mondverzorging

Trekken van tand of kies (6 meningen)
Tandverzorging (4 meningen)
Aften (1 mening)

10-03-2019 | Vrouw | 19
Tandvleesontsteking
Ik moest het mondwater 3 weken lang 2 keer per dag innemen, maar na 1x ben ik al gestopt. Tijdens het spoelen wilde ik het al z.s.m. uitspugen en direct erna kreeg ik een super branderig en droog gevoel in mijn mond!! Niet te doen!

08-12-2019 | Vrouw | 23
mondverzorging (500ml)
Tandvleesontsteking
Op aanraden van de mondhygiëniste een papiertje met perio aid recept mondspoelwater en tandpasta gekregen. De volgende dag bij de Etos gekocht en ‘s avonds gebruikt. Volgende ochtend weer gebruikt. Mn smaak veranderde helemaal. Na 2 dagen droge mond en smaak was bijna weg. Kreeg ook een raar gevoel in mn mond en tong. Heb toen recensies over deze middelen opgezocht en kwam[lees meer...] toen hier terecht. Ga er nu gelijk mee stoppen voordat ook mijn tanden bruin/ zwart worden! Wil liever met natuurlijke middelen aan de slag gaan ipv deze chemische troep. Heb net Oxyfresh lemon mint mondwater en tandpasta gekocht. Schijnt ook heel goed te werken tegen ontstoken tandvlees en heeft 0 bijwerkingen en natuurlijke ingrediënten. En verder calcium-zink-magnesium tabletten en goed met ragertjes tussen mn tanden. Heb daar meer vertrouwen in!

18-06-2018 | Man | 23
Tandvleesontsteking
Dramatisch, reviews hadden gelijk!

01-07-2017 | Vrouw | 25
Tandvleesontsteking
De apotheek had dit middel aangeraden en na goedkeuring door de tandarts begonnen met het gebruik voor mijn tandvleesontsteking. Na de eerste spoelbeurt had ik enkel wat last van smaakverlies en een licht branderige tong. Na de tweede keer namen deze klachten toe. Na de derde keer werd ik 's nachts meerdere keren wakker door een droge pijnlijke mond. Veel water gedronken, [lees meer...]maar het brengt niks op. De ontsteking aan mijn tandvlees is beter, maar mijn tong is nog steeds branderig na gestopt te zijn. Ook de binnenkant van mijn onderlip doet heel veel pijn, voelt doof aan en staat gezwollen. Ook een lichte witte uitslag is zichtbaar. Ook onder mijn tong. Het doet verschrikkelijk veel pijn gewoon zo, en nog erger als ik eet of praat. Ik snap niet dat dit verkocht wordt in een apotheek. Zoveel lastige bijwerkingen. Ik hoop dat deze pijn en verdoofd gevoel snel over gaan... :(

28-08-2016 | Man | 28
mondverzorging (0,12)
Tandvleesontsteking
Op verzoek een afspraak gemaakt met de tandarts na ontdekking van tandvleesontsteking zowel de boven als onderrand. Na controle en tandsteenverwijdering werd mij het mondspoelwater perio aid aangeraden. Moest wel even zoeken want een simpele kruitvat of etos verkoopt het spul niet, dit word alleen verkocht bij een apotheek. De tandarts rade mij aan perio aid 2 x daags t[lees meer...]e gebruiken 'sochtends en 'savonds na het poetsen en moest dit een week volhouden en daarna stoppen anders zou het tandverkleuringen te weeg brengen. Na het een week gebruikt te hebben volgens voorschrift ben ik er niet veel mee opgeschoten, heb toen opnieuw een afspraak gemaakt met de tandarts (je zal net zien hij was op vakantie). Heb een dienstdoende tandarts gebeld om het toch te laten controleren voor geruststelling en status. Ze vond de ontsteking meevallen, ik moest doorgaan met poetsen en perio aid om de dag 2 x spoelen weer een termijn van een week. Daarnaast heeft ze nog wat tandsteen verwijderd. Ben nu inmiddels 2 maanden verder en het ziet er nog steeds hetzelfde uit, ik ga opnieuw een tandarts afspraak maken bij mijn eigen tandarts en zal wel horen wat er verder gaat gebeuren. Perio Aid: *Vieze smaak tijdens spoelen houd een lange tijd aan (bitter en zeker niet fris). *Na spoelen irritatie van het tandvlees (stekende pijn aan het tandvlees). *Na spoelen last van onverklaarbare misselijkheid (in de tijd van gebruik geen andere medicijnen gebruikt).

22-05-2018 | Vrouw | 30
Tandvleesontsteking
Ik moest het gebruiken van de mondhygiëniste. Ze had net de helft van mijn mond schoongemaakt, geen vlekje te zien. 1week later ging ik voor de andere helft en mijn hele mond was nog nooit zo donker met vlekken. Ze heeft wederom mijn hele mond gereinigd en ik mocht het spul nog 2weken gebruiken. Inmiddels zitten al mijn tanden weer onder de donkere vlekken en heb ik nu pas[lees meer...] de link met het middel gelegd. Erg vervelend, want nu moet ik wéér langs en dat kost mij klauwen met geld!!! Mijn tandvlees is overigens niet meer ontstoken, maar of dat nu alleen door dit spulletje komt... ik zou het zeker niet gebruiken!!!

