de pijn. Ik kon niet meer liggen, zitten, ik stond in brand. Dat duurde uren. Uiteindelijk moest ik via de HAP morfine krijgen om de pijn weg te nemen. Ik gebruik de zalf nu niet meer, slik alleen nog paracetamol. Ik heb nog pijn, maar die is draaglijker dan met de zalf.

07-03-2018 | Vrouw | 43
Infectie (wond)
Bij schaafwondjes, sneetjes en ontstoken huid door pukkeltjes; mijn moeder gebruikte het al toen ik klein was. Dus ook al zeker 40 jaar. Geweldig spul. Aanbrengen, pleister erop en het heelt vanzelf.

07-08-2017 | Man | 67
pramocaine/ zinkoxide
Gebruik bij alle aandoeningen groot en klein mijn leven lang al, en ben 67. Heb wonderen zien gebeuren. Wonderlijke genezingen.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (6341)
Anticonceptie - overig (4481)
Cholesterol (3285)
Depressie - antidepressiva overig (3117)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2865)
ADHD - psychostimulantia (2537)
Pijn - morfine-achtigen (2518)
Verslavingsziekten (2308)
Pijn (2257)
Bloeddruk - betablokkers (1922)
Maagzuur - protonpompremmers (1782)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1714)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1665)
Anticonceptie - eenfase (1593)
Angststoornissen (1574)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1447)
Antibiotica - urineweginfectie (1278)
Depressie - antidepressiva TCA (1233)