ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
23-12-2016

Ziekte van Hashimoto

Vanwege Hashimoto gebruikte ik Thyrax, mijn waardes bleven beroerd, ik had veel restklachten. Sinds de overstap naar Tirosint gast het veel beter, minder restklachten, meer energie.
09-07-2016

Ziekte van Hashimoto

Ik was goed gewend aan Thyrax, kon ermee lezen en schrijven. Soms wat aanpassingen door veranderingen(zwangerschap, bevalling, stoppen met anticonceptiepil, leeftijd - overgang), maar nooit problemen.
12-06-2016

Ziekte van Hashimoto

Doordat ik extreem moe was ben ik bij de huisarts geweest, nadat was vastgesteld dat mijn schildklier niet goed werkte en ik niet goed kon worden ingesteld op Thyrax, ben ik bij de internist terechtgekomen. Door extra bloedonderzoek en een echo van de schildklier bleek dat ik een auto immuunziekte heb, Ziekte van Hashimoto. Nu laat ik 1-2x/jaar mijn bloed onderzoeken of ik[lees meer...] nog goed ben ingesteld.
24-01-2016

Ziekte van Hashimoto

Zeer moeilijk instelbaar. Steeds schommelende waardes. Sinds pil in strip meer last van warmte/zweet aanvallen. Nog meer schommelingen in waardes waardoor ik mij constant moe voel.
22-01-2016

Ziekte van Hashimoto

Ik las dat iemand er last van had als het medicijn 30 minuten voor het ontbijt wordt ingenomen. als ze voor een langere tussenpose zorgde, had ze minder klachten. zelf moet ik rond 04.00 uur ('s nachts) meestal plassen. mijn Thyrax staat dan klaar en neem ik in. ruim de tijd tot het ontbijt. ik ervaar geen bijwerkingen. houd mijn hart vast als ik straks moet gaan wisselen[lees meer...]. na 3,5 jaar is het eindelijk goed... Ik hoop dat het niet weer zo lang moet gaan duren met een ander medicijn. En pillen uit Portugal die 3x keer zoveel kosten, ik bedank. het kost al genoeg.
22-09-2015

Na 18 jaar nog steeds niet goed afgesteld erg vervelend
19-08-2015

Ziekte van Hashimoto

Blijvende vermoeidheidsklachten en nadat de tabletjes in doordrukstrips zijn gedaan heb ik rode vlekken op gezicht,hals en bovenarmen gekregen en pijn in mijn benen. Op dit moment loop ik nog voor onderzoeken in het ziekenhuis om te kijken waardoor de pijn veroorzaakt wordt maar omdat de pijn in mijn benen in dezelfde periode is begonnen als toen de doordrukstrips werden g[lees meer...]eïntroduceerd , heb ik het vermoeden dat daar de oorzaak ligt.
28-07-2015

Ziekte van Hashimoto

Heb op advies van apotheek ook een tijdje Euthirox geslikt, omdat de dosering die ik toen had met Euthirox in één pil zat (en bij Thyrax in anderhalve pil), maar dat beviel niet goed. Ik had het idee dat ik er van aankwam, maar dat kan ik niet bewijzen. Weer terug naar Thyrax en daar heb ik echt nooit problemen mee.
Pagina 1 van 3

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!