21-10-2018 | Vrouw | 32
Tandvleesontsteking
Door ontsteking op advies van de tandarts dit gaan gebruiken. Mijn hele tong staat in de fik. Man man man man wat branden. Ik gebruik het niet meer. 1 keer nooit weer

29-04-2017 | Vrouw | 33
Tandvleesontsteking
De eerste twee dagen had ik vooral last van een brandende/tintelende tong en daarbij trad ook smaakverandering op. Na drie/vier dagen merkte ik een zwelling in een van mijn klieren onder mijn oor. Ik stop per direct met het gebruik van dit middel. Lijkt me niet gezond.

13-10-2019 | Vrouw | 35
mondverzorging (10mg/g)
Tandvleesontsteking
Na een periode van verminderde weerstand door stress kreeg ik last van een tandvleesontsteking die ik niet onder controle kreeg. Na aanraden van mijn mondhygiënist ging ik perioaid tandpasta en spoeling gebruiken. Het leek eerst te helpen maar daarna ging het mis. Eerst werden mijn tanden bruin en mijn tong zwart. Daarop volgde een flinke mondslijmvlies ontsteking. Ik moes[lees meer...]t meteen stoppen met het gebruik van perio aid. Mijn tandvlees ontsteking sluimerde maar was niet weg en kwam terug ... Perioaid dood niet alleen de slechte bacteriën maar ook de goede waardoor je juist weer ontstekingen krijgt. Ook verdween mijn smaak tijdens het gebruik. Ik gebruik nu mondverzorgingmiddelen die werken op basis van zuurstof. Vriendelijk voor je mond en het helpt. Ik moest een behandeling bij de mondhygiënist ondergaan van 3 kwartier om mijn tanden weer wit te krijgen. Nooit weer perioaid voor mij.

23-03-2013 | Vrouw | 35
Tandvleesontsteking
Ben er direct mee gestopt na het 1x te gebruiken! Kreeg al na een 3-tal seconden een branderig gevoel op mn tong en lippen en na een halve minuut spoelen nog zeker twee uren last gehad van een erg branderige tong! Ben uit pure schrik nog twee x uit mijn bed gekomen om mijn tong te spoelen met koud water. Als ik de bijsluiter lees dan staat daar iets van kans op smaakver[lees meer...]anderingen dus ik had echt schrik dat mijn smaakpapillen er aan waren! Apotheker had nog geen klachten gehoord en is middel dat veel wordt voorgeschreven maar raadde dan toch ook zeker af dit nog verder te gebruiken, kan allergische reactie zijn nl. op een bestanddeel. Niet normaal, nog nooit meegemaakt met mondwater. Als ik dit hier zo allemaal lees ben ik ook heel blij dat ik het niet meer gebruik!

10-10-2019 | Man | 37
mondverzorging (10mg/g)
Tandvleesontsteking
Op advies van de tandarts mee begonnen tegen een beginnende tandvleesonsteking. Nu 2 weken later zijn bijna al mijn spleten tussen mijn tanden verkleurd/bruin. Wat een rotzooi zeg, niet kopen!!

04-08-2019 | Vrouw | 37
Tandvleesontsteking
Na vele negatieve recensies te lezen, wil ik er toch mijn ervaring delen met dit product. In 1 woord, geweldig. Eindelijk iets gevonden wat echt werkt voor mij. Geen last van bijwerkingen, echt geen 1 bijwerking die omschreven staat. Mijn tandvlees wordt er mooi roze van. Geen pijn meer en geen overgevoelige tandvlees. En had hiervoor zoveel producten gebruikt en nooit res[lees meer...]ultaat. Geen branderige tong of mond. Geen blaren in de mond, geen verlies van smaak? Dus denk dat het echt bij iedereen anders werkt. Ik gebruik het in combinatie met de tandpasta. En een hele grote pluspunt die erbij komt, mijn tanden worden witter? Was bang voor gele bruine tanden, maar bij mij werkt het dus averechts? Kortom, voor mij een heel goed product wat doet wat het zegt.

19-04-2013 | Vrouw | 38
Tandvleesontsteking
Scherp medicijn. Ik kreeg blaren op mijn tong en terugtrekkend tandvlees. Daarnaast zaten en spontane bloedingen op mijn tandvlees. Mijn hele mond doet zeer. Toch maar spoelen met zout water.

04-03-2015 | Man | 39
mondverzorging (30ml)
Tandvleesontsteking
Na een tandvleesontsteking een jaar geleden gebruik ik het middel nu nog dagelijks 1x na het tandenpoetsen s'avonds. Het tintelen op de tong en in de mond herken ik, maar ik ervaar het helemaal niet als vervelend. In tegendeel. Overige bijwerkingen herken ik niet. Misschien dat je er gewoon even aan moet wennen.... ( na gebruik minstens een half uur niet eten en/ of dr[lees meer...]inken is wel belangrijk).

02-09-2013 | Man | 41
Tandvleesontsteking
Ik heb zelf in het begin lichtbranderig gevoel gehad op mijn tong, maar voor de rest helemaal prima. Genezing van mijn tandvlees (na behandeling bij tandarts) is versneld door dit middel (0.12%). Geen verkleuring, zwarte tong of andere enge dingen, die ik bij anderen lees. Kennelijk hangt 't per persoon er van af; de overgevoelige mensen zouden dan idd zoutoplossing mo[lees meer...]eten gebruiken

21-04-2013 | Vrouw | 44
Tandvleesontsteking
Heb na het gebruik van dit mondspoelmiddel nauwelijks tot geen smaak meer!!! Mijn tong en tanden voelen raar aan en niets smaakt me meer. Hoop dat ik ooit mijn goede smaak terug krijg. Middel is erger dan de kwaal, ontsotken tandvlees.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum