Allergie (22 meningen)
Tinnitus (1 mening)
Ademhalingsproblemen (1 mening)

27-09-2010 | Vrouw
Allergie neus
Ik slik tyrax duotab en bij mijn controle bleek dat mijn bloeddruk veel te hoog was. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik ben nu getstopt met Fluticason.

20-09-2010 | Man
Verstopte voorhoofdsholtes

06-09-2010 | Vrouw
Hooikoorts en huisstofmijtallergie
Ik heb sinds een maand fluticason i.p.v. flixonase en nu komen alle klachten weer terug. Ik heb nu erg branderige ogen en mijn neus is weer verstopt. Dus bij mij werkt fluticason niet

31-05-2010 | Vrouw
Hooikoorts
Toen ik op keuring moest bij mijn kinderarts en vertelde dat ik weer erg last had van hooikoorts, en mijn neus voordurend aan het lopen was, schreef ze me dit voor. Ik vond het teleurstellend dat het pas na een week echt ging werken.!

18-03-2010 | Vrouw
Suisende oren

18-05-2009 | Man
Dichtzittende neus
Moet nu ook naar twee keer per dag want het doet nog niet zoveel. Gebruik er nog wel een Kruidvat xylometazolne neusspray naast (voor als het 's ochtends helemaal dicht zit, maar wel langer dan die maximale 5 dagen...)

20-02-2009 | Vrouw
Chronische verkoudheid
Ongeveer 5 jaar gebruikt met zeer goed resultaat. Bij toeval ontdekte ik dat mijn bloeddruk te hoog was. ik heb opgezocht wat de oorzaak kan zijn van hoge bloeddruk kan zijn. Naast de voor de meesten wel bekende oorzaken blijkt het gebruik van corticosteroiden ook hoge bloeddruk te kunnen veroorzaken. Omdat de bekende oorzaken bij mij niet erg waarschijnlijk zijn ben ik on[lees meer...]middellijk gestopt met de neusspray. Na enkele weken is mijn bloeddruk al verlaagd.

29-06-2015 | Man | 17
Hooikoorts
Prima spul. Geen last meer van verkoudheid. Snachts wel moeilijk in slaap komen. In het begin veel last van neusbloedingen. Benauwdheid tijdens intensief sporten met hooikoorts helpt er niet voor

13-03-2020 | Vrouw | 18
Bijholteontsteking
Ik gebruik de neusspray voor mijn bijholte ontsteking. Ik moest het de 1e week 2x sprayen. In mijn 2e week moest ik het 1x sprayen. Nu zit ik in mijn 2e week en komt er aardig wat los. Ik ben 3 maanden verkouden geweest en dat heeft zich op een gegeven moment opgehoopt denk ik. Ik heb veel loopneuzen gehad, omdat de spray de holtes open zet. Er zitten wel veel korstjes in [lees meer...]mijn neus en soms haal ik ze weg en dan komt er vaak wel veel bloed bij kijken (te vergelijken met een bloedneus). Verder doet het zijn werk ik heb nog wel last van hoofdpijn, maar dat zal binnen 6 weken ook weg moeten zijn.

12-02-2015 | Man | 18
Bijholteontsteking
Sinds winter 2014 heb ik heel veel last gehad van bijholte ontstekingen. Na weken stomen, langs de huisarts en ziek in bed heb ik deze neusspray gekregen en hij bevalt echt super. Sindsdien nog maar 1 keer de holtes dicht gehad door de griep en het niet consequent gebruiken van de spray. Wel vaak een bloedneus maar daar heb ik zelf niet zo'n last van. Niet aan te raden om [lees meer...]een gewone neusspray voor een verstopte neus en deze neusspray samen te gebruiken, dan kreeg ik heel veel bloedneuzen.

29-08-2013 | Vrouw | 18
fluticason
Hallo Allemaal! Ik heb al een tijdje last van een opezwollen neusslijmvlies en ik heb vandaag deze spray voorgeschreven gekregen, Mijn vraag is eigenlijk of iemand me vertellen of deze spray (bevat corticosteroiden) invloed heeft op de betrouwbaarheid van de pil. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik heb er ontzettend veel last van. :(

05-07-2017 | Man | 19
Gehoorverlies
Deze neusspray gebruik ik in verband met inwendige verstopte oren. de spray zorgt ervoor dat mijn oren weer langzaam open gaan. Ik ben zeer tevreden over de neusspray het werkt al na een week. Deze neusspray doet wat hij moet doen. Een top medicijn.

11-03-2011 | Vrouw | 21
Astma
poeder komt in je mond terecht en schijnt zer slecht voor je gebit te zijn elijk na gebruik poetsen gebit.

12-04-2017 | Man | 22
fluticason (1995)
Ik kreeg dit voorgeschreven ivm een chronische ontsteking in mijn neus. Deze neusspray zorgt er echter voor dat de boel juist erg ontstoken raakt in plaats van dat het de klachten tegengaat. Ik moest er meteen mee stoppen dus. Flixonase neusdruppels werken daarentegen wel. In de Fluticason neusspray moet dus net een ander bestanddeel zitten waar ik niet tegen kan...

15-04-2015 | Man | 23

22-02-2021 | Man | 24
Verkoudheid
3 dagen gebruikt en uit het niets ineens kuchen en hoesten en binnen een paar uur een onaangename keelpijn gekregen erdoor en na gestopt te zijn namen ook de klachten van de keel af. Heb nu een ander middel voorgeschreven gekregen in de hoop dat dit gaat werken tegen mijn al 3 maanden durende verkoudheid maar voor mij absoluut geen fluticason meer