Truxal

chloorprotixeen

Bij  PsychoseX

Bipolaire stoornis (2 meningen)

Seroquel (519 meningen)
Abilify (229 meningen)
Zyprexa (177 meningen)
Risperdal (159 meningen)
Quetiapine (153 meningen)

09-02-2013

Truxal (chloorprotixeen)
Psychose

Middel in hoge dosis (3 keer daags 100 mg) gekregen voor het stabiel blijven na psychose. 2 jaar lang gebruikt, waarna gesopt. Geen terugval gehad. Nu 6 jaar later gebruik ik dit middel incidentieel. Allen voor het slapen, wanneer gedachten/piekeren niet te stoppen is. Tablet van 15 mg is dan teveel, deze breek ik doormidden. Met 7,5 mg ben ik binnen een uur gedach[lees meer...]teloos, piekeren onmogelijk. Ik val snel in slaap. Reden om dit incidentieel voor het slapen gaan te doen (1 a 2 keer per maand) is omdat de bijwerkingen in de ochtend nog te merken zijn. Ik neem het wanneer ik uit kan slapen. Bemerk desondanks dat ik gedachteloos ben gedurende de dag. Daarnaast zorgt het bij mij voor vochtophoping rond ogen. Prima middel voor na pyshose en voor inslaper bij piekeren.
08-09-2016

Truxal (chloorprotixeen)
Psychose

blijf eraf, je slaapt lekker maar rust niet en als je er vanaf wil kan je rekenen op een flinke tijd zeer lastig en dan licht slapen, nog geen rust. spierpijn en stramme spieren, niet kunnen slapen, zweten en het koud hebben en alles wat is onderdrukt al die jaren komt bij mij nu tijdens de afkick naar boven als agressie, euforie enz de psygiater schreef 't me voor aan [lees meer...]de hand van een foute diagnose, de diagnose is teruggedraaid maar ik zit wel na al die jaren met de shit. mensen blijf er van af voordat je er aan vast zit gr ton

Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum