Ervaringen met Fluconazol

15-10-2010 | Man
Pyshose

20-09-2010 | Vrouw
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb wel vaker last van een schimmeltje, en de fluconazol helpt daar perfect tegen. Het enige nadeel is dat ik er op mn handpalm en mn pols 2 ronde plekken van huiduitslag kreeg, wat begon met jeuk, daarna pijn en daarna werd het een blaar en daarna trekt het langzaam weg.. Buiten dat om ben ik erg tevreden want het werkt direct en je hoeft maar 1 tablet te slikken..

03-08-2010 | Vrouw
Schimmelinfectie aan polsen
Ik had een schimmelinfectie aan mijn polsen. Iedere keer weer een andere creme voorgeschreven gekregen. Toen in naar de arts in het ziekenhuis gingen dit medicijn voorgeschreven kreeg na ongeveer 3 dagen was het helemaal weg.

17-05-2010 | Vrouw

21-03-2010 | Man

14-01-2010 | Vrouw
Vaginale schimmelinfectie
Meerdere malen voorgeschreven gekregen bij vaginale schimmelinfecties en heel tevreden! Werkt al binnen een paar uur na inname en je hoeft maar 1 tabletje te slikken. Veel gebruiksvriendelijker en comfortabeler dan crèmes die vaak worden voorgeschreven bij vaginale schimmelinfecties

18-12-2009 | Vrouw
Vaginale schimmelinfectie
Huisarts had eerst de bekende "3 paaseieren"voorgeschreven maar dat hielp niet...na inname van dit medicijn was de schimmelinfectie vrijwel meteen verdwenen.

12-12-2009 | Vrouw
Vaginale schimmelinfectie
Enorme hoofdpijn gehad en infectie niet over.

08-12-2009 | Vrouw
Afscheiding

08-10-2012 | Vrouw | 15

23-07-2018 | Vrouw | 16
Vaginale schimmelinfectie
Dit is de tweede keer dat ik een vaginale schimmelinfectie heb. De eerste keer was erg heftig en had meteen deze pil gekregen waardoor het in 3 dagen over was. Heb er nu dus weer last van en na een week gezeur en gebruik van andere producten (zalf & vaginale pillen) die niet hielpen, kreeg ik weer deze pil. Vandaag geslikt en merk al verschil. Minder jeuk en geen rode/opge[lees meer...]zette schaamlippen meer. Ik raad aan als je zalf hebt gekregen deze na de pil nog door te blijven smeren. Zo herstelt de gevoelige huid beter. Over het algemeen erg tevreden over deze pil.

24-04-2022 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Ik had een heel extreme schimmelinfectie, ik kon bijna niet lopen van de pijn en ik kon niet slapen. De dokter adviseerde om in 1 keer 150 gr te nemen. De dag erna is de pijn al een stuk minder, alleen heb ik wel last van mijn darmen door het medicijn, maar dat veel liever dan die verschrikkelijke infectie! Dit medicijn is echt een aanrader

15-03-2024 | Vrouw | 19
fluconazol (200mg)

misselijkheid duizeligheid

Flucanozol helpt zeker tegen een candida of schimmelinfectie de helft van mijn klachten was weg. Het is 10 dagen later heb eenmalig 200mg genomen ik had nergens last van behalve beetje duizelig 2 dagen en na inname korte maagpijn. Logisch want er word een antischimmel medicijn opgenomen in het lichaam… ik heb deze avond een tweede genomen ook eenmalig het is nu een uur lat[lees meer...]er en wederom nergens last van nu buiten duizeligheid en beetje misselijk. Ik had een hevige infectie en had na 3 dagen geen klachten meer. Supermedicijn

02-11-2016 | Vrouw | 20
fluconazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Vaker last van een schimmel infectie. Kreeg een nieuwe dokter die mij deze capsule voorschreef en mijn klachten waren na een dag verdwenen.

08-05-2015 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Dit is de tweede keer dat ik dit medicijn probeer. De eerste keer had ik donkerbruin/zwarte diarree en de infectie bleef. De tweede keer na 30 uur nog geen verandering gemerkt en ben ook bang dat dit niet gaat komen.

04-04-2019 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Bij een antibiotica kuur standaard een heftige schimmelinfectie. Geen ander middel helpt hiertegen behalve deze. Na een dag is alles weg.