Ervaringen met PantoPac

Maagklachten (31 meningen)
Maagontsteking (21 meningen)
Maagzweer (12 meningen)
Helicobacter pylori (12 meningen)

PantoPac (amoxicilline/claritromicine/pantoprazol)

Bojan Nikolik (07-06-2015)

05-02-2017 | Vrouw | 52
pantoprazol/ claritromycine/ amoxicilline (1000)
Helicobacter pylori
Wie kan mij iets meer vertellen over de helicobacter bacterie, ik heb vorig jaar pantopac geslikt, maar nu 1 jr later maar weer bloed laten prikken, omdat mijn uitademing niet te harden is, pure ontlasting geur. Bij wie is de bacterie teruggekeerd, of had ik veel langer die pantopac moeten slikken?

28-07-2015 | Man | 33
pantoprazol/ claritromycine/ amoxicilline (1000/500/40mg)
Maagzweer
Na de reviews op deze site te hebben gelezen, keek ik er niet bepaald naar uit om deze kuur te gaan volgen n.a.v. het aantreffen van de Helicobacter bacterie en bijbehorende maagklachten. Gelukkig is het in mijn geval reuze mee gevallen en heb ik niet tot nauwelijks last gehad van bijwerkingen. Ik heb gewoon kunnen doorgaan met mijn dagelijkse bezigheden (werk, prive, i[lees meer...]ncl sporten) en zelfs geen aangepast eten gehad. Of het effectief was kan ik pas over een half jaar na een nieuwe blaastest definitief uitsluitsel over geven, maar tot nu toe zeer tevreden over deze kuur.

31-10-2012 | Man | 44
Maagklachten
Na het lezen van ervaringen (o.a. op deze site), was ik op het ergste voorbereid. Ik heb voor alle zekerheid Yacult gebruikt tijdens de kuur. Ik heb nergens last van gehad. Alleen heel waterige ontlasting, maar ik kon zelf bepalen wanneer ik naar toilet ging. Na afloop is mijn ontlasting onderzocht, en was de helicobacter verdwenen.

04-10-2011 | Vrouw | 34
Maagzweer
ik heb al eerder pantopac gehad, maar heb het toen maar 3 a 4 dagen gebruikt. nu kreeg ik weer pantopac en nu moet ik het 1 week gebruiken. het enige nadeel vind ik dat je er een nare smaak van in je mond krijgt. na deze kuur moet ik weer lanzoprazol gaan gebruiken anders heb ik er straks weer last van. en van de lanzoprazol kom ik nooit meer af. maar ja beter zo dan [lees meer...]elke keer een maagzweer.

04-12-2010 | Man
Heliobacter Pulori
Dat duurde ongeweer 3 jaar tot ik echte pijn,misselijk kreeg en echt ziek zich begon voelen.Ik liet zich onderzoeken,en bij mij Heliobacter Pulori was gevonden.Ik heb kuur van Pantopac voor besrijden van die beestjes gekreegen.Maar na het lezen van een forum,waar mensen vertellen hoe veel bijwerkingen dit medicijn heeft,zat ik zo tegen op en was zo bang,dat dag na dag stel[lees meer...] ik mijn behandeling uit.Tot ik echt ziek werd en begoon kuur van PantoPac Vandaag was de laatste dag van mijn kuur,vanaf 1dag mijn klachten zijn vermenderen en nu voel ik zich gewoon goed!Ik had absoluut GEEN bijwerkingen,misschien een beetje bittere smak in mijn keel.Maar over 4-5 uur het is niks van te merken.Dus,dat veelt heel erg mee!Ik was voor niks zo erg bang geweest.Hopelijk,dat Heliobacter Pulori vond dat medisjn minder lekker en gewoon kon dat niet overleven.Succes allemaal!

10-10-2010 | Man
Helicobacter bacterie
Ik heb al 2,5 jaar last van mijn maag. Misselijkheid, vol gevoel en maagzuur waren mijn grootste problemen. Vooral na het roken of eten van bepaalde producten (ui, pepers etc) kreeg ik erg veel last. Het was alsof iemand met zijn hand mijn maag aan het kneden was. Na een bloedonderzoek is uitgewezen dat de helicobacter bacterie mijn maagproblemen veroorzaakten. Ik ben hier[lees meer...]na meteen begonnen met PantoPAC. Eerste 3 dagen waren tamelijk zware dagen. Ik voelde me erg zwak en af en toe misselijk. Na dag 4 ging het erg goed. Als test at ik op dag 6 een hamburger met ui. Geen last van mijn maag!! Nu is het 1 week nadat ik mijn kuur heb afgemaakt en ik voel mij erg goed!!

12-05-2009 | Vrouw
Helibactor bacterie
ik kan niet tegen penciline en dat zit er wel in,het moet wel,dus ik doe het,maar de emmer staat naast mijn bed,de eerste 3 dg kan ik mijn bed niet uit,moe,lusteloos,misselijk ,draaierig..kan geen eten ruiken..brr… vorig jaar eerste kuur niet geholpen toen tweede nodig na 5 weken...en nu weer....

27-03-2009 | Vrouw
Maag bacterie
ik had al 2 jaar last van me maag en nu heb ik een week deze medicijnen gehad en zijn die klachten helemaal weg.