Ervaringen met Prevalin neusspray

cromoglicinezuur

maagpijn voor misselijkheid/braken neus sinus pijn vieze geur hoesten branderig gevoel in de ogen

Hooikoorts (61 meningen)
Allergie (15 meningen)
Huisstofallergie (4 meningen)

Avamys (123 meningen)
Fluticason neusspray (108 meningen)
Dymista (78 meningen)
Nasonex (75 meningen)
Rhinocort (73 meningen)

02-05-2020 | Vrouw | 14
Zie boven, hartritmestoornissen stoornissen

31-05-2017 | Man | 15
cromoglicinezuur (20mg/ml)
Hele slechte neusspray, werkt voor geen meter. Je krijgt een brandende neus en heel veel bijwerkingen. Het is een dikke witte pasta die je in je neus spuit, na 3 min zou het moeten werken, maar het werkt niet. Zonde van je geld.

15-03-2017 | Man | 15
Hooikoorts
Wat een waardeloze spray vind ik dit. Bij het in sprayen van mijn neus per ongeluk mijn neus opgehaald het deed onwijs pijn aan mijn voorhoofdholte, tranen sprongen in mijn ogen. Daarna alleen maar meer jeuk in mijn neus. Na het gebruik pijn op mijn borst en buikpijn.

17-04-2016 | Vrouw | 15
cromoglicinezuur (40mg/ml)
Hooikoorts
Een tijdje terug zag ik Prevalin Direct op tv. Ik begon toen al langzamerhand last te krijgen van mijn hooikoorts, dus ik besloot het product te kopen. Eenmaal thuis heb ik het ingebracht. Voor de zekerheid heb ik eerst zelfs de bijsluiter gelezen zodat ik het goed zou doen. Toen ik het in mijn neus spoot ervaarde ik echter enorm veel pijn. Mijn ogen begonnen meteen te t[lees meer...]ranen. Daarna flinke hoofdpijn en mijn loopneus verergerde alleen maar. Het gebruik van Prevalin raad ik dus aan niemand aan. Het helpt niet en bij mij doet het bizar veel pijn.

26-05-2018 | Man | 17
Hooikoorts
Zelf gebruik ik in de hooikoortsperiode bij enorme last wel eens Prevalin Direct, maar dan ook echt alléén bij enorme last als een simpel cetrizinetabletje of oogdruppel het niet doet. Normale neusspray brandt meestal een beetje nadat je het hebt ingespoten. Bij Prevalin, on the other hand, heb je echt het gevoel dat je neusgaten afgebrand en dichtgeschuurd worden. Zel[lees meer...]f barst ik dan ook gelijk in tranen uit van de pijn. (Filtert en bevochtigd wel weer de ogen) MAAR toch ben ik best tevreden over dit product. Het is wel echt zo dat je, uit mijn ervaring, tussen de 4 en 8 uur jeukvrij de wereld tegemoed kan gaan. Het klinkt misschien erg, maar eventjes 1 á 2 minuutjes huilen is beter dan de hele dag last hebben van branderige uitgedroogde ogen en het constante genies. Het schurende gevoel in de neus verdwijnt eigenlijk altijd wel na 1 minuut en het kan zijn dat de binnenkant neus een beetje gevoelloos is voor 10 minuutjes. All-in-all raad ik Prevalin Direct best aan, maar dan ook alleen als last measure op het moment dat je het even niet meer aankan.

16-03-2017 | Vrouw | 17
Hooikoorts
Gisteren voor het eerst Prevalin direct gebruikt, na de reclames op tv te hebben gezien. Ik had enorm uitgekeken naar het moment dat ik mijn hooikoorts symptomen kon verlichten. Dus ik spuit snel de neusspray in. Helaas ging dit gepaard met een enorm brandend en prikkend gevoel in mijn neus. De tranen sprongen direct in mijn ogen van de schrik en pijn. De neusspray heeft [lees meer...]vervolgens de symptomen voor 5-10 minuten lichtelijk verlicht. Hierna werden de symptomen van hooikoorts alleen maar erger. De hoestbuien en jeukneus waren erger na het gebruik dan ervoor. Ik raad prevalin dus absoluut niet aan.

