Ervaringen met Prevalin neusspray

Bij  HooikoortsX

Allergie (15 meningen)
Huisstofallergie (4 meningen)

Avamys (122 meningen)
Fluticason neusspray (105 meningen)
Dymista (77 meningen)
Nasonex (75 meningen)
Rhinocort (73 meningen)

21-07-2023 | Vrouw | 37
Hooikoorts
Makkelijk te gebruiken, mentholgeur was onnodig en een pijnlijke toevoeging. Tranen liepen letterlijk mijn wangen na 1 spray! Lichaam raakte zo geirriteerd dat ik na bijna een week nog met een snotkop rond loop. Effect tegen allergie? Geen idee andere klachten overheersden

25-06-2023 | Man | 39
Hooikoorts
Krijg heel erg hooikoorts elke jaar maar Prevalin extra sterke is een van de veinigen middelen die blijkt goed te werken. Maar ik begon steeds meer te merken dat na het gebruik had ik heel hard moeten hoesten voor tenminste een kwartier of so... naar een paar weken begon ik dan ook pijn in mijn abdomen te krijgen een blijk nu een opgezwollen lever te hebben. Ik lees in de [lees meer...]bijsluiter dat er bensalkoniumchloride in de spray zit en door wat verder lezen blijkt dit middel heel slecht voor je gezondheid te zijn als het ingeademd wordt. Het is zeer toxic spul een heel giftig eigelijk... ik begrijp niet waarom dit middel gebruikt is voor een neusspray?! De theorie dat neusspray niet ingeademd zouw zijn is een beetje "niet so slim"...

10-06-2023 | Man | 54
Hooikoorts
Het brand als speed, ik word opgepept zoals vroeger (was in mijn jonge jaren nogal een feestbeest) bij speed en ik krijg soms hartkloppingen zoals bij speed........Het werkt prima tegen mijn hooikoorts hoor maar is dit wel zuivere koffie?

07-06-2022 | Vrouw | 47
Hooikoorts
Bij de eerste klachten van hooikoorts werkt deze spray redelijk, maar hoe meer klachten des te minder de spray werkt. (Prevalin Direct). Vaak levert het nog extra niesbuien op na gebruik. Toch gebruik ik het al jaren aangezien ik na 40 jaar alle pilletjes wel heb geprobeerd. Het is voor mij meer het idee dat ik iets bij me heb, maar werken doet het niet echt.

05-05-2022 | Vrouw | 20
Hooikoorts
ik ben door dit spul al meer dan een week mn reukvermogen kwijt enigste wat ik nog ruik is de geur van het medicijn en dan een vieze zurige versie ervan en de kauwgom geur die hij heeft is niet fijn en brand met het gebruiken van het product. je betaald bijna 20 euro voor een flesje wat helemaal niks doet en mn neus is nog steeds verstopt en ik blijf maar niezen zonde van [lees meer...]je geld.

05-03-2022 | Vrouw | 60
Hooikoorts
Direct na gebruik verstopte en droge neus. Bij de extra variant keelpijn, erg prikkende neus die later branderig wordt en, brandende keel en oorpijn. Helpt verder nauwelijks. Veel te duur, slechte werking nare bijwerkingen.

22-06-2021 | Man | 45
Hooikoorts
Wat een ellende is dit. Ik word er suf van en loop alsnog de hele dag te niezen en heb jeukende ogen. Ik heb vorige week een hooikoortsprik gehaald bij de hooikoortskliniek in Amsterdam en ik heb nergens meer last van. Ben blij dat ik van deze kwakzalverij af ben.

01-05-2021 | Vrouw | 59
Hooikoorts
Omdat ik suf word van levocetirizine, de prevalin direct plus spray gekocht n.a.v. een tv reklame. De mentholgeur vind ik niet bezwaarlijk, het brandend/prikkend gevoel wel. De hooikoortsklachten verminderen ietsje, maar de bijwerkingen vind ik alarmerend. Gigantische hoofdpijn, misselijkheid, buikklachten, verandering van smaak en wat me enorm beangstigt: hartkloppingen![lees meer...] Linea recta de kliko in!!!!

27-04-2021 | Vrouw | 50
Hooikoorts
Duur! En de hele dag een vieze geur van eucalyptus in mijn neus. Waarom moeten dergelijke stoffen worden toegevoegd? Ik heb niet het idee dat het een effectief middel is.

28-07-2020 | Man | 65
Hooikoorts
prevalin direct wekt een hoest aanval op.

24-06-2020 | Man | 44
Hooikoorts
Prevalin direct, Verstopt neus meer, zit al deels dicht door allergie reactie. Brand sterk in je neus tot achter in je keel. Lijkt alsof je extra bloemige pollen opzettelijk inspuit. En direct meer gaat niezen helaas. Pruts product en te duur!

23-06-2020 | Vrouw | 43
Hooikoorts
Door de toevoeging van mint krijg ik enorme last van niesbuien. Ik begrijp werkelijk niet waarom zo'n sterk mint extract is toegevoegd. Het geeft voor mij hetzelfde effect als dat je Sterilon in je ogen gaat druppelen. Dat doe je toch ook niet? Daarnaast heb ik de ervaring met deze maar ook alle andere neussprays dat je neus hier enorm van uitdroogt. De vochtbalans in je[lees meer...] neus raakt compleet verstoord. Vind je het dan gek dat je bijwerkingen krijgt? Het is dweilen met de kraan open. Ik ga kijken of ik een andere manier kan vinden om de klachten te verminderen. Misschien wel immuno therapie. Kan ik pas in de herfst mee starten.

15-06-2020 | Vrouw | 63
Hooikoorts
Na gebruik een zeer pijnlijke neus en een hele vieze smaak in je mond die de hele dag aanhoudt en bovendien helpt het ook hélemaal niet. Ik zou zeggen: NIET KOPEN.

05-06-2020 | Vrouw | 45
Hooikoorts
Echt oplichterij dit spul voor 17 euro zo,n flesje gekocht, met allerlei veelbelovende en misleidende teksten zoals” binnen paar minuten verlichting”. Helemaal niets van waar, de klachten verergerden meteen. Oke dacht ik even doorgebruiken misschien werkt het na een tijdje. Na een paar dagen is mijn neus nog erger verstopt, opgezwollen en aan het bloeden. Dat dit zomaar [lees meer...]kan en dit soort fabrikanten hier mee weg komen en ons door misleiding het geld aftroggelen.

09-05-2020 | Man | 55
Hooikoorts
Dit jaar voor het eerst last van hooikoorts. Door vriend geattendeerd op prevalin direct neusspray. Maar twee dagen gebruikt.... het is gewoon troep. Helpt absoluut niet ...integendeel : situatie is verergerd!! Neus brandt voortdurend, loopneus met bloed, slijmvlies neus ernstig aangetast waardoor er een constante branderig gevoel is. Neus lijkt wel verstopt! Wat een rots[lees meer...]pray. Helpt absoluut niet. Zonde van mijn geld...bijna €17. Zou fabrikant bijna willen aanklagen voor de troep die ze verkopen!

06-05-2020 | Vrouw | 24
Hooikoorts
gekocht i.v.m. hooikoortsklachten een verstopte neus. direct bij het gebruiken voelde het sprayen pijnlijk, ruikt sterk naar mint. Mijn neus is nu alleen maar meer verstopt. In de bijwerkingen staat dat je tot een uur last kan hebben van een verstopte neus. Het is nu uren later en mijn neus zit nu meer dicht dan eerst. Wat een rot spul. en dat voor die prijs!