15-10-2010 | Man
Pyshose

20-09-2010 | Vrouw
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb wel vaker last van een schimmeltje, en de fluconazol helpt daar perfect tegen. Het enige nadeel is dat ik er op mn handpalm en mn pols 2 ronde plekken van huiduitslag kreeg, wat begon met jeuk, daarna pijn en daarna werd het een blaar en daarna trekt het langzaam weg.. Buiten dat om ben ik erg tevreden want het werkt direct en je hoeft maar 1 tablet te slikken..

03-08-2010 | Vrouw
Schimmelinfectie aan polsen
Ik had een schimmelinfectie aan mijn polsen. Iedere keer weer een andere creme voorgeschreven gekregen. Toen in naar de arts in het ziekenhuis gingen dit medicijn voorgeschreven kreeg na ongeveer 3 dagen was het helemaal weg.

17-05-2010 | Vrouw

21-03-2010 | Man

14-01-2010 | Vrouw
Vaginale schimmelinfectie
Meerdere malen voorgeschreven gekregen bij vaginale schimmelinfecties en heel tevreden! Werkt al binnen een paar uur na inname en je hoeft maar 1 tabletje te slikken. Veel gebruiksvriendelijker en comfortabeler dan crèmes die vaak worden voorgeschreven bij vaginale schimmelinfecties

18-12-2009 | Vrouw
Vaginale schimmelinfectie
Huisarts had eerst de bekende "3 paaseieren"voorgeschreven maar dat hielp niet...na inname van dit medicijn was de schimmelinfectie vrijwel meteen verdwenen.

12-12-2009 | Vrouw
Vaginale schimmelinfectie
Enorme hoofdpijn gehad en infectie niet over.

08-12-2009 | Vrouw
Afscheiding

08-10-2012 | Vrouw | 15

23-07-2018 | Vrouw | 16
Vaginale schimmelinfectie
Dit is de tweede keer dat ik een vaginale schimmelinfectie heb. De eerste keer was erg heftig en had meteen deze pil gekregen waardoor het in 3 dagen over was. Heb er nu dus weer last van en na een week gezeur en gebruik van andere producten (zalf & vaginale pillen) die niet hielpen, kreeg ik weer deze pil. Vandaag geslikt en merk al verschil. Minder jeuk en geen rode/opge[lees meer...]zette schaamlippen meer. Ik raad aan als je zalf hebt gekregen deze na de pil nog door te blijven smeren. Zo herstelt de gevoelige huid beter. Over het algemeen erg tevreden over deze pil.

02-11-2016 | Vrouw | 20
fluconazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Vaker last van een schimmel infectie. Kreeg een nieuwe dokter die mij deze capsule voorschreef en mijn klachten waren na een dag verdwenen.

08-05-2015 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Dit is de tweede keer dat ik dit medicijn probeer. De eerste keer had ik donkerbruin/zwarte diarree en de infectie bleef. De tweede keer na 30 uur nog geen verandering gemerkt en ben ook bang dat dit niet gaat komen.

04-04-2019 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Bij een antibiotica kuur standaard een heftige schimmelinfectie. Geen ander middel helpt hiertegen behalve deze. Na een dag is alles weg.

19-03-2014 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Na meerdere kuren met Canesten pillen en zalf, die niet (lang) hielpen, lijkt mijn schimmel nu in één keer weg te zijn. Geen last gehad van bijwerkingen.

29-07-2014 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb vanaf mijn 13e blaastontsteking dat maandelijks terug keerde. Rond mijn 16e kreeg ik steeds een candida infectie of bacterie.. Ook maandelijks of wel vaker. Ook na een ab kuurtje. Het hield nooit op. Het jeukte zo heftig en was vuurrood daar beneden. Ik wou niet lopen geen kleren aan.. En voelde me helemaal ellendig. Ze schreven steeds zalfjes en van die soort eiere[lees meer...]n die je inbrengt voor... Maar het is bij mij in 1x zo heftig dat dat nooit hielp. Ik kreeg dus eindelijk na zeure. Een capsule. Iedere keer weer... Tot ik 21was en zwanger... Alles was weg.. Wou wat was dat lekker zeg. En nu 24jr twee wkn geleden weer een bacterie en nu weer een candida. Mn ha schrijft alleen een zalfje voor. Ondanks ik volhield en doordramde voor een capsule. Gelukkig haf ik er nog een liggen. Om half acht vanmorgen ingenomen.. Is nu middag en t is ietsss minder.. Hoop morgen over.. Maar ben bang dat dit constant weer terug keert.. Tijdens en na menstruatie.. Na een kuur.. Ba wat teveel fruit.. Teveel douchen ga zo maar door. Het belemmert mij in t dagelijks leven en ik word er gek van.. Heb doorverw. Naar de gyn. Hoop dat die me beter helpen dan de ha :(