Ervaringen met Fluticason neusspray

Tinnitus (3 meningen)
Ademhalingsproblemen (2 meningen)

06-09-2023 | Man | 59
Voorhoofdsholteontsteking
Na drie dagen gebruikt te hebben, besefte ik dat er iets niet klopt aan dit spul . Geur ben ik al een jaar VOLLEDIG kwijt! En bij het slapen wanneer je je hoofd neerlegt een vreemde chemische stank in de neus. Na dagelijks spoelen met zout water , vooral na het even dutten, veel gele rommel uit de neus. Redelijk nieuw produkt, om je het hoekje om te helpen lijkt me ! N[lees meer...]og een bijwerking! Vertrouwen in de pharmaseutiche industrie kwijt. Dat dit middel überhaupt op de markt kan komen ! Verschrikkelijk horror spul

11-09-2023 | Man | 32
Voorhoofdsholteontsteking
Door de huisarts voorgeschreven ivm voorhoofdsholteontsteking en hooikoorts. Na gebruik werd het alleen ma erger ma moest het blijven proberen. Alles ging alleen ma dichter zitten. Iedere keer 2 weken antibiotica en pijnstillers gekregen want ging kapot van de pijn. Tussen door veel gestoomd en gespoeld met nasaal zout op hun advies. Hierdoor is in tussen tijd mijn neus s[lees meer...]chot gaan afsterven waardoor er een opening tussen de neus gaten is gekomen. Heel vaak tussen door na de huisarts en ziekenhuis om te laten kijken en wat ze konden doen om het op te lossen. Mijn werveling in mijn neus is niet meer optimaal waardoor hij niet goed leeg gesnoten kan worden en van de ene naar de andere kant gaat het snot als ik snuit. Neus slijmvlies is erg ontstoken. Toen heeft het ziekenhuis het Radboud een röntgenfoto’s, scan, bloedprikken en urine ingeleverd etc tussen door vaker. Maar hier kwam niet veel uit, alleen dat mijn ontstekingswaarde te hoog was. Nou weer antibiotica gekregen. Ze hebben toen uit eindelijk een kunst matig neus schotje gemaakt en die erin gezet hier heb ik zelf om moeten vragen of er een oplossing was want ze kwamen nergens mee. Deze paste bijna niet door mijn neus gat en hebben ze zo zonder goede verdoving erin geduwd. Deze moest ik een paar weken in houden en zou de pijn etc minder worden en ben ik tussen door nog op controle geweest. Het probleem werd alleen ma erger met de klachten en zeer ernstige pijn. Heb ik hem hun er weer uit laten halen. Dit ging bijna niet en weer zonder verdoving. Heb ik voorgesteld om hem door te knopen in mijn neus en hem dan te verwijderen. Hebben ze in mijn neus geknipt van binnen, terwijl dat ik stil lag. Dat lukte niet en ma in 1 geheel eruit getrokken. Toen bloede het als een gek. En mocht ik niet eens een doekje tegen me neus houden. Nou dit laten helen maar het werd niet beter. Weer contact opgenomen en ze konden niets meer voor mij doen. Moest hier ma mee leren leven. Dit is geen doen dus mijn vrouw is na de huisarts gereden en met de vuist op de tafel geslagen. Want ik ging kapot van de pijn en kon iedere keer niet werken en slapen etc. Ben ik doorgestuurd na het CWZ. Toen heb ik uit eindelijk een goede arts gekregen na 2 jaar. Onder tussen contract van werk niet verlengd en voor me eigen gaan werken omdat ik niemand tot last wil zijn en vaak niet kon gaan werken. Had een super mooie baan ( tandarts stoelen repareren en monteren) wat erg goed verdiende en hun ook blij met mijn waren alleen door het vaak ziek zijn etc konden ze niet op mijn bouwen en moesten ze vaak klanten teleurstellen. Hiervoor 10 jaar lang softijsmachines gerepareerd maar ook vaak ziek het laatste jaar waardoor ook de baan kwijt was. Hebben ze alles weer onderzocht bij het CWZ er is toen uitgekomen dat ik een auto immuun ziekte heb de ANCA variant. Nu zit ik inmiddels aan de prednison reuma tabletten etc. En moet ik veel oxycodone