Ervaringen met Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

branderig gevoel in de mond

Trekken van tand of kies (22 meningen)
Tandverzorging (9 meningen)
Aften (3 meningen)

Superol (37 meningen)
Bocasan (24 meningen)
Chloorhexidine Mondspoeling 0,2% (19 meningen)
Hibitane (18 meningen)
Pyralvex (10 meningen)

09-04-2023 | Vrouw | 51
mondverzorging (1,2mg/ml)
Tandvleesontsteking
Ik ben na 4 dagen gestopt. Toen ik hier meerdere zelfde klachten zag wist ik dat niet aan mij lag.Mijn smaak is veranderd alles is vies. Heb meer last van mijn tandvlees als daarvoor. En ook zere tong. Ik heb t gekregen voor 2 kiezen waarvan de pockets te diep waren maar ga iets anders vragen aan de tandarts.

30-03-2024 | Vrouw | 55
mondverzorging (15ml)

branderig gevoel in de mond

Bij controlle tandarts gebidsreineging gehad omdat volgens de tandarts het tandvlees iets onstoken was raar want ik had geen last of pijn en ook geen bloed tijdens het poetsen Na de reineging veel pijn en het bleef bloeden als ik poetste eten deed pijn en kon niet slapen dus terug naar de tandarts na 2weken die vond dat mijn tandvlees er beter uitzag oke maar heb nu pij[lees meer...]n schreef dit middel voor vertelde 2 a 3 dagen gebruiken en dan stoppen en als je weer iets last krijg weer paar dagen Heb 2 keer gespoeld en heb veel pijn in de tong en gehemelte staat in de brand eten proef ik niks meer van ook na eerste keer keelpijn maar dacht dat ik ziek werd maar blijkt van dit spul te komen Hoop dat mijn smaak wel terug komt en de pijn en het branden over een paar dagen weg is

23-08-2023 | Vrouw | 56
mondverzorging (10mg/g)
Tandvleesontsteking
Ik heb een brandende tong mijn wangen zijn kapot van binnen en nu zijn mijn klieren heel erg opgezet aan de ene kant lijkt het wel de bof Stop er direct mee zo een afspraak bij de tandarts

23-05-2023 | Vrouw | 59
mondverzorging (1,2mg/ml)
Tandvleesontsteking
Na een wortelkanaal behandeling via de kaak gingen de hechtingen wat ontsteken Op advies van assistent van kaakchirurg begonnen met perio aid mondspoeling. Na eerste dag al een andere smaak in mond en brandend gevoel. Aangezien dit de bijwerkingen waren er mee doorgegaan. De bijwerkingen zouden verdwijnen na het stoppen van de spoeling. Na 8 dagen gestopt..hele mond in br[lees meer...]and en heel pijnlijk. Nu 5 dagen het stoppen terug naar kaakchirurg. Smaak is niet teruggekomen. Test gehad. Rechter helft tong smaak weg en linker helft nog een beetje. Tong is geel geworden. Conclusie van kaakchirurg.. Mondbranden...nu een antischimmelgel gekregen. Het kan een lang traject worden en of mijn smaak of mijn brandende tong en mond goed kan komen, daar kon de kaakchirurg antwoord op geven..afwachten...het is een hel nu...dit product is zo schadelijk..snap niet dat dit aangeraden wordt...

24-04-2021 | Vrouw | 60
mondverzorging (10mg/g)
Tandvleesontsteking
Ik kreeg van de mondhygiëniste een AB kuur plus perio aid mondspoeling ivm paradontitis. Nou was de kuur al hel maar de mondspoeling nog erger. Geen smaak meer zwarte pijnlijke tong mijn keel voelt alsof ik een keelontsteking heb en is vuurrood met bultjes. Moest 2 weken spoelen ben na 1 week gestopt. Niet te doen. Ik spoel nu met zoutoplossing en gorgelen daarmee tegen[lees meer...] de keelpijn. Wat een rotzooi. En je tanden verkleuren er ook nog van. Nooit meer dus.

07-03-2023 | Man | 63
mondverzorging (2mg/ml)
Tandvleesontsteking
Na jaren tandvleesontsteking te hebben op één specifieke plek, Perio aid op advies van de tandarts gaan gebruiken. Ik schrok wel een beetje van de reacties hier op dit forum. Maar voor mij werkt het prima zonder bijwerkingen.

10-08-2022 | Vrouw | 70
mondverzorging (2mg/ml)
Tandvleesontsteking
storende verkleuring van tanden , bruine aanslag, gestopt met gebruik.\\ Aanslag niet weg te poetsen. Gebruikt 3 - 4 weken, 1 keer per dag gespoeld en 2 keer per dag gepoetst

14-08-2022 | Man | 73
mondverzorging (0,12)
Tandvleesontsteking
Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad waarbij door de specialist gezegd werd dat o.a . door grote pockets de behandeling slechts geringe tijd effect zou hebben. Bovendien wil mijn nieuwe tandarts de kiezen vervangen door implantaten. Echter de wortelkanaalbehandeling is inmiddels 6 jaar geleden en ik verzorg mijn gebit zo goed dat ik nog steeds geen last heb van enige [lees meer...]ontsteking. Ik gebruik met mate en met verstand 0,12 gel chloorhexidine. Breng het plaatselijk aan op mijn ragers. Ben ik de enige met zo n ervaring?