Ervaringen met Arcoxia

Bij  ArtroseX

Gewrichtsontsteking (8 meningen)
Jicht (5 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Artrose van de wervelkolom (4 meningen)
Clusterhoofdpijn (1 mening)
Wervelkanaalstenose (1 mening)
Slijmbeursontsteking (1 mening)
Peesontsteking been (0 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

28-12-2020 | Vrouw | 69
Artrose
Artrose in mijn voet en voor iemand die een paar uur per dag gaat wandelen en al mijn boodschappen tevoet doet een probleem als je pijn hebt, sinds vorige week van de voet orthepedist arcoxia 30mg voorgeschreven gekregen en ik ben heel tevreden s'morgens 1 pilletje en de ganse dag zo goed als pijnvrij en geen bijwerkingen. Hopelijk blijft het zo want normaal ben ik heel [lees meer...]gevoelig aan medicijnen! Ik hoop dat mijn huisdokter het ook wil voorschrijven, dat is nog af te wachten! Eerst gebruikte ik ibuprofen!

11-05-2020 | Vrouw | 55
Artrose
Ik heb fibromyalgie, al jaren gebruik ik arcoxia 90 Mg. Het werkt bij mij geweldig. Mijn huisarts is tegen dit medicijn maar ik wil er zeer beslist niet van af. Dus we hebben een heel groot probleem nu. Ik kan niet en wil niet zonder

16-02-2020 | Vrouw | 48
Artrose - gewrichtsaandoening
Gebruik sinds jaren regelmatig Arcoxia. Ook Diclofenac en Naproxen geprobeerd. Hier word ik erg misselijk van. Van Arcoxia niet, maar al geruime tijd merk ik dat ik er erg veel last krijg van wazig zien/troebel zicht. Oogdruppels helpen hier niet echt aan. Inmiddels Ibuprofen (geeft ook troebel zicht) en Arthrotec (erg misselijk en troebel zicht) geprobeerd. Voor de pijn t[lees meer...]och maar weer Arcoxia, omdat alleen 3-4x 1000 mg paracetamol onvoldoende helpt. Groot nadeel, ik durf nu geen auto te rijden ivm slecht zien.

03-07-2019 | Vrouw | 56
Artrose
Veel pijn in rug , redelijk veel artrose en hernia

12-06-2018 | Vrouw | 67
Artrose
Vooral veel pijn in voeten, met dit medicijn kan ik redelijk normaal functioneren. Ik wordt door de artrose maar een beetje beperkt in mijn dagelijkse activiteiten.

13-12-2017 | Vrouw | 71
Artrose
Hielp wel, maar onvoldoende. Mocht maar twee weken genomen worden, dan een pauze inlassen en daarna terug innemen. Bij de start moest ik 120 mg innemen. Toen kreeg ik bloedingen, die op mijn leeftijd niet normaal waren. Ben dan overgeschakeld naar 30 mg. Een ander vervelend probleem is dat je elk jaar een goedkeuring van de geneesheer-adviseur moet hebben.

06-07-2017 | Vrouw | 48
Artrose
Heb al jaren nieuwe knie nodig, maar was nog te jong. Als overbrugging voor operatie (stond op wachtlijst) arcoxia voorgeschreven gekregen en het middel is fantastisch!! Pijnbeleving gaat jaren terug en die wachtlijst moet het nu al paar jaar zonder mij doen! Slik het wanneer ik het nodig heb of als ik weet dat ik veel ga lopen. Bij warm weer opgezette voeten, verder geen [lees meer...]bijwerkingen.

26-09-2016 | Vrouw | 42
Artrose
enkele jaren goed gewerkt laar gelaas nu de laaste weken enorme hoofdpijn door te hoge bloeddruk ervan. denk daarmee te stoppen . enorm goed voor mijn bechterew maar de bijwerkingen he nie te doen .

14-04-2016 | Vrouw | 71
Osteopero-stenose-dus veel pijn.

11-10-2015 | Vrouw | 42
Artrose
Heb slijtage van de heup en kreeg ca. 4 maanden geleden Arcoxia voorgeschreven. Heb het idee dat het niet helpt, maar ik slik het toch maar wel. Ik blijf stijf en heb eigenlijk de hele dag door een zeurende pijn. Ibuprofen 400 mg. i.c.m. 2 paracetamol geven mij meer verlichting dan Arcoxia. Bijwerkingen Arcoxia: ik werd er erg moe van. Ik slikte het eerst 's ochtends na he[lees meer...]t ontbijt, maar op advies van de huisarts slik ik het nu 's avonds na het eten. Ook was ik de eerste dagen misselijk. Dat ging uiteindelijk over.

07-10-2015 | Vrouw | 55

01-07-2015 | Vrouw | 50

06-03-2015 | Vrouw | 54

02-03-2015 | Vrouw | 50
Artrose
Ik neem nu al meer dan een jaar arcoxia, hierdoor heb ik voor 80% minder pijn. Voornamelijk neem ik het voor mijn heupen, toen ik nog geen arcoxia nam, kon ik max 3 uur in bed liggen omwille van stekende pijnen in mijn heupen. Ook kamp ik met chronische gewrichtsontstekingen en hier helpen deze ook. Onlangs vond ik mijn attest van de adviseur niet (hebben we nodig in Belgi[lees meer...]ë) en had ik 1 week mijn arcoxia niet ....... mijn hele lichaam deed pijn en kon me amper verzetten, nu weet ik dus zeker dat ik hier baat bij heb en kan ik ze echt niet meer missen.

15-10-2014 | Vrouw | 52
Artrose
Twee weken geleden arcoxia 90 mg voorgeschreven gekregen, vanwege ernstige spierpijn, arhrose-achtige klachten in het hele lichaam. Dit trad op 2 weken na het stoppen met de ac-pil, ik ben 52 jaar en in de overgang.Plotseling klachten van stijfheid vooral in benen,heupen,voeten en moeite met opstaan na lang gezeten te hebben.Nu met arcoxia kan ik weer functioneren, heb gel[lees meer...]ukkig niet in de ziektewet gehoeven...

08-08-2014 | Vrouw | 45
Artrose - gewrichtsaandoening
al jaren last van een versleten kniegewricht, afgelopen 8 jaar inspuiting met hyaluronzuur is de werking op. Diverse keren verschillende soorten pijnstillers gekregen en niets hielp. Orthopeed heeft nu Arcoxia voorgeschreven en ik ben helemaal blij! Geen bijwerking en ik kan meer dan een uur lopen :-). Sterker, als ik 2 dagen een pil slik, hoef ik de derde dag eigenlijk n[lees meer...]iets te slikken. Ik krijg dit middel tot aan de operatie waarbij ik een prothese zal krijgen.