Ervaringen met Zaldiar

paracetamol / tramadol

Lage rugpijn (16 meningen)
Fibromyalgie (13 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Artrose van de wervelkolom (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Spierpijn (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Syndroom van Ehlers-Danlos (3 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Hoofdpijn (2 meningen)
MS (multiple sclerose) (1 mening)
Ziekte van Crohn (1 mening)
Keelpijn (1 mening)

Tramadol (913 meningen)
Oxycodon (398 meningen)
OxyContin (248 meningen)
Fentanyl (139 meningen)
OxyNorm (99 meningen)

26-08-2014 | Man | 43
Reumatoïde artritis
als ge poly reuma hebt endaarbij nog knobbelreuma in mn vingers en ge neemt ne zaldiar , is da altijd ne gok wanneer gaat het werken , gaat het wel werken en als ge chance hebt heb je na 20 min geen pijn meer . maar ik ben logisieke hulp bij mensen met kanker demente mensen endie aan het rand van de maatschapij leven . ik heb constant mijn handen nodig en ik voel dat ik b[lees meer...]ijna geen kracht meer heb en da is gevaarlijk ! maar nu neem ik tramadol 100 mg en het gaat ietsje beter. ik neem savonds nog 2 rivotrils da zijn spierontspanners 0.5 mg en ge slaapt als een roos !! ik neem 1 doosje van 150 pillen en dan stop ik 2 weken . dan is het uit uw systeem en raak je ni verslaafd !!! als iemad wil reageren mijn e-mail adres is vermeld .

11-02-2012 | Vrouw | 58
Reumatoïde artritis
gebruik nu 10 dagen zaldiar naast meloxicam ,heb niet het gevoel dat het al helpt,ik heb wel vervelende bijwerkingen,zoals slapeloosheid ,slap gevoel ,zweten ,koude rillingen,en problemen met concentreren ,ik heb er al over nagedacht om te stoppen met zaldiar wie heeft het zelfde als ik en heeft goede raad

02-03-2022 | Man | 34
paracetamol / tramadol (325)
Reumatoïde artritis
Zaldiar is een combinatie van paracetamol en tramadol. Blijkbaar versterkt paracetamol de pijnstillende werking van tramadol. Vind het jammer dat dit niet in langwerkende versie te verkijgen is...

02-05-2014 | Vrouw | 26
Reumatoïde artritis
Ik slik Zaldiar (Tramadol/Paracetamol) sinds gisteren dus ik kan nog niet veel zeggen over de effecten op lange termijn maar ik merk dat ik weinig last heb van extreme bijwerkingen (daar waar je voor gewaarschuwd wordt). En aangezien ik normaal zeer extreem reageer op medicatie is dit een heel goed teken. Ik sliep als een blok en heb een relatief vrolijke stemming (en vo[lees meer...]or mijn gevoel ook meer energie - vooral na een paar uur). Ik heb een reumatische aandoening waardoor ik heel weinig energie heb. Het lijkt erop dat de Tramadol op mijn stemming slaat (in positieve zin dus) en ik het gevoel heb dat ik meer energie en zin heb. De eerste twee uur voel ik me wel wat suf, warm en kijk ik wat wazig uit mijn ogen. Maar zo voel ik me wel vaker dus moeilijk vast te stellen of het door mijn aandoening komt of door het medicijn. Tot nu toe positief :). Heb hele slechte ervaringen met Celebrex en Arcoxia (ook ontstekingsremmers)