Ervaringen met Mometason neusspray

mometason

Bij  AllergieX

04-10-2022 | Vrouw | 51
mometason (50ug/do)
Eerste dag al zware hoofdpijn en een griep gevoel, pijn in het lichaam. Besloten door te gaan onder het mom van wellicht trekt het weg. Klachten worden alsmaar erger, zeer pijnlijke keel waardoor ik naast de verstopte neus nu bijna niet meer kon ademhalen . 2 dagen nauwelijks geslapen , 1 nacht vanwege “gewone” slapeloosheidbijwerking, ik was klaarwakker. De 2e nacht van[lees meer...]wege zo,n ernstige keelpijn en ademhalingsproblemen , slikken was onwijs pijnlijk. Tevens ook bloedneuzen. Gestopt , klachten trekken weg. Dit is zeer gevaarlijk zeker als je neus al verstopt is!,!!

02-06-2022 | Vrouw | 32
mometason (50ug/do)
Vreselijk zo erge hoofdpijn elke dag m’n oorzuisingen blijven erg duizelig ook elke dag ik stop ermee

07-04-2022 | Man | 48
mometason (50ug/do)
Dit middel voorgeschreven gekregen ivm geïrriteerd en gezwollen neusslijmvlies agv berkenpollenallergie. Resultaat is op zijn best 0,0. Maar het lijkt er zelfs sterk op dat de klachten verergeren na gebruik.

09-03-2021 | Vrouw | 31
mometason (50ug/do)
gebruikt vanwege allergie maar na een paar dagen mee gestopt. ik viel na gebruik als een blok in slaap en was helemaal weg, zelfs harde geluiden deden amper wat, paar keer op een ander tijdstip van de dag geprobeerd maar steeds viel ik in slaap. kreeg ook erge spierkrampen in mijn kaak en nek dus mee gestopt want het was niet verantwoord om dit te blijven gebruiken.

13-09-2021 | Vrouw | 54
mometason (50ug/do)
De inhoud is wel prima maar wat een drama van een (goedkope?) spray. Ik gebruik al 20 jaar dit soort sprays maar krijg tegenwoordig vanwege de kosten waarschijnlijk die van 1A Pharma via de apotheek. Helft van de tijd werkt de spray functie niet goed dus of je gebruikt te veel of te weinig of sprayt het in de lucht om te kijken waarom ie t niet doet en haalt dus nooit de b[lees meer...]eloofde 140 doses. Ik begrijp echt niet waarom hier niks aan gedaan wordt, klopt niks van.

14-03-2016 | Vrouw | 47
mometason (50ug/do)
Sinds ik dagelijks deze neusspray gebruik, heb ik (bijna) geen last meer van allergische reacties.

08-06-2023 | Vrouw | 33
mometason (50ug/do)
Ongeveer 12 uur na de eerste dosis, begon ik bijna te huilen van geluk. Ik ben 33 en heb mijn hele leven last van zware hooikoorts. Vooral een verstopte neus, snotterig, veel niezen, hoofdpijn, jeukende ogen, en algehele vermoeidheid. Ik moet vaak veel slapen en eet ook meer oor de vermoeidheid. Ik heb verschillende neussprays geprobeerd en slik een dubbele dosis levocetir[lees meer...]izine. Niets hielp echt. Uiteindelijk toch maar weer een nieuwe geprobeerd: Mometason. Het is echt ongelofelijk maar 4 dagen later adem ik normaal door mijn neus (nog nooit in mijn leven zo vrij) en heb ik weer energie. Zelfs mijn ogen jeuken veel minder. Ik kan niet geloven dat ik mijn hele leven zo zou kunnen hebben leven.

05-03-2021 | Man | 58
mometason (50ug/do)
Na het gebruik van 3 andere sprays( flixonase, dymista, avimys ) die geen resultaten gaven nu MOMETASON neus spray van de huisarts meegekregen. Dit corticosteroïde werkte reeds al na 3 dagen gebruik. Ik ben tevreden en heb de gehele dag lucht. Inname 1x per dag twee keer sprayen beide neusgaten