fluticason

Tinnitus (1 mening)
Ademhalingsproblemen (1 mening)

27-09-2021 | Man | 33
Allergie
spul werkt perfect maar na een paar dagen kreeg ik rare keel klachten, steeds een dik gevoel en moest elke keer mijn keel schrapen (anders werd mijn schem schor). Het kon niet aan de spray liggen werd gezegd, maar nu 4 maanden later was ik het zo zat dat ik zelf er maar mee ben gestopt. En jawel, na 4 dagen waren de klachten een enorm stuk minder. kortom: spul w[lees meer...]erkt perfect maar de bijwerkingen zorgen ervoor dat ik het niet meer gebruik.

04-12-2020 | Man | 51
Allergische reactie
Zomaar ineens allergische reactie. Niet eerder gehad, ook geen geschiedenis met allergieën. Slechts 2 dagen gebruikt. Kreeg het middel tegen allergische reactie. Enorme niesbuien, constant loopneus, 1 neusgat sterk vernauwd en geïrriteerd slijmvlies. Andere neusgat geen problemen. Na eerste gebruik meteen brandend gevoel in neus dat niet meer wegging. Na ca 6 uur ook h[lees meer...]oofd- en keelpijn. Na ca 12 uur oorpijn en wazig zien en gevoel van oogdruk. Eerste nacht slecht/onrustig slapen en veel wakker worden. Na 2e gebruik op dag 2 ook droge huid in gezicht en na ca 4 uur huidschilfers op voorhoofd. Besloten om niet meer te gebruiken. Contact opgenomen met huisarts voor ander middel.

21-04-2020 | Vrouw | 55
Allergie
Al drie soorten neusspray gebruikt tegen a typische hooikoorts. Na verloop van tijd verdwijnt de werking van de spray.

28-03-2020 | Vrouw | 45
fluticason (50ug/do)
Het werkt niet .. Dat kan je wel zeggen na 2 maanden denk ik .

18-02-2020 | Man | 60
fluticason (27,5ug/do)
In het begin bleek het te werken maar na een tijdje smaak en geur compleet verdwenen . Op een gegeven moment werkte het totaal niet meer sterker nog het werd erger. Huis dokter bleef hameren op gebruik ervan maar dacht krijg de rambam maar en ben gaan zoeken op internet en kwam flixonase tegen en dan de neusdruppel variant . Dit via de huisarts aangevraagd en hij ging akk[lees meer...]oord met een proef van 1 doos . Resultaat verbluffend na 2 weken waren de verstopping klachten bijna verdwenen. In het begin 3 x per dag zo`n capsule en later 1 genomen. ben zeer tevreden.

15-01-2020 | Vrouw | 68
Allergie
Bij mij werkt Fluticason propionaat ook niet. Ik had eerst flixonase voorgeschreven gekregen dat goed hielp maar de apotheek heeft de flixonase vervangen door fluticason omdat de verzekering de flixonase niet meer vergoedt. Ik heb last van tegelijk verstopte en loopneus, dichte oren, heel vaak niezen, hoofdpijn, vermoeidheid, geen reuk, minder smaak enz. Ik heb in de [lees meer...]loop der jaren al twee keer het traject k.no. arts doorlopen. Dat wil zeggen: scan van het hoofd, prednison kuur en neusdruppels wat dan een tijdje helpt. Sinds de verzekeraar de flixonase niet meer vergoedt helpt er dus alleen nog maar de prednison tabletten die ik al heb voor C.O.P.D. Maar die kan je niet constant in blijven nemen vanwege de vele kwalijke bijwerkingen. Dus nu constant loopneus, slecht slapen. Moet maar weer eens naar de kno arts.

10-10-2019 | Vrouw | 27
Voorhoofdsholteontsteking
In het verleden heb ik een jaar lang azathioprine gebruikt. Hier zitten ook corticosteroïden in. Een jaar lang ziek geweest. Ziekenhuis verklaarde me voor gek wanneer ik weer kwam klagen over de bijwerkingen. Mijn extreme vermoeidheid en hartkloppingen lagen aan het feit dat ik stress had en een burn out volgens de arts. (Ik was toen net 21 jaar oud yeah right). Klachten w[lees meer...]erden erger en erger. Spieren verslapte en kon nauwelijks uit bed komen zo zwak en uitgeput voelde ik me. Na een jaar zelf besloten te stoppen. Guess what? Na 2 dagen bijna klachten vrij. Nu deze klote neusspray gekregen voor voorhoofdholte ontsteking. Na 3 dagen gebruik weer ziek, lamlendig, en moe. Dokter ontkent mijn klachten. De neusspray kan volgens de dokter nauwelijks bijwerkingen geven. BELACHELIJK. MENSEN KIJK HIER MEE UIT ALSJEBLIEFT. LUISTER NAAR JE EIGEN LICHAAM

