Ervaringen met Buprenorfine

buprenorfine

Bij  ZenuwpijnX

07-11-2017 | Vrouw | 66
buprenorfine (10ug)
Heb tot voor enkele weken geleden tot mijn volle tevredenheid deze medicatie van het merk butrans gebruikt. Sindskort krijg ik van de apotheker deze van het merk Glenmark. Ik heb hier enorme ontwenningsverschijnselen van, voel me trillerig en grieperig. en dit al enkele weken.

16-11-2023 | Man | 42
buprenorfine (5ug)
Ik heb veel soorten pijnstilling gebruikt amitriptyline tramadol oxycodon amitriptyline met paracetamol en nu buprenorfine moet zeggen oxycodon heeft veel meer pijnstilling gegeven maar door bijwerkingen kon ik niet normaal functioneren buprenorfine ben een paar dagen aan het gebruiken 1 pleister per week heb wat bijwerkingen misselijkheid sufheid en pijn stillend is h[lees meer...]et niet echt moet kijken naar een hogere dosis leven met pijn of pijnstillers bijde onprettig hopelijk zal dit einde zijn van de zoektochten van 6 jaren

18-03-2021 | Vrouw | 58
buprenorfine (0,2mg)
Gebruik dit nu sinds 16 dagen en de pijn is inderdaad iets verminderd. Helaas zoveel bijwerkingen dat ik bang ben het toch weer te moeten stoppen. Heftige zweetaanvallen, daarnaast trillingen, duizelig en misselijk.Ook steeds het gevoel dat ik flauw ga vallen tot ca 1 uur na innemen. En sinds 2 nachten word ik s’nachts wakker en voel me heel erg naar, versnelde hartslag e[lees meer...]n bevingen die door mijn hele lichaam gaan en ik krijg het niet meer warm en heb spierpijn op plaatsen waar ik normaal geen pijn heb. Zelfs tijdens de zweetaanvallen lig ik te rillen en krijg het niet warm. Ik was eigenlijk best blij in het begin omdat je er niet suf van word, en slechts 2 tabl. per dag. En ik gebruik slechts het minste van het minste. Ik moet er wel bij zeggen dat ik iemand ben die heel heftig reageer op medicatie.

02-08-2022 | Man | 60
buprenorfine (0,2mg)
Vanwege heftige slijtage aan rug gebruik ik na vele opiaten te hebben geprobeerd en verslaafd er aan geraakt te zijn 2x per dag 2mg/0. 5mg buprenorfine/naloxon, het was een verademing, bijna geen pijn meer na jaren ellende. Helaas nu LIBROXAR gekregen.... WERKT VOOR GEEN METER! Oude merk (paarse doos) is te duur, over naar goedkope "rommel", leve de zorgverzekering. Ik be[lees meer...]n hopeloos, misschien kan ik terug naar oude merk, apotheker is voor me bezig. Zoveel pijn dat het leven niet meer waard is om geleefd te worden.

29-06-2022 | Man | 34
buprenorfine (5ug)
Gebruik voor rug hernia klachten. Moet het ongeveer 3 maanden gebruiken voordat ik een behandeling in het ziekenhuis kan starten, voor nu doet het zijn werk prima! Eerst gebruikte ik een combinatie van tramadol 50 tot 150mg per dag en 25mg lyrica. Maar dit werkt zeker beter. Vooral last van obstipatie, maar macrogel zakjes helpen voldoende. Mijn hartslagen per minuut zijn[lees meer...] wat lager dan normaal.