fluconazol

24-07-2014 | Vrouw | 49
fluconazol
Vaginale schimmelinfectie
Meestal een week voor ik mijn menstruatie moet krijgen heb ik hier last van maar ook door veel blaasontstekingen en de daarbij behorende antibiotica heb ik sneller een schimmel infectie. Normaal gebruik ik eerst de zalf van Miconazol voor de ergste jeuk. De gyneacologe gaf mij het advies om fluconazol preventief iedere maand voor de menstruatie in te nemen. Doordat ik e[lees meer...]en tijdje was gestopt met de inname en nu weer een blaasontsteking heb ben ik maar weer gestart met inname.

19-11-2015 | Vrouw | 51
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb 14 dagen na elkaar zo n capsule geslikt, vervolgens 6 maanden lang 1x per week. nu ben ik er 2 weken meegestopt en hoppa, nu heb ik weer last van de schimmelinfectie. geen last van het medicijn, maar zo schiet ik er niet veel mee op.

03-09-2015 | Vrouw | 54
Schimmelinfectie van de huid
Ik dacht even dat t hielp, maar na de 4e tablet ben ik hondskotsziek geworden, totnutoe, mn lever had t al zwaar door de vele narcoses en operaties, ik weet zeker dat de lever NIET tegen fluconazol kan. Ook pijn aan mn nieren. Rug links en rechts. God wat ben ik er ziek van geworden, en mn schimmel is in alle hevigheid weer terug, ondanks dat ik kotsziek de kuur had afgem[lees meer...]aakt. NOOIT meer fluconazol! Ik had n gevoel of ik 3 dagen had gezopen, vroeger dronk ik redelijk, zo'n 25 jaar geleden, exact tzelfde gevoel. Ik drink al lang niet meer, maar van fluconazol krijg je echt n kater.

25-08-2015 | Vrouw | 54
Schimmelinfectie van de huid
Overal schimmel na vele, vele antibioticakuren, ziekenhuisopnames, operaties enz., crohn met blijvend stoma. Jeuk overal, van kop tot teen, baarmoeder, darmen, tong, alles deed pijn. Overal witte vlekken, rond vagina, anus en witte tong. Hondsmoe... fluconazol gekregen van mijn lieve huisarts, die altijd zoekt naar goede effectieve oplossingen. M'n baarmoeder deed zel[lees meer...]fs pijn en was ontstoken door die vreselijke schimmel, God, wat kunnen die beestjes je leven verzieken! Na één tablet werd t al 'n stuk draaglijker! Wat ik er allemaal heb ingestopt wil je niet weten, canesten gyno, schimmeleitjes (van die parlemourkleurige ) tampons met azijn, cranberrysap, tea tree enz enz enz. Niks hielp. Maar de oneindige jeuk over mijn hele lichaam zei genoeg, de schimmel kan een heel lichaam bezetten, heftig! Fluconazol is top!

18-11-2021 | Vrouw | 57
Candidiasis (oraal)
Na twee pillen,voor schimmel op de tong,zo goed als alle bijwerkingen,voor mij zeker geen fluconazol meer.

08-09-2015 | Vrouw | 57
Schimmelinfectie van de huid
Zou volgens de huisarts met slechts 1 capsule moeten gedaan geweest zijn, maar de jeuk nav de schimmelinfectie is nog niet veel geminderd na inname van zelfs 6 capsules, verdeeld over een maand, zoals voorgeschreven. Bovendien zou het medicijn zeer slecht zijn als je leveraandoening hebt, maar werd me daar niets van verteld, wat ik kortom nalatig vind. Het probleem waarv[lees meer...]oor het medicament werd voorgeschreven wordt niet opgelost én bovendien schaadt het mijn gezondheid op een ander gebied.

06-07-2018 | Man | 71
Schimmelinfectie van de mond
In eerste instantie werkte het prima. Na herhaalde klachten wederom voorgeschreven. Na 2 dagen een behoorlijke allergische reactie in het gezicht. Rode vlekken en veel jeuk. Ben er direct mee gestopt

Thyrax Duotab (869) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (593) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (554) - Antibiotica - penicillines breedspectrum