ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
19-04-2017

Ziekte van Graves

ziekte van graves houdt in dat de schildklier dan langzaam en dan een poosje snel en dan gewoon werkt. na extreem gevaarlijk snel heb ik een radioactief slokje gehad en toen deed de schildklier het helemaal niet meer. toen moest in thyrax gaan gebruiken en tot nu toe bevalt dit merk me het beste. de minste bijwerkingen voor mij.
01-02-2017

17-01-2016

Ziekte van Graves

Ben supertevreden met dit medicijn. Helaas heeft de fabrikant (Aspen Pharma Trading Ltd) de "verpakking", samenstelling verandert waardoor ik weer ernstige lichamelijke klachten heb. Ook ligt momenteel de productie van dit medicijn stil door een slechte organisatie binnen dit bedrijf. Hierdoor hebben volgende maand 490.000 patiënten geen medicijnen en leven meer.
18-11-2015

Ziekte van Graves

Van een veel te snelle schildklier, die met medicijnen niet omlaag te krijgen was. Heb ik na 20kg te zijn afgevallen, suïcidaal etc. Een radioactieve slok gehad. Sindsdien is het beter gegaan, maar nu heb ik een te trage schildklier, 25 kg aan gekomen en mijn leven lang thyrax innemen.
01-11-2015

Ziekte van Graves

Ik slik dit medicijn voor mijn hartkloppingen en voor de paniekaanvallen. Het werkt erg goed. Alleen soms kan ik best down worden van de medicijn.
29-07-2015

Ziekte van Graves

Duizenden mensen hebben ernstige klachten gemeld bij Lareb. Waarom krijgt de fabrikant dan nu alsnog de gelegenheid om weer een zgn stabiliteits onderzoek te doen terwijl we eerst maanden hebben moeten wachten op het eerste onderzoek. Er is duidelijk wat mis met deze medicijnen en denk dat de fabrikant allang weet wat. Maar speelt met onze levens voor een paar cent.
21-03-2015

Ziekte van Graves

Sinds de tabletten in blisterverpakking zit heb ik ook klachten, zoals spierpijn slecht slapen enz. Ik vraag mij af of er ook mensen zijn die huiduitslag hebben op dit moment over mijn hele lichaam. Zou dit ook misschien ook door de nieuwe verpakking komen?
18-03-2015

Ziekte van Graves

januari 2013 is mijn schildklier helemaal stil gelegd met een slokje. na jaren een veel te snelle klier te hebben gehad, kwam graves ook tevoorschijn, hij was niet stabiel te krijgen. slik thyrax, nooit problemen mee gehad, totdat ik vorig jaar de nieuwe doordrukstrips kreeg. sindsdien is het een ellende, zoveel klachten veel de standaard wat algemeen beschreven word. sind[lees meer...]s januari 2015 dosis weer verhoogt, had veel te weinig hormonen. sindsdien word de ellende alleen maar erger, kreeg ineens een onverklaarbare pijn in mijn nek en schouder, hierdoor dagelijks hoofdpijn, ook een behoorlijk beknelde gevoel op de maag wat ademhalen best moeilijk maakt. zie op vele sites, ook op facebook, dat velen zijn overgestapt van thyrax naar Euthyrox en lees dat de klachten verminderen, dus denk er over na om het ook maar te vragen.
Pagina 1 van 3

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!