Ervaringen met Piroxicam

piroxicam

Bij  MigraineX

Gewrichtsontsteking (3 meningen)
Jicht (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

Piroxicam

08-05-2017 | Vrouw | 29
piroxicam (20mg)
Ik neem dit medicijn nu nog zeer recent, maar heb toch reeds een definitieve beslissing genomen om ook mijn oude medicatie te gebruiken, maar niet tegelijkertijd. Hoofdzakelijk zou het bij mij de helse pijnen van buikpijn in het bijzonder gepaard met hoofdpijn van de maandstonden moeten helpen, dus ga ik het ook alleen bij mijn maandstonden gebruiken ipv als definitieve ve[lees meer...]rvanger voor excedryn (dat vrij verkrijgbaar is tegen migraine en hoofdpijnen). Ik heb sterk de indruk dat dit medicijn wel eens gevaarlijk kan zijn als men reeds veel moet slikken tegen andere klachten en ziekten, Zo krijg ik onder andere nog Emconcor, Bromazepam, Atrovent, Apocard, en de zware pijnstillers die voor mijn rug (6 hernia's ) voorgeschreven zijn die al bij de verdovende middelen horen zoals Valtran. Ik nam dan ook nog Valtran en Bromazepam en Emconcor in een paar uurtjes voor ik de Feldene innam, maar dit is blijkbaar een gevaarlijke combinatie aangezien de apotheek mij er quasi van verzekerde dat ik nihil last zou hebben hiermee. Ik voel mij eigenlijk gewoon niet veilig en heb een beklemmend en zelfs beangstigend gevoel. Ik lijk een heel troebel zicht te hebben en blokkeer of haper in mijn handelen. Vind ik toch allemaal maar eng en vreemd, eveneens lijkt dit medicijn niet met een gecontroleerde afgifte te zijn omdat ik de ene moment niets aan bijwerking ondervind naast wat huidtoestanden en de andere moment zodanig angstig word van hoe ik mij voel. Het feit ik soms dan ook bijna niets zie en een verhoogde alertheid krijg of opflakkering doet mij geen deugd. Ik weet niet hoe daarmee om te gaan en vind het een gevaarlijk medicament. Ik neem het alleen nog bij mijn maandstonden vanaf nu dus is het maar een weekje doorbijten na mijn arts verwittigd te hebben, tevens toch wat te bevragen aangaande de klachten of ' bijwerkingen ' en stap ik na die ene week per maand gewoon telkens terug over naar mijn oude medicijn Excedryn dat jammer genoeg wel zeer doeltreffend is voor hoofdpijn en migraine, niet voor maandstonden en slechts beperkte duur werkt. Tevens ook een kostelijke grap is voor een doos van drie blisters ! Als ik uitreken wat ik slik van Excedryn dan komt de Feldene goedkoper uit zelfs, dus best jammer dat je je er zo raar van kan voelen !!!!