Ervaringen met Avamys

Huisstofallergie (4 meningen)

23-01-2017 | Vrouw | 32
fluticasonfuroaat (1mg/ml)
Verkoudheid
Ik ben minstens een paar maanden per jaar verkouden en dat duurt dan weken, soms maanden voordat het over is, vaak gepaard met keel en holte onstekingen, heel veel slijm en dus slecht slapen etc. Ik merk echt verschil bij dit middel. Minder snel verkouden en als ik aangestoken word dan ben ik er binnen een week wel vanaf met minder neus/adem klachten dan voorheen. Ko[lees meer...]rtom erg blij mee tot dusver. Ik gebruik 1 pufje per neusgat per dag en ben van plan dit het hele okt- maart seizoen aan te houden.

10-11-2023 | Vrouw | 43
Verkoudheid
Gebruik het sinds augustus 2016. Duurde ongeveer 10-14 dagen voordat ik het gevoel had dat het echt aansloeg. Daarna mijn klachten fors verminderd. Fijn bijkomstigheid was dat mijn oren minder onrustig waren en ik aanzienlijk minder oorontstekingen had. In het begin had ik nog weleens een bloedneus. Staat ook keurig vermeld op de bijsluiter. Maar dit is vanaf 2019/2020 ei[lees meer...]genlijk niet meer voorgekomen.

30-11-2019 | Man | 62
Verkoudheid
Vorig jaar 2018 kreeg ik dit medicijn voor het eerst voorgeschreven. Dit vanwege een hevige verkoudheid . Het heeft mij zeker geholpen. In juni 2019 weer flink verkouden / taai slijm / een wat dichtgeklapte trommelvlies. En ook toen heeft Avamys mij goed geholpen. Ik gebruikte toen neusspray van Kruidvat etc, maar die hielp niet. Ruim een week ben ik weer flink verkoude[lees meer...]n, en naast Acetylcysteine en codeïne gebruik ik nu ook weer Avamys erbij. Ik zie het echt als een medicinale neusspray waar geen andere neuspray tegen op kan. Tja anders moet ik weer aan de antibiotica/Amoxiline. Eind volgend jaar vlieg ik naar Indonesië en meestal ben ik bij aankomst zwaar verkouden en dat door de airconditioning in het vliegtuig. Deze keer zal ik zeker het flesje Avymys meenemen, anders moet ik weer aan de antibiotica. Ik vind Avymys een effectieve medicinale neusspray. Heb voor zover ik weet geen bijwerkingen. Dus ben content met deze neusspray

02-09-2017 | Man | 75
Verkoudheid
Bijna chronisch verstopte neus geeft mij hoofdpijn en concentratieproblemen. Otrivin helpt wel maar mag niet continu gebruikt worden. Avamys was volgens de huisarts een geschikt alternatief.