Ervaringen met Naproxen

Menstruatiepijn (15 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Spierpijn (8 meningen)
Gewrichtspijn (8 meningen)
Peesontsteking schouder (8 meningen)
Jicht (5 meningen)
Lage rugpijn (5 meningen)
Hoofdpijn (4 meningen)
Fibromyalgie (4 meningen)
Syndroom van Tietze (4 meningen)
Kiespijn (3 meningen)
Buikpijn (3 meningen)
Kaakoperatie (3 meningen)
Premenstrueel syndroom (PMS) (2 meningen)
Heupslijtage (2 meningen)
Trekken van tand of kies (2 meningen)
Allergie (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

23-06-2019 | Vrouw | 79
Artrose
Helpt wel voor de artrose maar heeft bijwerkingen die behoorlijk ernstig zijn bij mij. Veel last van droge mond met keelpijn en geirriteerd mondslijmvlies.

27-11-2018 | Vrouw | 79
Veel pijn, weinig effekt

03-12-2018 | Man | 76
naproxen (550mg)
Artrose
Eén tablet na licht ontbijt. Vanaf 1200u op de autoweg met ACC. Na 30' steeds erger wordende slaperigheid. Na een uur ingeslapen (met 100kmIu wegens regen). Wakker geworden op een meter van de middenrail dank zij automatische elektronika auto (radar- plus remsysteem). Geen ongeval (oef, oef, oef). Nagelaten bijsluiter te lezen. Apoteker/arts hadden geen waarschuwing gege[lees meer...]ven. Bij ongeval drie schuldigen: ik, apoteker & arts.

16-02-2016 | Vrouw | 70
Artrose
groot kado, de pijn ging weg, ontstekingen minder.

19-06-2014 | Vrouw | 67
Artrose - gewrichtsaandoening
Dit medicijn zorgde ervoor dat ik na het innemen van de 2e tablet mij in het geheel niet goed voelde. Ik begon heel erg te zweten, had erg veel pijn in mijn maag, buik, rug en moest overgeven en had diarree. Toch heb ik 's avonds nog 1 tablet genomen, toen dacht ik echt dat ik doodging. Ik voelde mij na ca. 4 uur zo slecht dat ik de huisarts weer gebeld heb. Hij adviseerd[lees meer...]e mij meteen te stoppen en over te gaan op paracetamol 1000 gram zetpil. Vandaag is het 2 dagen geleden dat ik de medicijn gebruikte maar nog steeds is de maagpijn niet weg. De klacht waar ik het voor gebruikte werd wel minder. Voor mij is dit dus niet het juiste medicijn.

18-07-2013 | Man | 67
Artrose - gewrichtsaandoening
Aanvankelijke ontsteking aan wijsvinger (2x zo dik) verholpen met Diclofenac zonder pijn of bijwerkingen. Chirurg vond het nodig om het laatste stukje ontsteking aan te pakken met 2x 500 mg Naproxen per dag. Na 2 dagen al last van maagpijn en kleine onderhuidse bloeduitstortinkjes. De derde dag nog 1 pil ingenomen en vervolgens gestopt, want de pijn bleef. Contact op[lees meer...]genomen met chirurg en hij was het volledig met me eens om te stoppen. Kennelijk kan ik niet goed tegen dit medicijn, dat ik niet direct wil afkraken, ,maar ik adviseer wel goed "te luisteren" naar je eigen lichaam, zodra er vervelende pijntjes aan de orde zijn.

13-04-2017 | Vrouw | 65
Artrose
Ik heb naproxen Accord 500 mg gehad van de orthopeed voor de pijn in mijn knie, omdat ik een prothese krijg. Deze werkte goed, heb weinig klachten gehad in de tijd tot de operatie. Na de operatie moeten die afgebouwd worden op gevoel van pijn (wat ik dus nog steeds heb). In overleg met de huisarts is begonnen met Naproxen Accord 250 mg om het afbouwen te vergemakkelijke[lees meer...]n.

13-04-2017 | Vrouw | 65
Artrose
Op advies van de huisarts overgestapt op deze om het afbouwen beter te laten verlopen, maar na starten al gelijk veel maagpijn en geregeld aan de diarree. Gisteren op advies van de apotheker 2 pillen vervangen door paracetamol smelt tabletten en dit zo nodig nog 1x herhaald. Kan niet zeggen dat dat helpt want heb nu meer pijn.

07-05-2022 | Vrouw | 64
naproxen (220mg)

01-07-2020 | Man | 64
Artrose
Ik heb last van koude rillingen en lees nu pas dat dit een,zelfs, ernstige, bijwerking kan zijn van naproxen,zijn er andere gebruikers die dit ook ervaren,

11-04-2017 | Man | 63
Artrose
Ik gebruik ruim 1 jaar Naproxen 500mg in combinatie met Tramadol 50 mg en Lyrica 75mg i.v.m. poly artrose. Hoewel de pijnen toch steeds heviger worden, merkte ik de werking van Naproxen pas goed toen ik er mee stopte, het gevolg was dat de pijn meteen nog heviger werd en ben dus weer begonnen met de Naproxen. De bijwerkingen van vermoeidheid en energieloos schrijf ik toe a[lees meer...]an de combinatie met de andere medicijnen. Omdat de pijn de laatste tijd flink toeneemt, ben ik weer naar de huisarts geweest en die raad mij aan om de dosis te verhogen. Ben benieuwd naar het resultaat en eventuele andere bijwerkingen.

04-08-2020 | Man | 61
Artrose - gewrichtsaandoening
Ben recent gestart met Naproxen. Kreeg vrijwel direct weer last van steeds terugkerende plotselinge Koude rillingen. Had enkele jaren terug ook toen ik agv de helicobacter piroli een Pantapac kuur voorgeschreven kreeg.

26-05-2015 | Man | 60
Artrose
ontzettend diarree en erg stinkende winden, pijn in schouder en elleboog.

24-07-2023 | Vrouw | 58
Artrose
Ernsige artrose linker knie . Rechter knie en voeten lichte artrose. Ik kon bijna niet meer lopen door de pijn in mijn knie(en) aangezien het kraakbeen aan een kant compleet weg is . Inmiddels een chronische ontsteking in de knie met blijvend vocht in de knie. Nu naproxen tegen de pijn en om de onsteking tot rust te brengen. Voorgeschreven 2x daags 500 mg. Maar ik k[lees meer...]reeg erge nare hoofdpijn en duizelingen en opvliegers dus neem nu 1x daags 500mg Icm omeprazol. ( nee niet meer in de overgang, heb ik al vroeg gehad) Nog steeds wel stevige hoofdpijn, duizelingen en opvliegers. Misschien moet je er eerst aan wennen en verdwijnen de bijwerkingen dan. Ga nog wel even met de dokter overleggen wat het beste is. Misschien overstappen op andere ontstekingsremmer.

10-10-2015 | Man | 56

09-03-2015 | Man | 56
Artrose - gewrichtsaandoening
Deze middel help bij goed.