05-09-2019 | Vrouw | 50

17-08-2019 | Man | 74
Apneu
na circa 6 weken gebruik heb ik een verschrikkelijk smerige smaak in mijn mond gekregen; het eten smaakt niet meer, ik ben er een maand geleden na 3 maanden gebruik maar op eigen initiatief mee gestopt maar probleem neemt maar heel langzaam af. ik hoop dat ik mijn smaak weer een beetje terug krijg.

21-12-2018 | Vrouw | 38
Verkoudheid
Krijg er huiduitslag van en zwellingen in mijn gezicht. Ook bloedingen in de neus, waar ik weer een zalfje voor heb gehad. Daarnaast ook een pijnlijke neus en gezwollen. Voor de ontsteking in mijn neus (door verkoudheid) heeft het wel geholpen, maar veel te veel bijwerkingen voor mij.

09-10-2018 | Man | 57
Allergie
Al vanaf m'n 28ste jaar een heftig huisstofmijt patient. Ingespoten geeft de Fluticason een bijtende sensatie in mijn neus en het irriteerd tot in de ogen (droge ogen gevoel). Ik vraag me af of deze rotzooi misschien verantwoordelijk is voor het ontstaan van poliepen? Lost verstoppingen niet op ! Om verstopping op te lossen helpt Zeezout opgelost in gekookt water - afgekoe[lees meer...]ld ingebracht met behulp van een navulbaar neusspray flesje - een veel beter resultaat, en dat bijt of irriteerd helemaal niet.

03-10-2018 | Man | 28
Allergie
Ik heb dit medicijn gebruikt tegen allergieen voor huisstofmijt, huisdieren en bomen/pollen. Bij het begin van het gebruik kreeg ik last van mijn ogen en stressaanvallen. Ik heb toen in overleg met de huisarts dagelijks halve doseringen genomen. Dit ging goed, tot ik er na een tijdje mee wilde stoppen. Ik kreeg toen weer last van mijn ogen (wazig zicht en blinde vlekken), [lees meer...]en dit heeft meer dan een half jaar voortgeduurd. Dit heeft voor veel problemen op mijn werk gezorgd en uiteindelijk zelfs tot een burnout. Ik zie dit medicijn daarom als een vergif en zou het nooit aan iemand aanraden. Gebruik je het wel, let dan goed op.

01-10-2018 | Man | 29
Acne/puistjes
Behoorlijk huiduitslag op borst en rug. Enorme hartkloppingen en moe / duf

09-06-2018 | Vrouw | 44
Hooikoorts
Erg veel bijwerkingen, hartkloppingen, hoog cholesterol, hoofdpijn, spierpijn en rugpijn. Duurde lang voordat ik doorhad dat het door dit medicijn kwam. Nu gestopt en alle klachten zijn binnen twee weken weg. Puur gif! Werkte wel om neus open te houden maar hield verslaving in stand!

12-03-2018 | Vrouw | 49
fluticason (50ug/do)
Ik heb deze neusspray voorgeschreven gekregen door de huisarts vanwege opgezette slijmvliezen in neus en keel. Een aantal uren na de eerste inname ging ik me erg onrustig voelen. Ook kreeg ik last van een hoge bloeddruk. Die nacht ook heel slecht geslapen. Dit heeft anderhalve dag aangehouden. Ik neem het niet meer in.

12-04-2017 | Man | 22
fluticason (1995)
Ik kreeg dit voorgeschreven ivm een chronische ontsteking in mijn neus. Deze neusspray zorgt er echter voor dat de boel juist erg ontstoken raakt in plaats van dat het de klachten tegengaat. Ik moest er meteen mee stoppen dus. Flixonase neusdruppels werken daarentegen wel. In de Fluticason neusspray moet dus net een ander bestanddeel zitten waar ik niet tegen kan...