31-05-2017 | Man | 19
Hooikoorts
Oké voor de mensen die het gekocht hebben het volgende: Ga zitten. Lees de bijsluiter. Doe je dat niet dan heb je daar later spijt van. Het prikt nogal en dat ongeveer 30 seconden. Daarna heb je het een minuut of 3 benauwder dan daarvoor. Na een uur merk je wat verlichting maar veel stelt het bij mij niet voor. Ik gebruik hiernaast de pilletjes van prevalin wat ook aang[lees meer...]eraden word in de bijsluiter. Aangezien die niet heel veel helpen wat betreft een verstopte neus heb ik daar deze neusspray voor. Het is het geld in mijn ogen niet waard.

05-05-2022 | Vrouw | 20
Hooikoorts
ik ben door dit spul al meer dan een week mn reukvermogen kwijt enigste wat ik nog ruik is de geur van het medicijn en dan een vieze zurige versie ervan en de kauwgom geur die hij heeft is niet fijn en brand met het gebruiken van het product. je betaald bijna 20 euro voor een flesje wat helemaal niks doet en mn neus is nog steeds verstopt en ik blijf maar niezen zonde van [lees meer...]je geld.

14-04-2019 | Man | 20
Ademhalingsproblemen
Neusspray werkt helemaal niet, het lijkt haast alsof mijn neus er nog meer verstopt raakt door de witte pasta die je er in spuit. Ik heb er een week mee gedaan en het heeft niet geholpen. Zonde voor het geld...

02-05-2017 | Man | 22
Hooikoorts
Prevalin neusspay gekocht op advies van de HA. Voor een loopneus. En het werkt echt. Geen bijwerkingen.

30-11-2016 | Vrouw | 22
Verkoudheid
Het zou ook tegen verkoudheid helpen zei de drogist. Deze bagger moet je echt niet kopen. Bijna 13 eu neergelegd voor een nog meer verstopte neus. Duizend keer niezen ook. En branden..

09-06-2016 | Man | 22
cromoglicinezuur (20mg/ml)
Ik heb hooikoorts en ik dacht; laat ik Prevalin Direct neusspray even proberen na al die TV reclames.. Nou, nooit meer dus. Bij het inspuiten krijg ik telkens een hevige niesbui met als gevolg dat al dat spul er gewoon weer uit gaat. Helpt bij mij voor geen meter. Sowieso niet een voorstander van neussprays aangezien het je slijmvlies van binnen irriteert waardoor je[lees meer...] kans hebt op meer last van een dichte neus.

20-07-2016 | Vrouw | 23
Hooikoorts
Ik heb de neusspray inmiddels een aantal keer gebruikt. In eerste instantie leek het of mijn neus van plastic was. Later ging dit weg. Hierna kreeg ik minder last van mijn hooikoorts. Ik schudt het flesje eerst goed en spray hierna in beide neusgaten. Hierna haal ik mijn neus niet op. Toen ik dit wel deed, deed dit pijn. Zoals ik de spray nu gebruik werkt hij snel en prett[lees meer...]ig. Voor een maximaal effect slik ik de allerstop tabletjes van het zelfde merk, als ik veel last heb.

06-05-2020 | Vrouw | 24
Hooikoorts
gekocht i.v.m. hooikoortsklachten een verstopte neus. direct bij het gebruiken voelde het sprayen pijnlijk, ruikt sterk naar mint. Mijn neus is nu alleen maar meer verstopt. In de bijwerkingen staat dat je tot een uur last kan hebben van een verstopte neus. Het is nu uren later en mijn neus zit nu meer dicht dan eerst. Wat een rot spul. en dat voor die prijs!

14-04-2020 | Man | 24
Hooikoorts
Neus verstopt door hooikoorts. Dit dure spul een keer proberen. Nou koop het nooit meer, duur en werkt ook nog voor geen meter!

22-04-2019 | Vrouw | 25
Hooikoorts
last van niezen, jeuk, branderige ogen door allergieën voor katten, huisstofmijt en pollen. Spray gekocht en gelijk na sprayen enorm branderig gevoel, erger gaan niesen en direct hoofdpijn. Super duur spul en werkt bij mij absoluut niet. Werkt inderdaad na paar minuten maar als het is uitgewerkt heb je nog ergere klachten dan voorheen. Wat een troep. Het ligt al in de vuil[lees meer...]nisbak.