Ervaringen met Fluticason neusspray

Tinnitus (3 meningen)
Ademhalingsproblemen (2 meningen)

16-03-2024 | Man | 85
Verkoudheid
Geen effectiviteit. Al 2 weken gebruikt. Hoest en slijm niet vermindert.

17-08-2019 | Man | 74
Apneu
na circa 6 weken gebruik heb ik een verschrikkelijk smerige smaak in mijn mond gekregen; het eten smaakt niet meer, ik ben er een maand geleden na 3 maanden gebruik maar op eigen initiatief mee gestopt maar probleem neemt maar heel langzaam af. ik hoop dat ik mijn smaak weer een beetje terug krijg.

05-03-2024 | Vrouw | 72

zichtproblemen spasme

Met Avamys geen problemen. Die verstuiver werkte perfect. De flutication loopt helemaal de keel in. Na 3 maanden dit middel genoemde klachten. Zelfs naar de neuroloog en daar alle mogelijke onderzoeken gehad . Veel kosten dus voor de maatschappij. Gestopt met de flutication en geen klachten meer.

13-01-2021 | Vrouw | 71
fluticason (1mg/ml)
Ben wel blij dat ik niet heel de dag meer nies en mijn neus hoeft te snuiten maar de bijwerkingen zijn ook lastig maar dan kies ik er voor om toch te doen

24-03-2024 | Man | 68
fluticason (1mg/ml)
Hooikoorts
Ik gebruik het een half jaar. S'morgens 2 snuifjes per neusgat. Sindsdien zijn verstopte neus, jeuk en niezen grotendeels verdwenen. Daarbij is mijn nachtrust aanzienlijk verbeterd.

13-01-2024 | Vrouw | 68
Verkoudheid
ik kwam bij de huisarts voor m,n oor,nog geen eens verkouden. en waarschijnlijk de buis van eustastieus.geef ze mij eerst xylometeazoline. en na 2 dagen mee gestopt. met reden me niet lekker voelen misselijk en naar in m,n hoofd. dus ik weer terug en kreeg ik fluticason propionaat daar ook mee begonnen en na 2 dagen voelde ik mij weer ziek.dus weer weggedaan. na een pa[lees meer...]ar dagen dacht ik ik ga het weer proberen en weer een recept gevraagd voor fluticasonpropionaat 50. ik wilde mij niet aanstellen en weer eraan beginnen. ik gebruik ook antidepressiva. dus vol goede moed begonnen 1×per dag 2x spuiten in elk neusgat. nou dezelfde dag voelde ik mij weer niet goed worden,en nog 3 dagen volgehouden en heel naar in m,n hoofd om dol van te worden en last van m,n ogen die ik al een tijd geleden heb laten behandelen voor staar,waar ik last van heb. maar het ergste is m,n hoofd.vreselijk.morgen stop ik ermee wat een rotzooi is dat. ik vroeg nog kan ik dat met mijn andere medicijnen gebruiken,antwoord ja hoor. ze geven maar wat mee. zonder te beseffen wat het met je doet. wat een rotzooi is dat. gebruik het nooit. ik wilde het niet geloven van andere,maar ik heb het nu weer ondervonden.het is gewoon gif . ik hoop dat het nog goed komt.

15-01-2020 | Vrouw | 68
fluticason (50ug/do)
Bij mij werkt Fluticason propionaat ook niet. Ik had eerst flixonase voorgeschreven gekregen dat goed hielp maar de apotheek heeft de flixonase vervangen door fluticason omdat de verzekering de flixonase niet meer vergoedt. Ik heb last van tegelijk verstopte en loopneus, dichte oren, heel vaak niezen, hoofdpijn, vermoeidheid, geen reuk, minder smaak enz. Ik heb in de [lees meer...]loop der jaren al twee keer het traject k.no. arts doorlopen. Dat wil zeggen: scan van het hoofd, prednison kuur en neusdruppels wat dan een tijdje helpt. Sinds de verzekeraar de flixonase niet meer vergoedt helpt er dus alleen nog maar de prednison tabletten die ik al heb voor C.O.P.D. Maar die kan je niet constant in blijven nemen vanwege de vele kwalijke bijwerkingen. Dus nu constant loopneus, slecht slapen. Moet maar weer eens naar de kno arts.

20-11-2011 | Man | 68
Verstopte neus
geen smaak meer

14-03-2021 | Vrouw | 66
fluticason (50mg)
Regelmatig vreselijk oorpijn en de neusspray helot dan goed

27-01-2021 | Vrouw | 66
fluticason (50ug/do)
Ik gebruik dit voor vocht achter de trommelvlies suizen in mijn hoofd wordt wel wat minder

20-08-2016 | Man | 66
fluticason (50ug/do)
werkt prima, vanwege neus kapje voor cpap

29-01-2019 | Vrouw | 65
fluticason (50ug/do)
Ik heb er heel veel baat bij. Door een ander medicijn zwelt mijn neusslijm op en bemoeilijkt het ademen. Sinds ik fluticason gebruik is dat verdwenen. Ik hoef het niet eens het hele jaar door te gebruiken. Met name vanaf september doe ik ongeveer 2 of 3 keer per week een snufje in elk neusgat. Het valt me op bij gebruik van dit spul dat ik niet meer verkouden word. Het lij[lees meer...]kt er ook op dat de griep aan mij voorbij gaat, sinds ik dit spul gebruik. Waarschijnlijk omdat in dik neusslijm graag virussen gaan nestelen. Er staat op de verpakking dat het 3 maanden houdbaar is. Onzin. Ik gebruik 1 flesje hele jaar door al jaren en ik leef nog steeds.

03-11-2016 | Man | 65
fluticason (50mg)
Elke maand verkouden dan verlies smaak en reuk. Onderzoek naar allergie wees uit dat ik allergisch ben voor in de lucht voorkomende chemische stoffen. Ik gebruik Fluticasonpropionaat nu al 26 jaar, ben nooit meer zwaar verkouden, de laatste keer kan ik me niet herinneren. Soms een beetje snotterig, maar dat is altijd snel weer over. Ik heb geen last van bijverschijnselen.[lees meer...] Ik doe 1 x per dag twee pufjes per neusgat, nu al 26 jaar. Volgens specialist is dit middel onschuldig en zal niet leiden tot klachten op latere leeftijd.

02-05-2012 | Man | 65
Keelontsteking
het heeft voor mij goede werking slikte een pil per dag levocetirizine dihcl 5 pch niet meer nodig wel toegevoegd bruistablet vitamine c.

01-10-2023 | Vrouw | 64
fluticason (27,5ug/do)
Omdat avamys niet meer leverbaar is, dit middel als vervanging gekregen. Ik wou dat ik het nooit had genomen. Heb me ontzettend vervelend gevoeld, extreem droge mond erdoor, vieze smaak, tinnitus werd erger, erg vermoeid enz. Ik hoef het echt nooit meer.

27-09-2023 | Vrouw | 64
Oorsuizen
Sinds twee maanden oorsuizing, eerst otrivin neusspray nu sinds twee weken fluticason erbij heb het idee dat het geluid steeds scherper wordt in mijn hoofd. Heeft iemand hier ervaring mee?