slikken om te kunnen functioneren, soms lukt dat ook niet eens hiermee. De onstekingswaarde stijgt alleen maar. De reuma tabletten zijn nu 4x zo omhoog gegaan. Ik ben voor me eigen gaan werken in die tussen tijd(airco monteren en repareren). Nou huurt een bedrijf mij vast in voor 4 dagen en dan werk ik nog 1 dag per week helemaal voor mezelf. Nu inmiddels kan ik bijna niet werken. Hoog uit lukt het 1 dag in de week als ik geluk heb. Dus geen inkomen bijna. Ga kapot van de pijn, ben mezelf niet meer stuk agressiever door de pijn etc. Er komt ook bijna geen inkomen binnen hierdoor. Net een dochtertje gekregen inmiddels 3 maanden bijna. Hier super blij mee en ze is gezond. Hier ook niet veel van kunnen genieten door niet normaal kunnen functioneren. Mijn lichaam en ik zelf ben zo op dat ik tijdens de fles geven zo in slaap val en het flesje laat vallen continu me dochter gelukkig niet en hier letten we wel op. Ben zo trots dat dit heeft mogen lukken want mijn vrouw kan moeilijk zwanger worden en hier al 9 jaar mee bezig geweest. Altijd allebei gezond geweest. Ik wist niet eens wie me eigen huisarts was. Altijd hard gewerkt. Nu de prednison etc voor minimaal 2 jaar voor dat het stabiel is hopen ze en het neuslijmvlies weer rustig is. Mag geen koorts etc krijgen dan moet ik meteen contact opnemen me hele leven lang. Als we zelf hier niet mee veder waren gegaan had die ziekte mijn organen kunnen laten afsterven etc want dit kan heel snel doorslaan naar de nieren etc en is heel gevaarlijk als je er niet op tijd bij bent. Dit is aangewakkerd door dat mijn neusslijmvlies zo erg is gaan ontsteken door die neusspray. We hopen dat dit gaat werken want dit is geen leven zo en moet genieten van de mooie dingen om me heen. Kan ik hier iets mee? Want ga soms werken om mijn dochter een goed leven te geven en een onderdak hebben . Terwijl het eigenlijk vaak niet gaat en geen lucht krijg hoofdpijn etc. De klanten van mij leg ik het altijd uit en hebben begrip voor me als het iets langer duurt of verzet word. Mijn vrouw werkt ook waar kan voor haar zelf in de schoonmaak. Maar kan ook vaak niet ivm huishouden,dochter, ziekenhuis met mij etc voor mij zorgen en noem maar op. Gelukkig goede vrienden/familie die helpen en soms na de winkel etc voor ons gaan. Kan iemand mij hier mee helpen of ik iets hier juridische mee kan tot dat ik beter ben want hoe meer ik rust hoe sneller het zal genezen maar dat gaat op dit moment niet omdat er geld moet binnen komen. Heb altijd normaal werk gedaan wat geen negatieve invloed op mijn neusslijmvlies zou hebben gehad. En werk heel graag. Alvast bedankt. Mike ///// RED. mijn medicijn.nl : Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd //////////

10-10-2019 | Vrouw | 27
Voorhoofdsholteontsteking
In het verleden heb ik een jaar lang azathioprine gebruikt. Hier zitten ook corticosteroïden in. Een jaar lang ziek geweest. Ziekenhuis verklaarde me voor gek wanneer ik weer kwam klagen over de bijwerkingen. Mijn extreme vermoeidheid en hartkloppingen lagen aan het feit dat ik stress had en een burn out volgens de arts. (Ik was toen net 21 jaar oud yeah right). Klachten w[lees meer...]erden erger en erger. Spieren verslapte en kon nauwelijks uit bed komen zo zwak en uitgeput voelde ik me. Na een jaar zelf besloten te stoppen. Guess what? Na 2 dagen bijna klachten vrij. Nu deze klote neusspray gekregen voor voorhoofdholte ontsteking. Na 3 dagen gebruik weer ziek, lamlendig, en moe. Dokter ontkent mijn klachten. De neusspray kan volgens de dokter nauwelijks bijwerkingen geven. BELACHELIJK. MENSEN KIJK HIER MEE UIT ALSJEBLIEFT. LUISTER NAAR JE EIGEN LICHAAM