Ervaringen met Prevalin neusspray

cromoglicinezuur

maagpijn voor misselijkheid/braken neus sinus pijn vieze geur hoesten branderig gevoel in de ogen

Hooikoorts (61 meningen)
Allergie (15 meningen)
Huisstofallergie (4 meningen)

Avamys (123 meningen)
Fluticason neusspray (108 meningen)
Dymista (78 meningen)
Nasonex (75 meningen)
Rhinocort (73 meningen)

09-05-2020 | Man | 55
Hooikoorts
Dit jaar voor het eerst last van hooikoorts. Door vriend geattendeerd op prevalin direct neusspray. Maar twee dagen gebruikt.... het is gewoon troep. Helpt absoluut niet ...integendeel : situatie is verergerd!! Neus brandt voortdurend, loopneus met bloed, slijmvlies neus ernstig aangetast waardoor er een constante branderig gevoel is. Neus lijkt wel verstopt! Wat een rots[lees meer...]pray. Helpt absoluut niet. Zonde van mijn geld...bijna €17. Zou fabrikant bijna willen aanklagen voor de troep die ze verkopen!

08-04-2019 | Vrouw | 55
Hooikoorts
Het werkt inderdaad na 3 minuten, maar na 5 minuten is dat over en verergeren de klachten! Waardeloos spul, en super duur voor wat zout water.

24-04-2016 | Man | 55
cromoglicinezuur (20mg/ml)
Vorige week twee flesjes gekocht met houdbaarheidsdatum 2017-01. Nog steeds een probleem met het pompje. Eerste paar keer ging het goed daarna alleen crème. De tip om de spray eerst ondersteboven te houden werkt bij mij niet.

05-06-2019 | Vrouw | 58
cromoglicinezuur (40mg/ml)
Tientallen middelen geprobeerd, van cortisone tot epefidrine en antihistaminicum. Vele artsen en specialisten geconsulteerd. Toen was ik in Nederland met vakantie en vast tapijt op de vloer. Onmiddellijk loopneus, prikkende ogen en kortademig. Onmiddellijk naar kruidvat gegaan en dit geprobeerd. Ongelooflijk, symptomen volledig verdwenen! In België is het niet verkijgbaa[lees meer...]r , dus ik bestel het online. Ik heb noga wat last, maar niets in vergelijking met vroeger. Ik kan gewoon mijn werk doen en moet niet meer ziek op de bank kruipen. Is de hoofdpijn te erg, neem ik een paracetamol. Ik heb hooikoorts en huisstofallergie. Supermiddel!

24-04-2019 | Vrouw | 58
Hooikoorts
Eigen merk van kruidvat was uitverkocht en noodgedwongen prevalin moeten kopen. Zonde van m’n geld , helpt nog geen fractie van het eigen kruidvat merk. De oogdruppels van prevalin zijn trouwens wel super goed. Erg jammer dat ik door de neusspray te kopen en gebruiken een paar vervelende dagen heb gehad. Ben uiteraard nu weer overgestapt op m’n vertrouwende goedkope merk.

01-05-2021 | Vrouw | 59
Hooikoorts
Omdat ik suf word van levocetirizine, de prevalin direct plus spray gekocht n.a.v. een tv reklame. De mentholgeur vind ik niet bezwaarlijk, het brandend/prikkend gevoel wel. De hooikoortsklachten verminderen ietsje, maar de bijwerkingen vind ik alarmerend. Gigantische hoofdpijn, misselijkheid, buikklachten, verandering van smaak en wat me enorm beangstigt: hartkloppingen![lees meer...] Linea recta de kliko in!!!!

06-04-2019 | Man | 59
cromoglicinezuur (40mg/ml)
Verkoudheid
Sinds 20 jaar ernstig verkouden, maar K&N-problemen had ik altijd al en voortdurend. Nu stukken beter! Minder snuiten, niezen en ietsje minder slijmvorming in keel.

05-03-2022 | Vrouw | 60
Hooikoorts
Direct na gebruik verstopte en droge neus. Bij de extra variant keelpijn, erg prikkende neus die later branderig wordt en, brandende keel en oorpijn. Helpt verder nauwelijks. Veel te duur, slechte werking nare bijwerkingen.

03-04-2017 | Vrouw | 60
Hooikoorts
Nadat ik het gekocht had, las ik pas de slechte ervaringen van anderen. De eerste keer was vreselijk, omdat ik gewend ben bij een neusspray goed te inhaleren. En dat moet je dus bij Prevalin NIET doen. In je neus spuiten, even niks doen, niet ophalen, niet doorslikken, helemaal niks. Na 1 minuut heeft het een beschermlaagje in je neus aangebracht. Als je neus begint te lop[lees meer...]en, kun je gewoon je neus snuiten. Ik heb genoeg aan 1x per dag, maar het mag meer keren. Het resultaat is voor mij verbluffend. Eindelijk iets dat werkt! Succes ermee.

12-06-2019 | Man | 61
Hooikoorts
We hebben al diverse malen onze klachten geuit over het gevaar in gebruik van dit spul. Zeer pijnlijk in gebruik, en tot bloedens aan toe stuk. Reactie uwer zijde is een tegoedbon voor een nieuw product. Wat denkt Uzelf. Dit moet uit de handel genomenvworden. Direct

15-06-2020 | Vrouw | 63
Hooikoorts
Na gebruik een zeer pijnlijke neus en een hele vieze smaak in je mond die de hele dag aanhoudt en bovendien helpt het ook hélemaal niet. Ik zou zeggen: NIET KOPEN.

07-06-2019 | Man | 64
Hooikoorts
Naar aanleiding van de t.v. reclame gekocht. Vond het behoorlijk aan de prijs 15 euro. Het verergert de klachten in plaats van ze te verhelpen. Neigd naar oplichting dus NIET KOPEN

19-05-2016 | Vrouw | 64
Hooikoorts
Ik vind het niet prettig om te gebruiken, omdat het veel pijn geeft bij het sprayen. Of je puur zout inspuit. Het lijkt daarna of ik een plastic neus heb. Ik heb veel hoofdpijn sinds het gebruik en ik kan niet in meer in slaap komen. Daar heb ik nooit last van. Zeker geen aanrader. Niet kopen dus.

28-07-2020 | Man | 65
Hooikoorts
prevalin direct wekt een hoest aanval op.

23-06-2019 | Man | 65
Hooikoorts
Na een week of twee echt directe verlichting werden de klachten steeds heftiger. Het is net als krabben wanneer je jeuk hebt, maar krabben met schuurpapier in het geval van de neusspray.. dus niet zomaar gebruiken

14-04-2024 | Vrouw | 69
cromoglicinezuur (1)
Hooikoorts

neus sinus pijn vieze geur branderig gevoel in de ogen hoesten maagpijn voor misselijkheid/braken

meteen na het eerste gebruik binnen 2 uur bovenstaande bijwerkingen.. meteen gestopt.