Ervaringen met Celebrex

Gewrichtsontsteking (7 meningen)
Artritis psoriatica (3 meningen)
Gewrichtspijn (2 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (1 mening)
Lage rugpijn (0 meningen)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

27-05-2014 | Vrouw | 62
Artrose - gewrichtsaandoening
Sinds ik Celebrex gebruik heb ik dikke vingers..trouwring had ik af moeten doen..morgen weer met Naproxen beginnen. Kijken of de zwelling dan afneemt of dat er gewoon een ontsteking bij is gekomen. Ik wou dat het een naam had....weet niet wat ik heb..erg lastig Diegenen die maagklachten hebben slikten die wel een Omeprazolletje erbij?

06-06-2013 | Vrouw | 53
Hypertensie
Ik ben pas met Celebrex begonnen na vele jaren toenemende pijn (deze komt mede door een versleten knie)& zonder verder medische verklaring na een herseninfarct 12jr. geleden. Ik ben bang voor medicijnen en gevolgen na infarct dus Bedank iedereen voor de reacties.

30-12-2012 | Vrouw | 64
celecoxib
heb een ontsteking van de pees onder voetplaat en artrose van mijn duim zou een ander gewricht moeten laten steken , omdat ik tegen bijna geen ontstekingsremmers tegen kan, besliste de huisarts celebrex te geven , ik neem ze nu 8 dagen de ontsteking is beter de pijn ook ....maar ik ben op die 7 dagen 4 kilo aangekomen heb last van heel gezwollen voeten en benen , snachts [lees meer...]hartkloppingen en ook last op de ogen . ik neem nog medicatie sifrol voor rustelose benen , sotalol voor hartritme,plavix bloedverdunner,crestor cholesterol ,kinzalkomb bloeddruk, glocophage suiker type 2,1 keer de week 1 inspuiting neurobion ;voor de pijn tramadol 20 druppels savonds , ik deed in juni dit jaar een bloedklonter waar door ik enkele minuten niet kon spreken en is daarna overgegaan , had onderzoek van kroonslagader en alles was goed volgens cardioloog

21-08-2011 | Vrouw | 34
Slijmbeursontsteking
Dinsdag 16-8-2011 voor het eerst bij de dokter geweest omdat ik krampeerde van de pijn in me schouderblad, ik had tintelingen in me vingers,ik kon mijn arm niet meer bewegen, elke beweging dat ik maakte met me lichaam waar ook maar 1 ding bewoog van mijn arm verging ik van de pijn, ik na de huisarts die zag toen ik in de wachtkamer zat al dat het foute boel was omdat ik [lees meer...]altijd zoiets heb voor een klein pijntje ga ik de huisarts niet lastig vallen.. Maar ja nu was het te lang gewacht en ik kon niet meer verder dan alleen de tranen laten lopen.. Na een paar testjes kreeg ik eerst 5 spuiten in mijn schouderblad want de brede spier waarop mijn schouderblad rust zat dus een slijmbeurs in.. Vervolgens kreeg ik Zaldiar, hele fijne tablet alleen ik werdt er letterlijk stoned van.. En met een kindje van 7 jaar is dat niet echt plezierig.. Donderdag weer naar de dokter terug gegaan omdat er niet heel veel verbetering inzat.. En omdat ik veel paracetamol slikte kreeg ik dus Celebrex icm maagbescherming vanwege me maagverkleining.. Ik moet zeggen nu een aantal dagen met Celebrex kan ik me dagelijkse dingen in huis weer een beetje normaal doen, maar als ik daarmee klaar ben dan is het voor de rest van de dag ook afgelopen met werkzaamheden. Dan kan ik niet meer.. Ik mag maar 2 Celebrex icm savonds Zaldiar maar helaas werkt Celebrex bij mij niet zo heel lang dus dan ben ik genoodzaakt eerder te grijpen naar de Zaldiar. Het enige wat ik op Celebrex heb aan te merken is dat ik uren wakker ben wat ik normaal hoor te slapen, mijn slaapritme is totaal verstoord, als ik snachts 3 uurtjes kan slapen icm mijn anti epileptica dan is het heel veel, wel een beetje jammer want met een kind in huis rennend heb je toch wel je rust nodig..

06-10-2010 | Vrouw
Reuma

21-06-2010 | Vrouw
Whiplash
Gebruik nu sinds 3 weken celebrex omdat brexine uit de handel is. Ben er nog lang niet tevreden over maar heb ook een aantal andere medicijnen gebruikt maar dat ging niet ivm maagklachten. Ben sinds een week van 200mg naar 100mg overgegaan omdat ik zeer moe en slap werd van 200mg. Ik ben nu nog steeds erg moe en tegen het eind van de middag neemt de pijn weer behoorlijk t[lees meer...]oe en heb giga dorst. Weet niet wat ik hier mee moet....kijk het nog een paar weken aan en anders maar weer iets anders proberen. Iemand suggesties?

03-12-2009 | Vrouw

25-03-2021 | Man | 37
Gewrichtsontsteking

09-04-2015 | Man | 45
Gewrichtspijn
Ik gebruik Celebrex al jaren met goed resultaat. Heb geen bijwerkingen ondervonden. Nierfunctie blijft goed.

05-03-2015 | Man | 36
celecoxib (100mg)
Hernia
Na twee HNP operaties weer een recidief. Advies arts expectatief beleid en goede pijnstilling. Pijn is minder, hernia is er na 4 maanden nog steeds

22-02-2015 | Man | 45
Artritis psoriatica
vanaf dag 1 goed ervaring, werkt zo goed dat ik ze soms vergeet...na een paar uur begint dan de pijn en weet ik weer waarom ik ze slik

05-02-2015 | Vrouw | 53
celecoxib (100mg)
Artrose van de wervelkolom
Ik gebruik ook fentanil pleisters (een morfine product) en deze alleen gaven onvoldoende effect. In combinatie met celebrex werkt alles prima, maar zorgt er niet voor dat de pijn helemaal weg is.

03-11-2013 | Vrouw | 59
Reumatoïde artritis
Ik heb fibromyalgie en palindroomreuma. Momenteel heb ik een schouderprobleem. Omdat ik darmproblemen hebben krijg ik nu celebrex 100 mg. Ik hou er inderdaad wat meer vocht van vast, maar slik dan af en toe een plaspil - 1 a 2 keer per week. Na het stoppen verdwijnt het vocht vanzelf. Ik hou wel mijn bloeddruk in de gaten, heb dus zelf een meter. Voor de rest ben ik blij [lees meer...]dat ik iets krijg waar ik geen darmproblemen van heb. - heb diverticulitis en diclofenac en ibuprofen kan ik maar 3 dagen nemen.

12-06-2013 | Vrouw | 37
celecoxib
Celebrex 200 mg werkt aardig bij een dosering van 1 x daags 200mg. Maar een cocktail van Paracetamol en Ibuprofen werkt ook bij de maximale daginname. Ik weet de 8 kilo die ik het afgelopen jaar aangekomen aan de vermindering van beweging en mijn licht depressieve gevoel en aan de toch constant aanwezige pijn in mijn rug waardoor ik ook slecht slaap. Nu begrijp ik da[lees meer...]t al de kwaaltjes ook aan Celebrex te wijten kunnen zijn. Dat lucht me enorm op, want ik dacht echt dat het aan mij lag. Ik heb de bijsluiter wel gelezen, maar verwachtte daardoor eerder veel maag klachten, die dan wel weer uitgebleven zijn.