Ervaringen met Risperdal

23-11-2020 | Vrouw | 20
risperidon (1mg/ml)

14-04-2019 | Man | 48
risperidon (1mg)
Loop al 3 jaar met angst- en paniekklachten. Psychiater startte met Citolepram, maar dat werd gestopt omdat ik de werking te lang op zich liet wachten en ik veel alcohol dronk. Doorverwezen naar BoumanGGZ. Daar werd met dit middel gestart met dit middel "om de scherpe kantjes weg te werken". Ik hoopvol en gemotiveerd in december 2018 dit middel gaan slikken en ik zou er be[lees meer...]ter van gaan slapen, zei de arts van kliniek. Ik merkte er na 3 a weken helemaal niks van. Gelukkig krijg ik ook Diazepam voorgeschreven waar ik zeer over tevreden ben, maar je, dat werkt verslavend. Kortom als de Risperdal zou werken, had ik die pammetjes niet nodig. Voor de zoveelste keer weer teleurgesteld in SSRI's en anti-psychotisch medicatie. PURE FARMACEUTISCHE OPLICHTERIJ!! En ik ben ook 15-20 kg. aangekomen en moet grote kleding maten dragen.

17-11-2016 | Man | 19
risperidon (1,5mg)
Angst
Ik slik hef voor angst en randpshygotische gedachtes. Het helpt mij goed maar nog niet goed genoeg. Ik ga waarschijnlijk overstappen op een ander medicijn want je komt er van aan. Hiermee bedoel ik dat je heel veel trek hebt in eten de heledag door.

10-09-2016 | Man | 39
risperidon (1mg)

17-06-2016 | Man | 24
risperidon (0,5mg)
Medicijn gekregen tegen angstgedachtes, het haalde in het begin eventjes de gedachtes wat weg. Maar al snel kreeg ik barstende hoofdpijn, merkte dat mijn hersenen anders gingen staan (voor mijn gevoel), ook kon ik op den duur nog maar 2 uur per nacht slapen. Heb tot een jaar nadat ik van dit spul af ben gestapt nog hoofdpijn gehad en slapen doe ik nog steeds slecht. Echt w[lees meer...]aardeloos medicijn en gigantisch moeilijk om vanaf te komen. Mijn hele lichaam ging pijn doen, vibreren en stijf staan toen ik het ging afbouwen. En dat met zo'n lage dosering!

25-04-2014 | Vrouw | 19
risperidon (0,5mg)
Sinds gebruik van risperdal ben ik apatisch. Geen motivatie en levenslust meer, zelfs niet na de afbouw. Ook geen empathie meer. Kan niet meer lachen of huilen, helemaal niet. Kan alleen paniek voelen omdat ik besef dat ik voor de rest niks meer voel. Kortom, ken mezelf niet meer. Dokters geloven me niet. Ook van andere vrouwelijke gebruikers gehoord van hormonale probleme[lees meer...]n en apathie en dergelijke meer. Ik raad iedereen ten zeerste af dit product te nemen. Danku.

02-12-2012 | Man | 48
Angst
ik ben pas begone met rispedal ik kan nog niet veel zeggen over de bij werkingen en of het helpt. gr anton

16-06-2012 | Vrouw | 51
risperidon
Ze wordt er een beetje suf van, maar haar hoofd krijgt meer rust