Ervaringen met Abilify

aripiprazol

slapeloosheid energieverlies afwezig voelen vermoeidheid problemen met visuele focus buikkrampen rusteloze benen spierspasmen onhandigheid handen trillen of trillen tijdens het rusten

Psychose (71 meningen)
Schizofrenie (29 meningen)
Bipolaire stoornis (28 meningen)
Manische episode (2 meningen)
Schizotypische stoornis (1 mening)

Aripiprazol (abilify)

Bojan Nikolik (18-03-2015)

16-08-2021 | Man | 16
aripiprazol (5mg)
Bipolaire stoornis
Deze medicatie wordt gegeven aan een jonge volwassene van 16 jaar omwille van zijn hyperactiviteit.

15-08-2021 | Man | 16
aripiprazol (5mg)
Bipolaire stoornis
Let op de nevenwerkingen!

16-07-2021 | Vrouw | 65
aripiprazol (30mg)
Artrose
50 jaar rug klachten met pijn lijke. Benen Heeft 25 jaar neuro stumulator. Neem 17 morfine pleisters 50 mg. matrifin!!L!!!!!! Wil,ervan af. Eist de nieuwe pijn dokter van sint niklaas

12-03-2021 | Vrouw | 31
Depressiviteit
Ik kreeg het middel voorgeschreven bij depressieve klachten, om te helpen bij het verbeteren van mijn stemming. Ik had enorme bijwerkingen: ik kon werkelijk niet meer stil zitten tijdens het gebruik van het middel. Ik had enorme bewegingsdrang, moest steeds bewegen en/of met mijn handen iets doen. Ik kon me anders niet concentreren. Ik heb het maar enkele dagen volgehouden[lees meer...] en ben dan gestopt.

19-10-2020 | Man | 34
Psychose
pff rommel maakt meer kapot dan dat ju lief is:s GELUKKIG NU 4 MAANDEN GESTOPT:)

10-07-2020 | Vrouw | 47
aripiprazol (10mg)
Zeer slecht product voor hartritmestoornissen slapeloosheid overtollig gewicht en dergelijke

18-05-2020 | Man | 56
aripiprazol (30mg)
Op de een of andere manier voorgeschreven maar leide tot zombie gedrag die nog duidelijker werd doordat tijdens het buiten fietsen jong en oud me voorbij fietste. Na veel moeite heb ik dit zogenaamde middel weten te stoppen. Na een paar dagen kon ik gelukkig weer hard en lang fietsen. Met plezier. Ook het zombie gedrag/gevoel verdween. Psychiater was niet blij dat ik gesto[lees meer...]pt was.....

09-03-2020 | Man | 36
Psychose
Verschrikkelijk rotmiddel. Waarvan de bijwerkingen niet te overzien zijn. De gehele bijsluiter is van toepassing qua bijwerkingen

26-11-2019 | Vrouw | 52
Hypomanie
Geen goede ervaringen. Het hielp niet tegen (hypo)manie en randpsychose. Kreeg er wel slikproblemen van en behoorlijk wat overgewicht.

02-10-2019 | Vrouw | 38
Dwangstoornis

20-05-2019 | Man | 25
Psychose
Dit pilletje heeft me nu 6 jaar van me leven gekost het is pure troep heeft veel rusteloosheid schulden en gewichtoename veroorzaakt ik ben ook gewoon mezelf niet meer ook verslavingengevoeliger dan ooit te voren ook onzettend duur en niet goed te praten hoe mensen over nadenken in de ggz en hoe ze alles goed proberen te praten. Is een hardrug want ik heb onztten last van[lees meer...] afkickverschijnsellen nu

09-02-2019 | Vrouw | 54
aripiprazol (2.5mg)
Voorgeschrven voor overprikkeling bij autisme. Gestart met een 1/4 tablet van 2,5 mg. Legt inderdaad prikkelverwerking wat stil, maar dat weegt niet op tegen de heftige bijwerkingen. Om het slaaptekort te doorbreken ook slaaptabletten moeten nemen, deden niets. Nadat de bijwerkingen wat minder werden, plots de ommekeer van de Abilify. Complete afvlakking en initiatiefl[lees meer...]oos. Mee gestopt en nooit meer.

29-10-2018 | Vrouw | 61
aripiprazol (7,5mg/ml)
Ii heb last van alle bovenstaande bijwerkingen en ben dit weekeind met spoed met een rectale bloeding opgenomen zonder aanwijsbare oorzaak. Ik wijtt dit aan het gebruuik van arripiprazol in depot vorm.

03-06-2018 | Vrouw | 49
aripiprazol (15mg)
Ik werd van Xyperza duf dik en kaal. Echter ik kwam door Abilify van de koude kermis thuis. Ik werd zo angstig en onzeker dat ik bijna de straat niet meer op durfde. Als ik ging fietsen zwabberde ik gewoon over de weg. Ik vindt het een super gevaarlijk middel en raad het iedereen af. En de psychiater prees het goedje de hemel in het werd echter een hel.

10-05-2018 | Man | 41
Alcoholverslaving
Dit middel Abilify staat op de meest gevaarlijkste middelen het is een van de 6 dodelijkste die er bestaan ...mediceren zonder medicijnen gebeurt bij ..je reis naar huis ...

20-03-2018 | Man | 53
Psychose
14-09-1964 geb als zoon van viervoudig nederlands kampioen 800mtr wegwedstrijd atleet 110 km /wk pols 40. Ik had geen verkering en gemeenschap tot ik 29 jr was wel vasectomie , nu uroloog. Toen plassen pissen is geworden is het gezeik begonnen. Ik kreeg abillify, werd weggestuurd bij de huisarts dit was in 1995, liep bij de ggz in jan 1996dat was veel praten. In feb '96[lees meer...] kreeg ik abillify, 21jaar later zijn mijn eGFR 31 en gamma-GT 114. UMC Groningen psychoses afdeling, zo erg dat ik niet meer kan trainen en me eigen veters niet kan strikken bukken oh man... je voelt je kloten en hebt niet eens je handen in je zak. Ik heb toen Orap geprobeerd orap als vervanger, maar ben spier spanning vrij en gister 19-03-2018 bericht dat iedereen anti psychotica krijgt dus helemaal klaar mee.