Olanzapine

olanzapine

Bipolaire stoornis (6 meningen)

Olanzapine (Zyprexa)

Bojan Nikolik (18-03-2015)

05-05-2018

Schizofrenie

Eerst heb ik tijden Haldol geslikt. Dit is echt een paardenmiddel, veel bijwerkingen. Toen veranderde ik van psychiater en hij schteef mij Zyprexa (Olanzapine) voor. Ik ben hem daar nog steeds dankbaar voor.
23-03-2018

Schizofrenie

Veel bezig geweest met het zoeken naar de juiste dosering. kwam tot de conclusie dat ik het beste af was met de eerste iname olanzapine 15mg in de ochtend en dan pas weer de avond de volgene dag. zo kwam ik erachter dat ik meer levendigheid en opgewektheid kon ervaren wat ik vervelend vond bij elke dag 15 mg was dus dat leven in een cocoon. dus misschien is het een aanrad[lees meer...]er voor een van jullie die ontvreden is over zijn toestand.
27-12-2012

Schizofrenie

Nu ben ik 15 jaar aan olanzapine (bluefish) en werkt het middel sterk in op wat het doet; het beperken van symtomen en daar is het goed in. Natuurlijk wordt je passiever in je lichaam want het remt bepaalde processen af. Inmiddels diabeet geworden en bloedruk problemen. Daar heb ik wat voor gekregen (metoprolol, metformine). 50 kilo te zwaar maar mijn sterke hongergevoel i[lees meer...]s nu goed; daar ben blij mee, hoe dat komt weet ik niet. Stel je maar af op die medicijnen en richt je leven in zo dat je de leuke en minder leuke zaken te lijf kan.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum